Blog
kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

BLOG

guermark

Czym jest guerrilla marketing?

5 września 2018

Chcesz wspomóc swoje działania marketingowe niewielkim nakładem finansowym? Jeśli szukasz ciekawych sposobów na wypromowanie swojej marki, zainteresuj się marketingiem partyzanckim. Przeczytaj koniecznie o guerrilla marketingu! Marketing partyzancki (z angielskiego guerrilla…

Czytaj więcej
swiad

Jak budować świadomość marki?

29 sierpnia 2018

Proces budowania świadomości marki wśród konsumentów jest złożony i długotrwały. Ci, którzy spodziewają się efektów w mgnieniu oka, mogą poczuć się zawiedzeni. Jednakże późniejsze korzyści, jakie możesz odnieść z posiadania…

Czytaj więcej
ecommerce

Marketing sklepów internetowych – jak go dobrze prowadzić?

25 sierpnia 2018

Dynamiczny rozwój sprzedaży internetowej w ostatnich latach spowodował powstanie marketingu sklepów internetowych. Czym charakteryzuje się ten rodzaj marketingu, jakich narzędzi używa i jak go dobrze prowadzić? Marketing sklepów internetowych Definicja…

Czytaj więcej
emotions

Emocjonalny marketing – jak zadziałać na uczucia, aby klient kupił nasz produkt

15 sierpnia 2018

Reklamy, które sprawiają, że ludzie decydują się na kupno danego produktu odwołują się przede wszystkim do emocji odbiorców, zarówno tych negatywnych, jak i pozytywnych. Wiele badań pokazuje, że klienci częściej…

Czytaj więcej
dlaczegoagencja

Czy warto zlecić prowadzenie kampanii Facebook Ads agencji marketingowej?

8 sierpnia 2018

Z Facebooka korzysta regularnie ponad 2 miliardy osób na świecie. Jest on świetnym miejscem na kampanię reklamową Twojej firmy. Wielu przedsiębiorców promowało lub obecnie promuje swój profil osobiście z różną…

Czytaj więcej
b2b

Czym różni się marketing internetowy B2B od B2C?

6 sierpnia 2018

Można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje marketingu internetowego: B2B oraz B2C. Główna różnica pomiędzy nimi dotyczy stron, pomiędzy którymi zachodzi transakcja. B2B (ang. business-to-business) odnosi się do transakcji, przebiegającej pomiędzy dwoma podmiotami…

Czytaj więcej