kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

BLOG

Facebook ułatwia monetyzację treści

Facebook ułatwia monetyzację treści

13 marca 2021

Nowe aktualizacje Facebooka mają umożliwić łatwiejszą i szybszą monetyzację treści. To znaczy, że teraz twórcy będą mogli łatwiej zarabiać na swojej pracy. Zmiany te – jak twierdzi przedstawiciel platformy –…

Czytaj więcej
Newsjacking w akcji. Jak wykorzystać newsy w marketingu?

Newsjacking w akcji. Jak wykorzystać newsy w marketingu?

7 marca 2021

Kiedy Książę Harry i Meghan Markle ogłosili, że ustępują ze swoich stanowisk, Muzeum Figur Woskowych Madame Tussauds również ogłosiło, że usunie ich podobizny z wystawy poświęconej rodzinie królewskiej. Ale to…

Czytaj więcej
Influencer marketing i lepsza sprzedaż, czyli jak to połączyć

Influencer marketing i lepsza sprzedaż, czyli jak to połączyć

27 lutego 2021

Wiele osób nie do końca zdaje sobie sprawę ze znaczenia, jakie mają dzisiaj influencerzy. Zastanów się jednak, kiedy odczuwasz większą chęć do kupienia produktu: kiedy zobaczysz go na stronie, czy…

Czytaj więcej
Aktywizm cyfrowy i trendy społeczne. Czy mogę to wykorzystać na Instagramie?

Aktywizm cyfrowy i trendy społeczne. Czy mogę to wykorzystać na Instagramie?

21 lutego 2021

Ostatnie miesiące sprawiły, że treści informacyjne i społeczne dominują na Instagramie. Wszędzie możemy trafić na treści, które mają edukować obserwujących, powstały specjalne kanały z wiadomościami, a firmy czy influencerzy każdej…

Czytaj więcej
Pay per click w 2020 r. - 3 lekcje na przyszłość

Pay per click w 2020 r. – 3 lekcje na przyszłość

16 lutego 2021

PPC to skrót od Pay Per Click, który oznacza “opłatę za kliknięcie”. Kiedy ktoś kliknie reklamę PPC, reklamodawca zostaje obciążony określonym kosztem – nie płaci za samo wyświetlenie. Sama cena…

Czytaj więcej
Pozycjonowanie marki. Kompletny przewodnik

Pozycjonowanie marki. Przewodnik

7 lutego 2021

Zastanów się – co odróżnia Cię od konkurencji? Odpowiedź brzmi: Twoja marka. Silna marka to przepis na sukces, a ciągłe pojawianie się w świadmości odbiorców oznacza budowanie silnej marki, a…

Czytaj więcej