Cennik prowadzenia kampanii LinkedIn Ads
Nowe leadyStała optymalizacjaB2B
Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem
Umowa na czas nieokreślony
Miesięczne wypowiedzenie
Pozyskaj nowe leady z kampanii reklamowych
Zamów usługę Smart LinkedIn Ads ze stałą optymalizacją
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewał do LinkedIn (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowe wyniki Przewidywane dane w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
78 kliknięć, 15 000 wyświetleń |
130 kliknięć, 26 000 wyświetleń |
330 kliknięć, 66 000 wyświetleń |
660 kliknięć, 130 000 wyświetleń |
1000 kliknięć, 200 000 wyświelteń |
||
Liczba kampanii Spośród: tekstowe, InMail, reklama treści w feed, wideo, karuzela, Lead Gen, Spotlight, pozyskiwanie obserwujących |
1 kampania, 1 reklama |
1 kampania, 3 reklamy |
2 kampanie, każda po 3 reklamy |
3 kampanie, każda po 3 reklamy |
4 kampanie, każda po 3 reklamy |
||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Stały monitoring i optymalizacja A/B Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grupy odbiorców reklam. Sprawdzimy, które reklamy przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastępimy je całkiem nowymi. |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Kampania na landing page lub formularz Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio na LinkedIn. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, LinkedIn automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza. |
|||||||
Optymalizacja landing page Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi). |
|||||||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Remarketing Skonfigurujemy LinkedIn Insight Tag, wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewał do LinkedIn (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowe wyniki Przewidywane dane w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
78 kliknięć, 15 000 wyświetleń |
130 kliknięć, 26 000 wyświetleń |
330 kliknięć, 66 000 wyświetleń |
660 kliknięć, 130 000 wyświetleń |
1000 kliknięć, 200 000 wyświelteń |
||
Liczba kampanii Spośród: tekstowe, InMail, reklama treści w feed, wideo, karuzela, Lead Gen, Spotlight, pozyskiwanie obserwujących |
1 kampania, 1 reklama |
1 kampania, 3 reklamy |
2 kampanie, każda po 3 reklamy |
3 kampanie, każda po 3 reklamy |
4 kampanie, każda po 3 reklamy |
||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Stały monitoring i optymalizacja A/B Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grupy odbiorców reklam. Sprawdzimy, które reklamy przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastępimy je całkiem nowymi. |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Kampania na landing page lub formularz Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio na LinkedIn. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, LinkedIn automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza. |
|||||||
Optymalizacja landing page Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi). |
|||||||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Remarketing Skonfigurujemy LinkedIn Insight Tag, wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewał do LinkedIn (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowe wyniki Przewidywane dane w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
78 kliknięć, 15 000 wyświetleń |
130 kliknięć, 26 000 wyświetleń |
330 kliknięć, 66 000 wyświetleń |
660 kliknięć, 130 000 wyświetleń |
1000 kliknięć, 200 000 wyświelteń |
||
Liczba kampanii Spośród: tekstowe, InMail, reklama treści w feed, wideo, karuzela, Lead Gen, Spotlight, pozyskiwanie obserwujących |
1 kampania, 1 reklama |
1 kampania, 3 reklamy |
2 kampanie, każda po 3 reklamy |
3 kampanie, każda po 3 reklamy |
4 kampanie, każda po 3 reklamy |
||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Stały monitoring i optymalizacja A/B Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grupy odbiorców reklam. Sprawdzimy, które reklamy przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastępimy je całkiem nowymi. |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Kampania na landing page lub formularz Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio na LinkedIn. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, LinkedIn automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza. |
|||||||
Optymalizacja landing page Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi). |
|||||||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Remarketing Skonfigurujemy LinkedIn Insight Tag, wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewał do LinkedIn (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowe wyniki Przewidywane dane w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
78 kliknięć, 15 000 wyświetleń |
130 kliknięć, 26 000 wyświetleń |
330 kliknięć, 66 000 wyświetleń |
660 kliknięć, 130 000 wyświetleń |
1000 kliknięć, 200 000 wyświelteń |
||
Liczba kampanii Spośród: tekstowe, InMail, reklama treści w feed, wideo, karuzela, Lead Gen, Spotlight, pozyskiwanie obserwujących |
1 kampania, 1 reklama |
1 kampania, 3 reklamy |
2 kampanie, każda po 3 reklamy |
3 kampanie, każda po 3 reklamy |
4 kampanie, każda po 3 reklamy |
||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Stały monitoring i optymalizacja A/B Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grupy odbiorców reklam. Sprawdzimy, które reklamy przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastępimy je całkiem nowymi. |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Kampania na landing page lub formularz Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio na LinkedIn. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, LinkedIn automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza. |
|||||||
Optymalizacja landing page Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi). |
|||||||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Remarketing Skonfigurujemy LinkedIn Insight Tag, wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet |
Usługi dodatkowe [netto] | |||
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) | indywidualnie | ||
Stworzenie dedykowanego landing page | 1 299 zł | ||
Dostosowanie landing page do kolejnej usługi | 599 zł |
FAQ
- Instalacja, konfiguracja LinkedIn Insight Tag
- Zaprojektowanie materiałów reklamowych
- Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
- Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
- Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
- Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań LinkedIn
- Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
- Ustawienie targetowania reklam
- Przygotowanie treści reklam
- Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
- Wyznaczenie i ustawienie konwersji
- Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
- Wdrożenie kampanii
- Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
- Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
- Tworzenie grup podobnych odbiorców
- Testy A/B
- Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
- Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
- Analiza realizacji celów biznesowych
- Analityka
- Pośredniczenie w opłacaniu budżetu reklamowego do sieci (budżety reklamowe opłacane są bezpośrednio do LinkedIn)
- Pośredniczenie w przesyłaniu faktur od LinkedIn (udostępniamy link, pod którym dostępne są do pobrania wszystkie wystawiane przez LinkedIn faktury)
- Zakładanie konta reklamowego, konfiguracja profilu płatności (Konto reklamowe zakładane jest przez klienta, podpina on swoją metodę płatności (kartę) i opłaca bezpośrednio do LinkedIn budżet reklamowy. Klient daje nam dostęp administracyjny do konta.)