Case study: Obniżenie CPC o 50% poprzez optymalizację kampanii Google Ads
kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

Case study: Obniżenie CPC o 50% poprzez optymalizację kampanii Google Ads

case3 main

Rozpoczęcie współpracy

styczeń 2018 r.

Efekty

  • ponad 100% więcej wejść
  • 5 razy więcej wyświetleń
  • obniżenie CPC o prawie 50%

Wnioski

Obsługę działającej kampanii promującej usługi w branży medycznej przejęliśmy w styczniu 2018 roku. Prowadzona przez nas analityka oraz ciągła optymalizacja pozwoliła na poprawę wszystkich kluczowych parametrów. Kampania jest obecnie dużo bardziej wydajna. Dzięki naszej pracy w 2 razy mniejszym budżecie osiągamy efektywność podobną do pierwotnej.

Rok 2017 – stan kampanii przed

case3 graph1

Rok 2018 – kampania prowadzona przez naszą firmę

case3 graph2