Facebook, Instagram, LinkedIn

Prowadzenie social media

Z Facebooka aktywnie korzysta 2,2 miliarda osób,
nie bądź dla nich niewidoczny

Prowadzenie profili w mediach społecznościowych to dbałość o systematyczne i ciekawe aktualności, tak aby utrzymać świeży i profesjonalny wizerunek.

Dobrze prowadzony fanpage wysyła komunikat, że firma się rozwija i prężnie działa. Aby prowadzenie profilu na Facebooku czy Instagramie było skuteczne konieczne jest stworzenie strategii działania nastawionej na zwiększenie zainteresowania marką.

Ciekawy post generuje duży zasięg i większą ilość interakcji. Powinien być przygotowany w formie grafiki z krótkim opisem lub video. Zajmujemy się prowadzeniem mediów społecznościowych również w języku angielskim.

social1
social2

Prowadzenie Facebooka

Prowadzenie fanpage-a na Facebook-u wymaga systematycznego nakładu pracy. Aby sprostać obecnym przyzwyczajeniom internautów musimy sprawnie reagować, nie zmuszając ich do długiego oczekiwania. Sprawne odpisywanie na komentarze lub zapytania zachęca użytkowników do zaangażowania w dyskusję i utrzymania zainteresowania profilem.

Aby osiągać większe zasięgi organiczne postów algorytm Facebook-a zmusza nas do sporej aktywności i wykazywania się większą kreatywnością w tworzeniu postów. Najwięcej odbiorców możemy uzyskać publikując wideo, nieco mniej grafikę lub zdjęcia, a najmniej tworząc tylko tekst.

W prowadzonych profilach wykorzystujemy:

Zdjęcia wykonane podczas sesji w siedzibie firmy klienta

Dedykowane grafiki do postów

Pisanie o ciekawostkach z branży

Organizowanie konkursów z nagrodami dla fanów

Prowadzenie Instagrama

Instagram to kanał mniej oficjalny - pod wieloma aspektami wyróżnia się wśród innych portali społecznościowych i może być skutecznie wykorzystywany jako narzędzie do komunikacji marketingowej marki. Możemy tu bez skrępowania udostępniać zdjęcia z telefonu przedstawiające np. codzienną pracę firmy od kuchni. Dodatkową zaletą jest fakt, że możemy liczyć na większe zasięgi organiczne niż w przypadku Facebooka.

 

Kluczem do sukcesu w prowadzeniu profilu na Instagramie jest publikowanie ciekawego contentu. Posty powinny być oznaczane hashtagami, dzięki czemu rozszerzymy ich zasięg. Dobrym uzupełnieniem profilu będą posty informujące o promocjach i konkursach.

socieal4
osciel5

Prowadzenie LinkedIna

Prowadzenie profilu na portalu LinkedIn to dbałość o systematyczne aktualności pokazujące Twoim partnerom biznesowym i klientom, że jesteś na bieżąco z nowościami i Twoja firma stale się rozwija. LinkedIn to bardzo dobre miejsce, by pozyskiwać kontakty biznesowe.

Portal LinkedIn stał się kanałem komunikacji, który może nam również pomóc w działaniach rekrutacyjnych. Użytkownicy LinkedIn często chcą pogłębiać swoją wiedzę w danej dziedzinie i poznać aktualną działalność firmy. Potrzebna jest strategia komunikacji dopasowana do tych dwóch czynników. Dobrym uzupełnieniem prowadzenia profilu na LinkedIn jest promowanie publikowanego contentu, który możemy targetować na konkretne stanowiska pracy w dokładnie wyselekcjonowanych typach firm.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się z naszym specjalistą na niezobowiązującą 45-minutową wideokonferencję, podczas której:

wykonamy audyt Twojego marketingu,

pokażemy, jak wypadasz na tle Twojej konkurencji,

omówimy działania, które możesz podjąć oraz płynące z nich korzyści.