Specjalista ds. kampanii reklamowych – drugi etap rekrutacji

Spodobała nam się Twoja kandydatura. Abyśmy mogli podjąć decyzję, potrzebujemy trochę więcej informacji. Jeśli akceptujesz poniższe warunki, prosimy wypełnij formularz drugiego etapu, abyśmy dokładniej mogli ocenić poziom Twojej wiedzy i doświadczenia.

Szczegóły współpracy:

  • Dynamiczne rozliczenie godzinowe (brak ustalonego z góry sztywnego wymiaru godzin), wypłacane za przepracowane godziny według ustalonej stawki.
  • Dodatkowa premia progresywna, z czasem zwiększająca stawkę podstawową o kilkadziesiąt %, uzależniona od tego jak długo klient z nami jest i ile płaci za obsługę.
  • Realizacja usług składa się z dwóch głównych elementów:
    • Obsługa kampanii reklamowych na kontach klientów
      • W dowolnych godzinach (dzień, wieczór, weekend). Realizujemy pakiety opisane na naszej stronie.
    • Kontakt z klientami oraz członkami zespołu
      • Dni robocze 9-17.
  • Udostępniamy autorskie oprogramowanie (panel do logowania przez przeglądarkę), za pomocą którego realizowane są wszystkie prace i kontakt.
  • Niezależnie od ilości obecnych klientów i bieżącej ilości godzin pracy wymagamy dostępności (do kontaktu) codziennie przez min. 1h  w dni robocze w godzinach 9-17.
    Na wiadomości (klienta, wewnętrzne) odpowiadamy w ciągu max. 24h.
  • Wszystkie poświęcone godziny (na klientów i sprawy wewnętrzne) są raportowane w panelu i uwzględniane przy rozliczeniu.
  • Bezpośredni kontakt z klientem przez dedykowany panel (wiadomości + okazjonalne wideo/audio konferencje).
  • Dostarczamy wytyczne, procedury, szkolenie wprowadzające i pomoc osób bardziej doświadczonych.

Podczas wypełniania formularza nie korzystaj z zewnętrznych źródeł – celem jest zbadanie Twojego obecnego stanu wiedzy. Niewystarczająca lub brak wiedzy na jakiś temat też jest dla nas cenną informacją, powie nam w jakim zakresie potrzebujesz dodatkowych szkoleń.

Nie odświeżaj strony – utracisz wprowadzone dane.

  • (ten sam, który został podany w pierwszym zgłoszeniu)
  • Wstępne pytania

  • Prosimy opowiedzieć o swoim doświadczeniu zawodowym (rozwinięcie informacji z CV), szczególnie tym związanym z naszym zakresem usług.
  • Od kiedy możesz zacząć pracę?
  • Google Ads

  • Opowiedz nam o prowadzonych do tej pory kampaniach (bez poufnych szczegółów typu nazwy firm). Ile mniej więcej ich było? Ile średnio trwały? Jaki ROAS średnio udało Ci się osiągnąć?
  • Które rodzaje kampanii reklamowych zalecane są w jakich przypadkach? Wady i zalety poszczególnych typów reklam. (prosimy o opisanie doświadczenia w tym zakresie)
  • Z jakich narzędzi najlepiej korzystać przy wybieraniu fraz kluczowych? Które mają najdokładniejsze dane?
  • Jakie strategie ustalania stawek najlepiej się sprawdzają?
  • W jakich przypadkach dodaje się wykluczenia fraz?
  • Jakie typy dopasowań w jakich sytuacjach się sprawdzają?
  • Czy jest sens ustalać stawki za pojedyncze frazy ręcznie? Jeśli tak, jak często dokonywać zmian?
  • Czy jest sens projektować graficzne banery? Czy lepiej skorzystać z reklam responsywnych? Jeśli jest sens - ile trzeba łącznie ich zaprojektować?
  • W jakich przypadkach korzysta się z Google Merchant Center?
  • Jak dodaje się produkty do katalogu w Merchant Center?
  • Jak poprawnie skonfigurować badanie konwersji?
  • Facebook Ads

  • Opowiedz nam o prowadzonych do tej pory kampaniach (bez poufnych szczegółów typu nazwy firm). Ile mniej więcej ich było? Ile średnio trwały? Jaki ROAS średnio udało Ci się osiągnąć?
  • Jakie typy testów reklam są dostępne w Facebook Ads? Kiedy warto je stosować? Które najlepiej wykorzystywać? Które generują zazwyczaj największe zaangażowanie?
  • Czy lepiej wybrać automatyczne umiejscowienie reklam czy manualnie to wybrać? Jakie są wady i zalety?
  • Czym są grupy odbiorców podobnych i w jakim celu się je wykorzystuje?
  • Do czego wykorzystuje się Pixel? Dwa główne, najważniejsze zastosowania.
  • Czy lepiej skierować kampanię na stronę internetową, czy na jakieś działanie wewnątrz Facebooka?
  • Do jakich działań wewnątrz Facebooka może kampania namawiać? (w przypadku, kiedy nie kierujemy na stronę)
  • Co jest potrzebne do skonfigurowania remarketingu dynamicznego produktów w sklepie internetowym? Co po kolei należy skonfigurować?
  • Gdzie można sprawdzić, czy pixel jest poprawnie podpięty i rejestruje zdarzenia z witryny?
  • Jakie kroki należy podjąć (na Facebooku i na stronie), co ustawić i zintegrować, żeby mieć informację o kwocie wygenerowanej sprzedaży przez daną kampanię w sklepie internetowym?
  • W jaki sposób najlepiej pilnować, żebyśmy nie przekroczyli z góry ustalonego z klientem miesięcznego budżetu reklamowego? Czy można ustawić górny miesięczny limit wydatków w menedżerze reklam FB Ads?
  • Jakie typy testów są dostępne w Facebook Ads? Kiedy warto je stosować? Które najlepiej wykorzystywać?
  • Czym jest Menadżer Firmy, a czym konto reklamowe?
  • Czym się różni osobiste konto reklamowe od reklamowego konta firmowego?
  • Czym się różni Business Suite od Menadżera Firmy?
  • Ogólne pytania

  • W jakich sieciach reklamowych i jakie konkretnie kampanie powinien uruchomić sklep internetowy np. z biżuterią, który chce zwiększyć sprzedaż?
  • Czy lepiej zainwestować cały budżet w jedną sieć reklamową i optymalizować kampanie, czy lepiej podzielić go pomiędzy kilka sieci?
  • Po jakim czasie i w jakich przypadkach można uznać, że dana sieć reklamowa nie ma jednak sensu w przypadku danego klienta?
  • Jaki procent ogólnego budżetu powinno się przeznaczać na remarketing?
  • Jak powinien być zbudowany dobry landing page do pozyskiwania leadów B2B? Jakie elementy powinien zawierać?
  • Czym jest? Dlaczego się go stosuje? W jaki sposób ułatwia życie?
  • Jak powinna wyglądać skuteczna reklama graficzna? Jakie powinna zawierać elementy?
  • Warunki współpracy

  • Czy warunki współpracy przedstawione w emailu są dla Ciebie akceptowalne? Jakie masz odnośnie nich pytania?