Case study: Facebook Ads
Sprzęt jeździecki

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Sprzęt jeździecki

Magento

Brak kampanii FB Ads, słaba sprzedaż

Europa: głównie Islandia, Niemcy

Maksymalizacja ROAS

3 miesiące

Rezultat:

20000%

ROAS

60 000

wyświetleń

26%

współczynnik interakcji

2

kraje

Wstęp

Dla sklepu internetowego ze sprzętem i akcesoriami jeździeckimi, uruchomiliśmy kampanię wideo skierowaną na rynek europejski, z naciskiem na Islandię i Niemcy. Materiał wideo opublikowaliśmy w Social Mediach oraz na platformie YouTube. W celu zwiększenia zasięgu nasze działania wsparliśmy kampanią remarketingową.

Analiza sytuacji początkowej:

Kampanie FB Ads nie były prowadzone. 

Działania:

Kampania wideo w Facebook Ads została ustawiona na kilka eksperymentalnych grup odbiorców. Wspólnie z klientem przygotowaliśmy profil idealnego odbiorcy. Nasze przypuszczenia poparliśmy solidną analizą. Na podstawie zgromadzonych informacji przygotowaliśmy listę prospectingową. Dodatkowo uruchomiliśmy także osobny zestaw reklam skierowany bezpośrednio na niestandardowe listy odbiorców. Na koniec zastosowaliśmy także grupy podobnych odbiorców. 

Na koncie zastosowaliśmy równie skuteczne kampanie remarketingowe, których celem była dosprzedaż oraz ponowne zaangażowanie klientów, którzy opuścili stronę www.

Efekty:

W przypadku kampanii Facebook Ads nasz materiał został wyświetlony ponad 60 tys. razy oraz ok 26% odbiorców dokonały interakcji. ROAS wyłącznie dla kampanii wideo osiąga niesamowite 24 tys. %, zaś dla wszystkich kampanii łącznie 6800%.