Social media - prowadzenie Facebook, Instagram, LinkedIn - Freshview

PROWADZENIE SOCIAL MEDIA

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to dbałość o systematyczne aktualności, tak aby utrzymać świeży wizerunek brandu. Dobrze prowadzony fanpage na portalu Facebook wysyła komunikat, że firma się rozwija i działa prężnie. Aby prowadzenie profilu na Facebooku czy Instagramie było skuteczne konieczne jest stworzenie strategii działania nastawionej na zwiększenie zainteresowania marką.

Dobry, ciekawy post generuje duży zasięg i większą ilość interakcji. Powinien być przygotowany w formie grafiki z krótkim opisem lub video. Zajmujemy się prowadzeniem mediów społecznościowych również w języku angielskim.

OBSŁUGA I PROWADZENIE FACEBOOK-A

Prowadzenie fanpage-a na Facebook-u wymaga stałego nakładu sporej ilości pracy. Aby sprostać obecnym przyzwyczajeniom internautów musimy sprawnie reagować, nie zmuszając do długiego oczekiwania. Szybkie odpisywanie na komentarze zachęca użytkowników do zaangażowania w dyskusję i utrzymania zainteresowania profilem marki.

Aby osiągać większe zasięgi organiczne postów algorytm Facebook-a zmusza nas do sporej aktywności i wykazywania się większą kreatywnością w tworzeniu postów. Najwięcej odbiorców możemy uzyskać publikując posty video, nieco mniej grafikę lub zdjęcia, a najniższą zwykły tekst.

Dobrym sposobem na zwiększenie zaangażowania użytkowników i poszerzanie grona fanów jest systematyczne organizowanie atrakcji np. konkursów.

kciuk

OBSŁUGA I PROWADZENIE INSTAGRAM-A

Instagram to kanał mniej oficjalny - pod wieloma aspektami wyróżnia się wśród innych portali społecznościowych i może być skutecznie wykorzystywany przez nas jako narzędzie do komunikacji marketingowej marki. Możemy tu bez skrępowania udostępniać zdjęcia z telefonu przedstawiające np. codzienną pracę firmy od kuchni. Dodatkową zaletą w stosunku do Facebook-a jest fakt, że możemy liczyć na większe zasięgi organiczne.

Kluczem do sukcesu w prowadzeniu profilu na Instagramie jest publikowanie ciekawego contentu. Posty powinny być oznaczane hashtagami, dzięki czemu rozszerzymy ich zasięg. Dobrym uzupełnieniem profilu będą posty informujące o promocjach i konkursach.

OBSŁUGA I PROWADZENIE LINKEDIN-A

Prowadzenie profilu na portalu LinkedIn to dbałość o systematyczne aktualności pokazujące Twoim partnerom biznesowym i klientom, że jesteś na bieżąco z nowościami i Twoja firma stale się rozwija. LinkedIn to bardzo dobre miejsce, by pozyskiwać kontakty biznesowe.

Portal LinkedIn stał się kanałem komunikacji, który może nam również pomóc w działaniach rekrutacyjnych. Użytkownicy LinkedIn często chcą pogłębiać swoją wiedzę w danej dziedzinie i poznać aktualną działalność firmy. Potrzebna jest strategia komunikacji dopasowana do tych dwóch czynników. Dobrym uzupełnieniem prowadzenia profilu na LinkedIn jest promowanie publikowanego contentu, który możemy targetować na konkretne stanowiska pracy w dokładnie wyselekcjonowanych typach firm.