kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

BLOG

Monitoring społeczny a nasłuchiwanie społeczne. Na czym polega różnica?

Monitoring społeczny a nasłuchiwanie społeczne. Na czym polega różnica?

27 listopada 2020

Jeśli korzystasz z social mediów w marketingu, z pewnością nieobce są Ci terminy takie jak monitoring i nasłuchiwanie społeczne. Ale czy wiesz, co oznaczają? Wbrew pozorom, nie powinny być stosowane…

Czytaj więcej
Optymalizacja snippetów - 4 zasady pozycjonowania w Google

Optymalizacja snippetów – 4 zasady pozycjonowania w Google

21 listopada 2020

Czy istnieje możliwość, aby szybko wypozycjonować dowolną stronę? Bez poświęcania czasu i energii na backlinki (ang. linki zwrotne), budowanie strony i wymianę jej zawartości? Tak – są nimi featured snippets!…

Czytaj więcej
Małe przedsiębiorstwa są w tarapatach. Ale się nie poddają - mówi Facebook

Małe przedsiębiorstwa są w tarapatach. Ale się nie poddają – mówi Facebook

14 listopada 2020

Najmniejsze firmy są podstawą globalnej ekonomii. Przed pandemią zatrudniały 60-70% osób w skali kraju – jako restauracje, salony fryzjerskie i sklepy. To te punkty były niezbędne do funkcjonowania gospodarki. Niestety,…

Czytaj więcej
Narzędzia do analizy danych social media. Co warto znać?

Narzędzia do analizy danych social media. Co warto znać?

7 listopada 2020

Social media marketing to podstawa dla coraz większej liczby przedsiębiorstw. Wszyscy chcą inwestować w te technologie – ale nic nie przyjdzie ze świetnego contentu, jeżeli nie będziemy umieli poprawnie zinterpretować…

Czytaj więcej
Yelp wprowadza antyrasistowskie narzędzia

Yelp wprowadza antyrasistowskie narzędzia

27 października 2020

Amerykańska platforma postanowiła wprowadzić dwa rozwiązania, które mają za zadanie zwalczać rasizm i wspierać mniejszości. Yelp nawiązał współpracę z konsorcjum Open to All, tworząc program szkoleniowy mający na celu poprawić…

Czytaj więcej
Real-time marketing, czyli skuteczna strategia w social media

Real-time marketing, czyli skuteczna strategia w social media

21 października 2020

Choć wydaje się, że częściej jako użytkownicy korzystamy ze streamingów (np. podcasty), to marketing czasu rzeczywistego nadal stanowi istotną część strategii marek. Najnowsze badanie przeprowadzone przez Monetate and Econsultancy pokazuje,…

Czytaj więcej