kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

BLOG

Analiza SWOT. Jak pomaga w planowaniu marketingu?

Analiza SWOT. Jak pomaga w planowaniu marketingu?

8 stycznia 2021

Kiedy przedsiębiorstwo rośnie, musimy stawić czoła większej ilości wyzwań oraz przeszkód, ale i napotykamy na coraz to lepsze możliwości. Pytanie brzmi: w jaki sposób określać priorytety? Które inicjatywy warto wprowadzić…

Czytaj więcej
Jak pisać posty na Facebooku i - co ważniejsze - kiedy je publikować?

Jak pisać posty na Facebooku i – co ważniejsze – kiedy je publikować?

27 grudnia 2020

Czy wiesz, że nieodpowiednie godziny publikowania postów potrafią skutecznie zniweczyć Twoją kampanię marketingową? Algorytm Facebooka wyświetla użytkownikom treści w odpowiedniej kolejności, a na tę wpływ ma właśnie czas. W jaki…

Czytaj więcej
Content marketing i dobra strategia. Budowanie linków

Content marketing i dobra strategia. Budowanie linków

21 grudnia 2020

Startegia marketingowa nie może składać się tylko z jednego elementu. Aby zrealizować założenia musimy zdywersyfikować nasze działania i, przede wszystkim, dostosować cele do rodzaju contentu, z jakim działamy. Każdy rodzaj…

Czytaj więcej
Digital marketing - 3 trendy na nadchodzący rok

Digital marketing – 3 trendy na nadchodzący rok

15 grudnia 2020

Z czym wiązał się rok 2020? Z pandemią, z ogromnym niepokojem społecznym i wydarzeniami, które podzieliły ludzi. Czy możemy zatem przewidywać, z jakimi trendami będziemy mieć do czynienia w przyszłych…

Czytaj więcej
Instagram stories - co to? Jak przyciągnąć widzów na Instagramie

Instagram stories – co to? Jak przyciągnąć widzów na Instagramie

7 grudnia 2020

Nic tak bardzo nie przyciąga uwagi na Instagramie, jak Stories. Ten format pozwala na pokazywanie informacji o firmie, a jak podaje sama platforma – 1/3 najchętniej oglądanych relacji to właśnie…

Czytaj więcej
Monitoring społeczny a nasłuchiwanie społeczne. Na czym polega różnica?

Monitoring społeczny a nasłuchiwanie społeczne. Na czym polega różnica?

27 listopada 2020

Jeśli korzystasz z social mediów w marketingu, z pewnością nieobce są Ci terminy takie jak monitoring i nasłuchiwanie społeczne. Ale czy wiesz, co oznaczają? Wbrew pozorom, nie powinny być stosowane…

Czytaj więcej