Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Sklep z oświetleniem
Wordpress Woocommerce
Niezadowolenie z obsługi poprzednich agencji
PL
Maksymalizacja ROAS
4 miesiące
Rezultat:
646%
ROAS
10 000 zł
miesięczne wydatki
64 591 zł
wygenerowana sprzedaż
320
liczba zakupów
Wstęp
Dla sklepu internetowego z wyposażeniem wnętrz uruchomiliśmy kampanię Google Shopping z wybranymi przez nas produktami. Produkty dobraliśmy na podstawie analizy kampanii prowadzonych przez poprzednią firmę.
Analiza sytuacji początkowej
Działania w Google Ads były prowadzone. Problem polegał w dużej mierze na skierowaniu działań na nieodpowiednie elementy oferty. Zbyt duży budżet był też przeznaczony na kampanię search. Brakowało remarketingu dynamicznego.
Działania
Prace rozpoczęliśmy od solidnej analizy dotychczasowej kampanii. Wyciągnęliśmy z niej informacje, które pozwoliły nam nie powielać popełnianych już błędów. Postawiliśmy na wybrane elementy oferty, które w naszej opinii mogły okazać się gorącym towarem.
Efekty
Nasze założenia okazały się trafne. Z każdym miesiącem dzięki wprowadzaniu bieżących zmian ROAS się poprawiał, doszedł do poziomu 640% już w 4 miesiącu. W tym miesiącu za zainwestowane ok. 10 000 zł budżetu reklamowego oraz obsługę naszej firmy na poziomie 1799 zł wygenerowaliśmy 64 591 zł przychodu.
Źródło danych: Google Ads