OBSŁUGA MEDIÓW
SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Odpowiednie prowadzenie profilu na Facebook-u ma w dzisiejszych czasach ogromne znaczenie. Jeśli na Facebook-u firmy nic się nie dzieje można się zastanawiać czy firma ta nadal działa. Profesjonalny wizerunek w mediach społecznościowych oraz budowanie społeczności klientów jest doskonałym sposobem na generowanie dodatkowej sprzedaży.

Prowadzenie
fanpage

Prowadzenie fanpage to dbałość o systematyczne aktualności, tak aby utrzymać świeży wizerunek brandu. Dobrze prowadzone profile mediów społecznościowych wysyłają komunikat, że firma się rozwija i prężnie działa. Aby prowadzenie profilu na Facebooku czy Instagramie było skuteczne konieczny jest plan umieszczania wpisów dotyczących firmy. Dobry, ciekawy post generuje duży zasięg i większą ilość interakcji. Powinien być przygotowany w formie grafiki z krótkim opisem. Ważne jest aby nie prowokował trudnych dla firmy pytań.

Moderacja
i monitoring

Prowadzenie fanpage-a na Facebook-u wymaga stałego nakładu sporej ilości pracy. Aby sprostać obecnym przyzwyczajeniom internautów musimy sprawnie reagować, nie zmuszając do długiego oczekiwania. Szybkie odpisywanie na komentarze zachęca użytkowników do zaangażowania w dyskusję i utrzymania zainteresowania profilem marki.

Kampanie
Facebook Ads

Facebook Ads poprzez dokładną personalizację reklam pozwala na wyświetlenie ich precyzyjnie w interesującą nas grupę odbiorców. Facebook na podstawie danych użytkowników takich jak wiek, płeć, zainteresowania, polubienia, wykształcenie, miejsce zamieszkania umożliwia nam bardzo skuteczne działania marketingowe i dokładną analitykę.