kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

BLOG

Koniec z Facebook Analitycs. Co dalej?

Koniec z Facebook Analitycs. Co dalej?

23 lipca 2021

30 czerwca tego roku Facebook wyłączył narzędzie Facebook Analytics. Informacja o tym pojawiła się w kwietniu i od razu wstrząsnęła branżą marketingową, ponieważ aplikacja ta wiele lat pomagała markom w…

Czytaj więcej
Rozmiar ma znaczenie... przynajmniej gdy mowa o reklamie w Google

Rozmiar ma znaczenie… przynajmniej wtedy, gdy mowa o reklamie w Google

14 lipca 2021

Przygotowanie i optymalizacja reklam w Google Display potrafią sprawić kłopoty – i niestety, kłopoty te prawie zawsze oznaczają dodatkowe koszty. Często działamy na tym polu według zasady prób i błędów,…

Czytaj więcej
Jak stworzyć „profil idealnego klienta”?

Jak stworzyć „profil idealnego klienta”?

7 lipca 2021

Koncept „The Buyer Persona” stał się we współczesnym marketingu niezbędnym narzędziem, które przede wszystkim umożliwia szybsze realizowanie założeń biznesowych. Jeśli chciałbyś skonstruować swój własny profil idealnego klienta, to trafiłeś w…

Czytaj więcej
User Experience, czyli przyszłość marketingu w wyszukiwarce

User Experience, czyli przyszłość marketingu w wyszukiwarce

27 czerwca 2021

User Experience oznacza “doświadczenie użytkownika”. Termin ten określa całość doznań, jakich doświadcza odbiorca podczas używania aplikacji. Aktualnie wyszukiwarki internetowe poszukują sposobów, aby zmierzyć te doświadczenia, np. za pomocą narzędzia Core…

Czytaj więcej
Newsletter w modzie? Marketing za pomocą wiadomości email

Newsletter w modzie? Marketing za pomocą wiadomości email

21 czerwca 2021

Większość kampanii marketingowych rozsyłanych przez email to strata czasu. Są prawie natychmiast zaznaczane przez użytkowników jako “przeczytane”, bez nawet sprawdzenia ich zawartości. Dlaczego? Wiele z nich powiela podstawowe błędy: są…

Czytaj więcej
Jak pisać (lepsze) teksty na Instagramie

Jak pisać (lepsze) teksty na Instagramie

14 czerwca 2021

Instagram to przede wszystkim zdjęcia. To one są na pierwszym miejscu, one przykuwają uwagę, one budują profil. Podpisy z kolei są niedoceniane – mimo że uzupełniają grafiki i dodają postom…

Czytaj więcej