Cennik prowadzenia kampanii Google Ads dla sklepów
Zwiększenie sprzedaży w e-commerceKampanie produktoweRemarketing dynamiczny
Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem
Umowa na czas nieokreślony
Miesięczne wypowiedzenie
Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie internetowym
Zamów usługę Smart Google Ads e-commerce ze stałą optymalizacją
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię produktową oraz search i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z Twoimi produktami, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Obsługa kampanii | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Konwersja Będziemy badali wysokość sprzedaży wygenerowaną przez nasze reklamy. |
|||||||
Zakres prac |
1x Search, 1x Produktowa (do 10 produktów) |
1x Search, 1x Produktowa (do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 2x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 3x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 4x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
||
Remarketing dynamiczny Po opuszczeniu Twojego sklepu będziemy pokazywali dynamiczne banery z produktami, które dana osoba przeglądała. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię produktową oraz search i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z Twoimi produktami, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Obsługa kampanii | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Konwersja Będziemy badali wysokość sprzedaży wygenerowaną przez nasze reklamy. |
|||||||
Zakres prac |
1x Search, 1x Produktowa (do 10 produktów) |
1x Search, 1x Produktowa (do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 2x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 3x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 4x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
||
Remarketing dynamiczny Po opuszczeniu Twojego sklepu będziemy pokazywali dynamiczne banery z produktami, które dana osoba przeglądała. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię produktową oraz search i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z Twoimi produktami, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Obsługa kampanii | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Konwersja Będziemy badali wysokość sprzedaży wygenerowaną przez nasze reklamy. |
|||||||
Zakres prac |
1x Search, 1x Produktowa (do 10 produktów) |
1x Search, 1x Produktowa (do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 2x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 3x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 4x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
||
Remarketing dynamiczny Po opuszczeniu Twojego sklepu będziemy pokazywali dynamiczne banery z produktami, które dana osoba przeglądała. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię produktową oraz search i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z Twoimi produktami, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Obsługa kampanii | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | Google Shopping, Display, Search | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Konwersja Będziemy badali wysokość sprzedaży wygenerowaną przez nasze reklamy. |
|||||||
Zakres prac |
1x Search, 1x Produktowa (do 10 produktów) |
1x Search, 1x Produktowa (do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 2x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 3x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
1x Search, 4x Produktowa (każda do 20 produktów), 1x Display |
||
Remarketing dynamiczny Po opuszczeniu Twojego sklepu będziemy pokazywali dynamiczne banery z produktami, które dana osoba przeglądała. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Usługi dodatkowe [netto] | |||
Jednorazowy koszt projektu graficznego 20 banerów do remarketingu / display w GDN (banery responsywne w cenie powyższych pakietów) | 599 zł | ||
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) | indywidualnie | ||
Dodanie i optymalizacja dodatkowych 10 słów kluczowych | 120 zł | ||
Dodanie dodatkowych 10 produktów w kampanii produktowej | 100 zł |
FAQ
- Konfiguracja Google Merchant Center, połączenie z kontem Google Ads
- Pozyskanie danych lub instrukcja założenia konta Google Ads
- Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
- Wygenerowanie, instalacja lub przesłanie kodu GTM, Analytics
- Analiza dotychczasowego ruchu na stronie w Google Analytics
- Analiza działalności i oferty klienta pod kątem fraz i treści reklam
- Analiza możliwych rozszerzeń do reklam, opisów, adresów docelowych
- Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Google Ads
- Sprawdzenie i analiza słów kluczowych, które w kampaniach wykorzystuje konkurencja
- Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
- Wyznaczenie fraz kluczowych do reklam
- Ustawienie targetowania reklam
- Przygotowanie treści, nagłówków reklam
- Przygotownie wykluczeń słów kluczowych
- Integracja Google Ads z Google Analytics
- Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
- Wdrożenie kampanii
- Wybranie odpowiednich dopasowań i analiza ich skuteczności (przybliżone, modyfikator, do wyrażenia, ścisłe)
- Wyznaczanie i ciągła analiza wydajności wybranych słów kluczowych, wykluczających
- Wybranie odpowiednich dopasowań i analiza ich skuteczności
- Analiza wyszukiwanych haseł i powiązanych z nimi kliknięć
- Usuwanie najgorzej konwertujących fraz z najniższym CTR, wybieranie w ich miejsce nowych
- Wybór kierowania i analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
- Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
- Analiza konwersji, optymalizacja słów kluczowych pod kątem jej maksymalizacji
- Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji, testowanie ich wydajności
- Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
- Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
- Analiza realizacji celów biznesowych
- Podpięcie konta Google Analytics
- Przygotowanie wykluczeń portali pod kątem reklam Display
- Pośredniczenie w opłacaniu budżetu reklamowego do sieci (budżety reklamowe opłacane są bezpośrednio do Google)
- Pośredniczenie w przesyłaniu faktur od Google (udostępniamy link, pod którym dostępne są do pobrania wszystkie wystawiane przez Google faktury)
- Zakładanie konta reklamowego, konfiguracja profilu płatności (Konto reklamowe zakładane jest przez klienta, podpina on swoją metodę płatności (kartę) i opłaca bezpośrednio do Google budżet reklamowy. Klient daje nam dostęp administracyjny do konta.)
- Manualne uzupełnianie katalogu produktów powyżej ilości zdefiniowanych w tabeli (dodatkowo płatne)