Case study: Facebook Ads – porcelana

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Sklep z porcelaną

Sote

Niskie zainteresowanie ofertą promocyjną

PL

Sprzedaż produktów promocyjnych

3 miesiące

Rezultat:

6100%

ROAS

127

zakupów

1065 zł

wydatki

65 000 zł

wygenerowana sprzedaż

Wstęp

Kampania realizowana dla sklepu internetowego, w którego asortymencie znajdziemy wysokiej jakości porcelanę oraz akcesoria do kuchni i domu.

Analiza

Problem z jakim zmagał się klient to niskie zainteresowanie klientów produktami przecenionymi z wyprzedaży itd.

Działania

Dla klienta regularnie tworzymy reklamy w formie karuzel, kolekcji, a także grafik z wyraźnym przyciskiem CTA. Prowadzimy wyłącznie kampanie skierowane na promowanie wskazanych wydarzeń, wyprzedaży itd. Nie prowadzimy remarketingu dynamicznego. W zakresie naszych obowiązków jest także przygotowywanie nowych angażujących materiałów graficznych.  

W naszych reklamach skupiliśmy się na niestandardowych listach odbiorców oraz odbiorcach podobnych. Największą skuteczność odnotowały listy odbiorców podobnych. 

Najważniejsze prace optymalizacyjne, które przyczyniły się do sukcesu to ciągłe testowanie i optymalizowanie różnych grup odbiorców. Skuteczną metodą okazało się także optymalizowanie oraz dostosowywanie treści reklamowych oraz grafik pod wybrane grupy odbiorców.

Efekty

Efekty naszych działań są widoczne już od momentu utworzenia pierwszej reklamy. W pierwsze godziny po uruchomieniu kampanii zanotowaliśmy nowe konwersje sprzedaży. 

Najwięcej konwersji sprzedaży odnotowaliśmy w maju:
130 konwersji sprzedaży
ROAS 2 267%

Największy ROAS zanotowaliśmy w marcu, gdzie została przekroczona bariera ROAS 6100%
Odnotowaliśmy wtedy 127 konwersji sprzedaży na łączną wartość ok. 65 tys. zł, przy wydatku na kampanię 1056 zł.

Wyniki z naszych najlepszych kampanii:

Case study: Facebook Ads – porcelana