Specjalista SEO – drugi etap rekrutacji

Spodobała nam się Twoja kandydatura. Abyśmy mogli podjąć decyzję, potrzebujemy trochę więcej informacji. Jeśli akceptujesz poniższe warunki, prosimy wypełnij formularz drugiego etapu, abyśmy dokładniej mogli ocenić poziom Twojej wiedzy i doświadczenia.

Szczegóły współpracy:

  • Dynamiczne rozliczenie godzinowe (brak ustalonego z góry sztywnego wymiaru godzin), wypłacane za przepracowane godziny według ustalonej stawki.
  • Dodatkowa premia progresywna, z czasem zwiększająca stawkę podstawową o kilkadziesiąt %, uzależniona od tego jak długo klient z nami jest i ile płaci za obsługę.
  • W zakres obowiązków wchodzi tworzenie audytów, wytycznych, wdrażanie ich na stronach klientów, nadzór nad tworzonymi przez copywritera tekstami oraz ich publikacja, kontakt z klientem.
  • Realizacja usług składa się z dwóch głównych elementów:
    • Realizacja prac dla klientów
      • W dowolnych godzinach (dzień, wieczór, weekend). Realizujemy pakiety opisane na naszej stronie.
    • Kontakt z klientami oraz członkami zespołu
      • Dni robocze 9-17.
  • Udostępniamy autorskie oprogramowanie (panel do logowania przez przeglądarkę), za pomocą którego realizowane są wszystkie prace i kontakt.
  • Niezależnie od ilości obecnych klientów i bieżącej ilości godzin pracy wymagamy dostępności (do kontaktu) codziennie przez min. 1h  w dni robocze w godzinach 9-17.
    Na wiadomości (klienta, wewnętrzne) odpowiadamy w ciągu max. 24h.
  • Wszystkie poświęcone godziny (na klientów i sprawy wewnętrzne) są raportowane w panelu i uwzględniane przy rozliczeniu.
  • Bezpośredni kontakt z klientem przez dedykowany panel (wiadomości + okazjonalne wideo/audio konferencje).
  • Dostarczamy wytyczne, procedury, szkolenie wprowadzające i pomoc osób bardziej doświadczonych.

Podczas wypełniania formularza nie korzystaj z zewnętrznych źródeł – celem jest zbadanie Twojego obecnego stanu wiedzy. Niewystarczająca lub brak wiedzy na jakiś temat też jest dla nas cenną informacją, powie nam w jakim zakresie potrzebujesz dodatkowych szkoleń.

Nie odświeżaj strony – utracisz wprowadzone dane.

  • (ten sam, który został podany w pierwszym zgłoszeniu)
  • Wstępne pytania

  • Od kiedy możesz zacząć pracę?
  • Pozycjonowanie - ogólne pytania

  • Które z działań wykonywanych w ramach usługi pozycjonowania mają największe znaczenie i najbardziej wpływają na pozycje organiczne? Prosimy o wymienienie i krótkie omówienie wszystkich (linkowanie, treści itd.)
  • W jakich przypadkach lepiej zdecydować się na seo lokalne, a w jakich na ogólnopolskie? Co należy brać pod uwagę?
  • Jak konkurencja w wyszukiwarce wpływa na nasze decyzje odnośnie strategii pozycjonowania?
  • Frazy

  • Co należy brać pod uwagę wybierając frazy, które będziemy pozycjonować?
  • Z jakich narzędzi najlepiej skorzystać przy wybieraniu fraz?
  • Czym jest i jak jej uniknąć?
  • Link building

  • Jakie parametry domeny należy brać pod uwagę wybierając portal do publikacji linku?
  • Z jakich narzędzi można korzystać przy sprawdzaniu parametrów domeny? Które jest najlepsze?
  • W jakiej formie najlepiej pozyskiwać linki? (jednym przykładem jest np. wpis na forum)
  • Jak stwierdzić, czy link przychodzący do naszej domeny jest spamowy? Na co należy patrzeć? Jeśli jest spamem - co wtedy zrobić?
  • Optymalizacja stron

  • Wymień wszystkie konkretne elementy optymalizacji, które powinno się brać pod uwagę i wdrażać (przy początkowym audycie i w trakcie pozycjonowania).
  • Jak powinień wyglądać odpowiednio skonstruowany atrybut title? Co powinno się w nim zawierać?
  • Jakie ma znaczenie? Jak ją sprawdzić?
  • Czy masz doświadczenie w tworzeniu wytycznych i ich wdrażaniu? Czy tylko w tym pierwszym?
  • We wdrażaniu optymalizacji w jakich CMS-ach masz doświadczenie? Czy ma to dla Ciebie znaczenie, czy poradzisz sobie z każdym?
  • Jakie aspekty najczęściej głównie wpływają na prędkość ładowania strony? Które z nich można stosunkowo łatwo poprawić i znaczenie przyspieszyć ładowanie?
  • Których narzędzi najlepiej używać przy sprawdzaniu aspektów do poprawy szybkości?
  • Jakich zasad należy się trzymać ustalając, jak powinno wyglądać linkowanie wewnętrzne? Jakie są częste błędy popełniane przy linkowaniu wew.?
  • Narzędzia

  • Jakie wskaźniki są najważniejsze? Na co należy głównie zwracać tam uwagę?
  • Z jakich narzędzi najlepiej korzystać przy sprawdzaniu całkowitej widoczności strony?
  • Indeksowanie

  • Jakie są najczęstsze błędy związane z mapą strony?
  • Zmieniamy na stronie url jednej podstrony, co należy zrobić, aby nie utracić pozycji w wyszukiwarce?
  • Treści

  • O czym należy pamiętać pisząc treść podstrony, którą pozycjonujemy? Jak powinna wyglądać jego konstrukcja (ile zzs łącznie, nagłówki h1, h2, ile i jaka długość paragrafów, frazy - gdzie i jakie zagęszczenie)?
  • Warunki współpracy

  • Czy masz doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem, czy w przeszłości należało to do obowiązków innej osoby (np. account manager)?
  • Czy warunki współpracy przedstawione są dla Ciebie akceptowalne? Jakie masz odnośnie nich pytania?