• PODSTAWOWE INFORMACJE

  • CELE STRONY - CO CHCEMY ZAKOMUNIKOWAĆ?

  • (Jeśli nie istnieje to propozycja domeny)
  • Np. wizerunkowa, produktowa, sklep.
  • Najważniejsze cechy odbiorców (wiek, płeć, zainteresowania, miejsce zamieszkania, wykształcenie, dochody, inne).
  • Sprzedaż produktów, usług, budowa wizerunku, prezentacja informacji o firmie.
  • Cechy, którymi chcemy się wyróżnić, w czym nasza oferta jest lepsza od konkurencji.
  • Cechy, które nie powinny być komunikowane na stronie np. ograniczenia produktu / usługi lub cena wyższa od konkurencji.
  • 5 adresów stron konkurencyjnych (lokalnych lub zagranicznych).
  • Czy firma posiada identyfikację wizualną? Jeśli tak – prosimy o załączenie materiałów lub wskazanie miejsca w internecie, gdzie można je znaleźć. Jeśli nie - prosimy o wskazanie potrzeb w tym zakresie (projekt logo, całościowej identyfikacji) oraz wskazanie preferowanej kolorystyki oraz jeśli to możliwe własnej wizji lub inspiracji.
  • INFORMACJE TECHNICZNE

  • W ilu i jakich językach strona ma być wyświetlana?
  • Prosimy o podanie linków do profili w social media (facebook, twitter, instagram, youtube), które chcemy zintegrować ze stroną. W przypadku ich braku możemy je założyć. Oferujemy też kompleksową obsługę i prowadzenie profili w social media – jeśli są Państwo zainteresowani prosimy o informację.
  • Czy posiadają Państwo domenę oraz wykupiony wcześniej hosting?
  • Np. kalendarz do rezerwacji wizyt/spotkań, rozbudowany formularz kontaktowy/rezerwacyjny, logowanie użytkowników, newsletter.
  • Prosimy o wypisanie całej planowanej struktury strony (wszystkich podstron) np.:Strona główna, O nas, Oferta, Usługi, Cennik, Kontakt.