Google, Facebook, LinkedIn
Kampanie reklamowe PPC
Pozyskaj nowych klientów już od
pierwszego dnia kampanii reklamowej
Specjalizujemy się w tworzeniu i obsłudze kampanii w sieciach reklamowych:
Dobrze zaprojektowane i wdrożone kampanie mogą przynosić zadowalające efekty od pierwszego dnia działania. W przeciwieństwie do usług organicznych np. pozycjonowania w przypadku kampanii PPC mamy szansę pokazywać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania już w początkowej fazie działań.
Każda kampania wymaga ciągłej pracy - optymalizacji, dzięki której będziemy wydawać mniej pieniędzy na osiągnięcie oczekiwanego efektu.
Google Ads (dawniej Adwords)
Mamy do dyspozycji 4 podstawowe rodzaje kampanii:
Kluczowym elementem skutecznej kampanii jest odpowiednie jej zaprojektowanie. Wyznaczenie odpowiedniego targetu może być czynnikiem decydującym o zwrocie z inwestycji.
Możliwości targetowania są bardzo szerokie. Możemy kierować reklamy z uwzględnieniem takich parametrów jak: lokalizacja, język, urządzenie, wiek, płeć, status rodzicielski, zainteresowania, historia wyszukiwania, zatrudnienie, odwiedzanie witryn o określonej tematyce oraz możemy zawęzić wyświetlanie reklam do konkretnych portali.
Dostępnych jest także kilka sposobów rozliczeń: CPC czyli opłata za pojedyncze kliknięcie, CPM - opłata za 1000 wyświetleń, CPV - koszt pełnego wyświetlenia wideo, CPA - opłata pobierana tylko w przypadku, gdy użytkownik wykona porządaną przez nas akcję.
Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii również w języku angielskim.
Facebook i Instagram Ads
Bez wątpienia jedną z najważniejszych zalet kampanii reklamowych na Facebooku jest ilość informacji, które portal posiada na temat swoich użytkowników i to w jaki sposób możemy je wykorzystać do targetowania naszych reklam.
Mamy do dyspozycji następujące formy reklam:
Rozbudowane opcje targetowania uwzględniają takie paramentry jak: lokalizacja, wiek, płeć, język, zainteresowania, zachowania, polubienia, powiązanie ze stronami,
Bardzo skutecznym narzędziem jest też tworzenie grup podobnych odbiorców.
LinkedIn Ads
LinkedIn zrzesza użytkowników skupiających się w dużym stopniu na karierze zawodowej. Dbają oni o staranne wypełnianie profilii dodając wcześniejsze doświadczenie zawodowe, firmy, w których pracowali, zdobyte certyfikaty, ukończone kursy.
Profil osobowy na LinkedIn-ie przypomina CV. Dzięki temu mamy wystarczająco dużo informacji, aby precyzyjnie targetować reklamy klientów B2B.
Do dyspozycji mamy :
Mamy możliwość targetowania uwzględniając parametry: stanowisko, wielkość firmy, branża, nazwa firmy, obowiązki służbowe, uczelnia, kierunek studiów, tytył/stopień, umiejętności, płeć, wiek, lata doświadczenia, poziom w hierarchii.
Remarketing
Każda z wyżej wymienionych sieci reklamowych posiada opcję targetowania reklam bazowaną na osobach odwiedzających Twoją stronę internetową.
Możemy wyświetlać reklamy remarketingowe po integracji na stronie poniższych rozwiązań:
Reklamy remarketingowe możemy też bardziej precyzować. Możemy wyświetlać różne wersje w zależności od tego, jakie działanie użytkownik wykonał na stronie.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Umów się z naszym specjalistą na niezobowiązującą 45-minutową wideokonferencję, podczas której: