kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

BLOG

3 najczęstsze błędy w Google Ads – edycja 2021

3 najczęstsze błędy w Google Ads – edycja 2021

29 stycznia 2021

Odkąd Google Ads intensywnie się rozwija, użytkownikom coraz trudniej pamiętać o wszystkich nowych funkcjach oraz potencjalnych problemach. Ale na szczęście są od tego specjaliści! Mimo że każde konto w tej…

Czytaj więcej
Przewodnik po Facebook Ads - akceptacja reklam

Przewodnik po Facebook Ads – akceptacja reklam

23 stycznia 2021

Podążanie za wszystkimi zasadami Facebook ads to niełatwe zadanie. Pojawiają się przy tym pytania: co mogę reklamować, w jaki sposób i komu? A nawet jeśli już zdołasz uporać się z…

Czytaj więcej
Czasami warto być w złym humorze! Nowe trendy w marketingu

Czasami warto być w złym humorze. Nowe trendy w marketingu

18 stycznia 2021

Zdarzyło Ci się kiedyś wstać lewą nogą? W niektóre dni marzymy tylko o tym, aby wrócić z powrotem do łóżka. A jeśli musisz napisać post w mediach społecznościowych? Ułożyć przemiłego…

Czytaj więcej
Analiza SWOT. Jak pomaga w planowaniu marketingu?

Analiza SWOT. Jak pomaga w planowaniu marketingu?

8 stycznia 2021

Kiedy przedsiębiorstwo rośnie, musimy stawić czoła większej ilości wyzwań oraz przeszkód, ale i napotykamy na coraz to lepsze możliwości. Pytanie brzmi: w jaki sposób określać priorytety? Które inicjatywy warto wprowadzić…

Czytaj więcej
Jak pisać posty na Facebooku i - co ważniejsze - kiedy je publikować?

Jak pisać posty na Facebooku i – co ważniejsze – kiedy je publikować?

27 grudnia 2020

Czy wiesz, że nieodpowiednie godziny publikowania postów potrafią skutecznie zniweczyć Twoją kampanię marketingową? Algorytm Facebooka wyświetla użytkownikom treści w odpowiedniej kolejności, a na tę wpływ ma właśnie czas. W jaki…

Czytaj więcej
Content marketing i dobra strategia. Budowanie linków

Content marketing i dobra strategia. Budowanie linków

21 grudnia 2020

Startegia marketingowa nie może składać się tylko z jednego elementu. Aby zrealizować założenia musimy zdywersyfikować nasze działania i, przede wszystkim, dostosować cele do rodzaju contentu, z jakim działamy. Każdy rodzaj…

Czytaj więcej