BLOG

No i po ptakach. Twitter stał się X

No i po ptakach. Twitter stał się X

14 sierpnia 2023

O tym rebrandingu będzie głośno przez wiele najbliższych lat. Elon Musk, który pod koniec października 2022 roku kupił Twittera, teraz postanowił zmienić całkowicie jego wygląd i nazwę. 24 lipca niebieski…

Czytaj więcej
Różowy marketing. Tajemnica filmu „Barbie”

Różowy marketing. Tajemnica filmu „Barbie”

10 sierpnia 2023

Miliard dolarów – tyle od 21 lipca zarobiła ze sprzedaży biletów „Barbie” w reżyserii Grety Gerwig. Jest to największy sukces, jaki zanotował film nakręcony przez kobietę. Na długo zapisze się…

Czytaj więcej
Konkurencja dla Twittera - czy warto trzymać rękę na pulsie?

Konkurencja dla Twittera – czy warto trzymać rękę na pulsie?

25 lipca 2023

Stało się! 5 lipca tego roku oficjalnie wystartowała platforma, która zdaje się być poważnym konkurentem Twittera. Mowa o aplikacji Threads (z ang.: “nitki”, “wątki” w języku potocznym), którą można rozpoznać…

Czytaj więcej
Social shopping, czyli kupowanie w mediach społecznościowych

Social shopping, czyli kupowanie w mediach społecznościowych

20 lipca 2023

Milion użytkowników miesięcznie – tyle osób dokonuje zakupów za pośrednictwem Facebooka (Hootsuite, 2022). W innym badaniu aż 54% ankietowanych przyznało, że zdarzyło im się kupić produkt krótko po zobaczeniu go…

Czytaj więcej
Które social media Polacy lubią najbardziej?

Które social media Polacy lubią najbardziej?

14 lipca 2023

Gdzie spędzasz najwięcej czasu w sieci? Uwielbiasz trzymać rękę na pulsie poprzez twitty na Twitterze, przeglądać ciekawe produkty na Instagramie, czy utrzymywać kontakt ze znajomymi na Facebooku? Niezależnie od Twoich…

Czytaj więcej
ChatGPT w marketingu - czy to ma sens?

ChatGPT w marketingu – czy to ma sens?

7 lipca 2023

Nie da się ukryć, że sztuczna inteligencja rozwija się w niesamowitym tempie. Jeszcze kiedyś nie do wyobrażenia było, że program mógłby napisać książkę, a obecnie oglądamy już reklamy w całości…

Czytaj więcej