Case study – Stanmark

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Stopery do uszu

Wordpress

Mała widoczność i ruch

PL

Zwiększenie ruchu organicznego

6 miesięcy

Rezultat:

+300%

wzrost widoczności strony

0 → 5

wzrost widoczności TOP4

17→ 102

wzrost widoczności TOP50

22,9

średnia pozycja

Wstęp 

Firma Stanmark jest producentem zatyczek do uszu, prowadzi sprzedaż hurtową. Współpraca została rozpoczęta w kwietniu 2019 roku.

Analiza sytuacji początkowej

Mimo ugruntowanej pozycji w branży, strona internetowa pod względem widoczności bardzo mocno kulała. Dla klientów biznesowych była praktycznie nie do odnalezienia, brakowało na niej treści, oraz poprawnie uzupełnionych title i meta description.

Cel jaki obraliśmy to pozyskiwanie na stronę nowych kontrahentów B2B. Klientem docelowym są m.in. sieci aptek, które zainteresowane są zamówieniem większej ilości towaru lub stałym zaopatrywaniem się. Wybraliśmy frazy zawierające słowa “producent” oraz “hurtownia”.

Działania

Przygotowaliśmy teksty na wszystkie podstrony, a w nagłówkach umieściliśmy frazy z największą ilością wyszukiwań. Do witryny został dodany blog, na którym regularnie publikowane są nowe artykuły. Przygotowaliśmy adekwatne title i meta description i rozpoczęliśmy regularne linkowanie.

Efekty 

Mimo bardzo słabej pozycji startowej dzięki realizacji obranego pakietu z miesiąca na miesiąc osiągnęliśmy poprawę i zaledwie po kilku miesiącach strona znalazła się w top4 wyników Google na wszystkie założone frazy.

  • TOP4 w Google na wszystkie założone frazy
  • Wzrost widoczności strony o 300% w 6 mies.

Wykres pozycji za wybrany miesiąc

Case study - Stanmark

Widoczność w TOP3 wzrosła z 17 do 102
Źródło danych: Semstorm

Case study - Stanmark