Blog
kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

BLOG

10 złotych zasad skutecznego bloga

10 złotych zasad skutecznego bloga

21 listopada 2019

Dziś nie trzeba już chyba nikogo przekonywać, że blogosfera jest skutecznym narzędziem marketingowym, niezależnie od charakteru prowadzonej działalności. Przyciąga nowych klientów, buduje pozytywny, ekspercki wizerunek firmy i – jak pokazują…

Czytaj więcej
Czy webinary są skuteczne Jak zorganizować ciekawy i skuteczny webinar 1

Dlaczego Instagram usuwa liczbę Like pod zdjęciami? W tych krajach już to nastąpiło, kiedy zmiany wejdą do Polski?

15 listopada 2019

Jeszcze do niedawna trudno było sobie wyobrazić, że Instagram mógłby istnieć bez lajków – w końcu to głównie na nich opiera on swoje działania. Twórcy popularnego serwisu społecznościowego podjęli jednak…

Czytaj więcej
Czy webinary są skuteczne Jak zorganizować ciekawy i skuteczny webinar

Czy webinary są skuteczne? Jak zorganizować ciekawy i skuteczny webinar?

5 listopada 2019

Webinar to narzędzie, które poprzez interakcje z uczestnikami oraz skrupulatnie określoną tematykę wpływa na uzyskanie wartościowej bazy odbiorców. Zorganizowanie internetowego szkolenia na wybranej platformie pozwala na budowanie świadomości marki, umożliwiając…

Czytaj więcej
Lepiej prowadzić marketing swojej firmy samemu czy powierzyć go agencji

Lepiej prowadzić marketing swojej firmy samemu, czy powierzyć go agencji?

31 października 2019

Żeby dotrzeć do potencjalnych klientów, niezbędna jest skuteczna reklama. Obecnie można przedstawić swój produkt lub usługę na wiele różnych sposobów, jednak coraz częściej rzetelny marketing wymaga dużej znajomości aktualnych trendów…

Czytaj więcej
Jak zatrzymać odwiedzających

Jak zatrzymać odwiedzających na Twojej stronie internetowej?

25 października 2019

Posiadanie profesjonalnej strony internetowej to tylko pierwszy krok do sukcesu. By utrzymać na niej użytkowników, musimy stale angażować ich za pomocą ciekawych treści. Jednak żeby wprowadzić bardziej zaawansowane elementy, najpierw…

Czytaj więcej
Storytelling

Storytelling, czyli historie, które wiążą emocjonalnie odbiorcę. Jak wykorzystać tę metodę do skutecznego marketingu?

18 października 2019

Zanim storytelling stał się techniką marketingu, funkcjonował od tysięcy lat jako sztuka opowiadania doceniana przez każdą z kultur. Niezależnie od tego, czy sięgniemy do słowiańskich dziadów wędrownych, czy japońskich opowiadaczy…

Czytaj więcej