Blog
kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

BLOG

Messenger bez konta na Facebooku - czy można je założyć? Zmiana zasad

Messenger bez konta na Facebooku – czy można je założyć? Zmiana zasad

14 lutego 2020

Messenger to aplikacja służąca do przesyłania wiadomości, kojarząca się z Facebookiem. Jakiś czas temu portal społecznościowy umożliwił rozmowy poprzez komunikator bez konieczności zakładania konta. Okazuje się jednak, że przepisy ponownie…

Czytaj więcej
Reklama na YouTube - czy warto?

Reklama na YouTube – czy warto?

7 lutego 2020

Serwis YouTube działa od 2005 roku. Jego społeczność liczy już ponad miliard użytkowników, którzy generują każdego dnia kilka milionów wyświetleń różnych treści. Wszystko to sprawia, że serwis swoim zasięgiem przewyższa…

Czytaj więcej
shutterstock 475055944

Google Featured Snippets & Direct Answers – czyli jak zwiększyć rozpoznawalność w wyszukiwarce Google

28 stycznia 2020

Wielu właścicieli stron internetowych dąży do tego, aby to właśnie ich witryna znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Według badań, ok. 80% wszystkich użytkowników Internetu, wpisując dane zagadnienie czy…

Czytaj więcej
shutterstock 334210817

Czym jest Google Knowledge Graph? Krótki przewodnik

21 stycznia 2020

Google z każdym miesiącem przykłada coraz większą wagę do wyszukiwania semantycznego. Algorytmy odpowiedzialne za tę funkcję są przez nich stale aktualizowane. Obecnie to już nie tylko słowa kluczowe mają znacznie,…

Czytaj więcej
shutterstock 1229171986

Tagi Hreflang – czym są atrybuty dla treści w różnych językach?

14 stycznia 2020

Tag Hreflang może zostać wykorzystany do podstron, które są udostępniane użytkownikom w różnych językach. Jego zadaniem jest zdefiniowane lokalizacji tekstu w określonej mowie w formie adresu URL. Może on służyć…

Czytaj więcej
Jak trafić z reklamą do generacji Z w 2020?

Jak trafić z reklamą do generacji Z w 2020?

7 stycznia 2020

  Rozwój technologiczny sprawił, że dziś różnice pokoleniowe są większe niż kiedykolwiek. Zatem w jaki sposób skutecznie tworzyć treści marketingowe dla młodych dorosłych? Uważamy, że czas wielkich zmian dopiero nadchodzi.…

Czytaj więcej