info@freshview.pl | +48 531 682 028

BLOG

Twój sklep internetowy pilnie potrzebuje tych modułów

Twój sklep internetowy pilnie potrzebuje tych modułów

27 października 2021

Założyłeś już sklep internetowy, przygotowałeś logo oraz chwytliwe hasła reklamowe. Sprzedaż ruszyła i idzie całkiem nieźle. Czy to wreszcie pora, aby osiąść na laurach? Niestety – biznes nigdy nie śpi!…

Czytaj więcej
Komunikacja marki, czyli audyt marketingowy – dlaczego go potrzebujesz?

Komunikacja marki, czyli audyt marketingowy – dlaczego go potrzebujesz?

24 października 2021

Kiedy opowiadasz o swojej pracy znajomym, to używasz zupełnie innego języka, niż kiedy mówisz do inwestora, prawda? Wynika to z faktu, że na co dzień stosujemy różne strategie komunikacyjne w…

Czytaj więcej
Reklama, która sama sprzeda produkt? Możesz taką stworzyć!

Reklama, która sama sprzeda produkt? Możesz taką stworzyć!

20 października 2021

Reklama w Internecie to praktycznie nasz chleb powszedni. Biały szum atakuje użytkowników z każdej strony, sprawiając, że automatycznie ignorujemy na witrynie wszystko, co wygląda jak baner reklamowy. Jak się okazuje,…

Czytaj więcej
3 pytania, dzięki którym nauczysz się pozyskiwać leady

3 pytania, dzięki którym nauczysz się pozyskiwać leady

17 października 2021

Kampanie lead generation mają na celu przyciągnięcie do marki jak największą liczbę Klientów, spośród których część nawiąże z nią długofalową współpracę. Sprawnie przygotowana akcja marketingowa to najlepszy sposób, aby zagwarantować…

Czytaj więcej
Omija Cię zysk! Uszczelnij swój lejek sprzedażowy

Omija Cię zysk! Uszczelnij swój lejek sprzedażowy

26 września 2021

Już kilka razy zdarzyło nam się użyć tego sformułowania na naszym blogu. Lejek sprzedażowy – co to takiego i dlaczego tak bardzo wpływa na skuteczność naszych działań? W tym wpisie…

Czytaj więcej
Skuteczna obsługa leadów. Tylko jak ją przeprowadzić?

Skuteczna obsługa leadów. Tylko jak ją przeprowadzić?

23 września 2021

Lead to kontakt, w skrócie: adres e-mail lub numer telefonu klienta, potencjalnie zainteresowanego naszą ofertą, którego następnie musimy poprowadzić w taki sposób, aby sfinalizować transakcję w sposób korzystny. W kontekście…

Czytaj więcej