BLOG

Dlaczego warto prowadzić monitoring w social mediach?

Dlaczego warto prowadzić monitoring w social mediach?

25 grudnia 2022

Uspokajamy! Nie chodzi o zbieranie danych osobowych ani o szpiegowanie ludzi! Social media monitoring umożliwia śledzenie i zbieranie danych na temat aktywności, która nas interesuje. Mowa o postach lub dyskusjach…

Czytaj więcej
Czy warto publikować życzenia na fanpage'u firmowym?

Czy warto publikować życzenia na fanpage’u firmowym?

20 grudnia 2022

Wiele firm składa życzenia: na Boże Narodzenie, Wielkanoc, Dzień Kobiet, Kota, Księgowego, Pizzy… W kalendarzu można znaleźć tak wiele niszowych świąt, że praktycznie w każdy dzień moglibyśmy “coś” świętować. Jak…

Czytaj więcej
3 rzeczy, którymi się różnią Facebook Ads i Google Ads

3 rzeczy, którymi się różnią Facebook Ads i Google Ads

14 grudnia 2022

Może się wydawać, że marketing internetowy wygląda tak samo w każdym zakątku sieci. A jednak, doświadczeni specjaliści wiedzą, że działania muszą się zmieniać zależnie od platformy. Wszystko zależy bowiem od…

Czytaj więcej
Reklama na TikToku: od tego zacznij

Reklama na TikToku: od tego zacznij

7 grudnia 2022

Ponad 2,5 miliarda dolarów – tyle pieniędzy wydali na TikToku użytkownicy od początku jego istnienia. Aż 37% osób przyznaje, że zakupiło produkt zaraz po zobaczeniu go na tej platformie. Wniosek…

Czytaj więcej
LinkedIn Ads - miejsce inne niż Facebook

LinkedIn Ads – miejsce inne niż Facebook

20 listopada 2022

700 mln – tyle użytkowników z całego świata korzysta z LinkedIn. W samej Polsce na tej platformie obecnych jest 4,5 mln osób i liczba ta stale rośnie. Ale to nie…

Czytaj więcej
Piksel Facebooka uratuje remarketing Twojej marki

Piksel Facebooka uratuje remarketing Twojej marki

17 listopada 2022

Piksel to aplikacja stworzona, by ułatwić prowadzenie marketingu na Facebooku. Za jej pomocą wykonuje się analizy reklam, pomiary ich skuteczności, ale co najważniejsze – narzędzie zbiera również dane na temat…

Czytaj więcej