BLOG
Ostatnie miesiące sprawiły, że treści informacyjne i społeczne dominują na Instagramie. Wszędzie możemy trafić na treści, które mają edukować obserwujących, powstały specjalne kanały z wiadomościami, a firmy czy influencerzy każdej…
Czytaj więcejPPC to skrót od Pay Per Click, który oznacza “opłatę za kliknięcie”. Kiedy ktoś kliknie reklamę PPC, reklamodawca zostaje obciążony określonym kosztem – nie płaci za samo wyświetlenie. Sama cena…
Czytaj więcejZastanów się – co odróżnia Cię od konkurencji? Odpowiedź brzmi: Twoja marka. Silna marka to przepis na sukces, a ciągłe pojawianie się w świadmości odbiorców oznacza budowanie silnej marki, a…
Czytaj więcejOdkąd Google Ads intensywnie się rozwija, użytkownikom coraz trudniej pamiętać o wszystkich nowych funkcjach oraz potencjalnych problemach. Ale na szczęście są od tego specjaliści! Mimo że każde konto w tej…
Czytaj więcejPodążanie za wszystkimi zasadami Facebook ads to niełatwe zadanie. Pojawiają się przy tym pytania: co mogę reklamować, w jaki sposób i komu? A nawet jeśli już zdołasz uporać się z…
Czytaj więcejZdarzyło Ci się kiedyś wstać lewą nogą? W niektóre dni marzymy tylko o tym, aby wrócić z powrotem do łóżka. A jeśli musisz napisać post w mediach społecznościowych? Ułożyć przemiłego…
Czytaj więcej- 1
- 2
- 3
- …
- 23
- Następne »