BLOG
87,6% osób wskazuje, że zdjęcie produktu jest kluczowym elementem doświadczenia zakupowego – tak wynika z danych MarketingCharts.com. Zapamiętujemy aż 80% tego, co widzimy, a informacje wizualne są przetwarzane 60 000…
Czytaj więcejJedną z najbardziej ulubionych przez marki form reklamy jest influencer marketing. Osoby, które prężnie działają w sieci, są w stanie zgromadzić wokół siebie wielu oddanych obserwujących, a w efekcie, dzięki…
Czytaj więcejDobra reklama opiera się na dobrym przekazie. Wyobraźmy sobie, że producent samochodów chwali się tym, że jego pojazdy produkują wiele spalin albo marka czekoladowych batoników informuje wszem i wobec, że…
Czytaj więcejCzy obserwujesz swoich ulubionych polityków w sieci? W związku ze zbliżającymi się wyborami możemy zaobserować wzmożoną aktywność wszystkich partii na polskiej scenie politycznej – nie ustają one w wysiłkach, aby…
Czytaj więcejOstatnio pisaliśmy o planowaniu contentu w social mediach za pomocą kalendarzy marketingowych. W tym wpisie zastanowimy się, w jaki sposób można mierzyć skuteczność kampanii. Jest to bowiem kluczowy czynnik, który…
Czytaj więcejCzasami może wydawać się, że osoby, które prowadzą fanpage, wymyślają posty i tematy z dnia na dzień. W rzeczywistości jednak marketing jest tworzony w oparciu o ściśle ustalony harmonogram, pozwalający…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- 2
- 3
- 4
- …
- 44
- Następne »