Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Wina i kursy
Selly
Niska sprzedaż
PL
Sprzedaż win i kursów
3 miesiące
Rezultat:
503%
ROAS
4440 zł
wydatki
22 366 zł
wygenerowana sprzedaż
61
liczba zakupów
Wstęp
Dotychczas prowadzona była sprzedaż przez Internet, jednak jej wyniki nie były zadowalające. Potrzebne było nowe spojrzenie na sytuację.
Analiza sytuacji początkowej
Marka posiadała już grono fanów jednak nie było ono wydajnie wykorzystywane w celu sprzedaży dodatkowych produktów, oraz pozyskiwania nowych fanów na podstawie dotychczas zebranych informacji.
Działania
Po przeanalizowaniu sytuacji początkowej skupiliśmy się na znalezieniu wśród obecnej audiencji najbardziej skłonnych do zakupu grup docelowych, oraz grup podobnych do tych osób.
Rozpoczęliśmy też pozyskiwanie nowych klientów skupiając się na jak najkorzystniejszej prezentacji oferty oraz jak najniższym koszcie pozyskania. Nowi klienci byli następnie retargetowani jeszcze korzystniejszymi ofertami.
Przeprowadzane na bieżąco testy wyłoniły kolejno bardziej opłacalne grupy docelowe i reklamy.
Efekty
W trzecim miesiącu działania kampanie przyniosły średnie ROAS na poziomie 503%. Za wydane 4440 zł wygenerowaliśmy 22 366 zł sprzedaży, w tym wartość konwersji samych kursów wyniosła aż 5872,32 przy wydatkach 532,16 zł (ROAS na poziomie 1103%)