Co to jest Instastory? Jak sprawdzić kto je widzi i ogląda?
kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

Co to jest Instastory? Jak sprawdzić kto je widzi i ogląda?

RSS
Facebook
Twitter
LinkedIn

Zalegające całymi latami zdjęcia w galerii użytkowników to już zdecydowanie przeżytek. Obecnie osoby korzystające z mediów społecznościach dzielą się swoimi przeżyciami za pomocą takich funkcji jak Instastory. Wystarczy wrzucić zdjęcie lub krótki filmik jako story wyświetlające się na profilu przez 24h. Nie ma znaczenia czy jest to prywatny profil czy fanpage firmy – Instastory to jedno z najlepszych sposobów na reklamę obecnych czasach.

Tryb dwudziestoczterogodzinny

Im więcej się dzieje – tym lepiej. Każdego dnia na profile trafia mnóstwo zdjęć i filmów. Ludzie potrzebują pokazać co zajmuje ich każdego dnia. Najlepiej za pośrednictwem spontanicznego zdjęcia czy krótkiej relacji filmowej. Bo każdego dnia zajmuje nas coś innego. I nie warto skupiać się tym, co zajmowało nas tydzień temu. Dlatego też Instastory proponuje ciągłą zmianę – i wyświetla relacje użytkowników tylko przez 24h. To jednak wystarczająco dużo czasu, aby większość znajomych czy osób odwiedzających profil zapoznało się z relacją. A wszystko to w bardzo lekkiej i nienarzucającej się formie.

Kolorowy okrąg, czyli symbol-story

Jak rozpoznać, że znajoma osoba wstawiła story? Zwykle wokół profilowego zdjęcia pojawia się kolorowy okrąg. Wówczas klikając na nie można zapoznać się z relacją. Jest w tym jednak pewna reakcja łańcuchowa, ponieważ klikając na jedno zdjęcie – możemy kolejno zapoznać się z relacjami wszystkich znajomych.

Story dla kogo?

Nie trzeba odwiedzać konkretnego profilu, aby zapoznać się z Instastory. Często relacje są pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy po włączeniu aplikacji, dzięki czemu naprawdę trudno w nie nie kliknąć! Stories są widoczne w górnym pasku aplikacji. W aplikacji dostępne są nie tylko relacje znajomych, ale również innych profili, pod warunkiem braku zabezpieczeń prywatności.

Warto wiedzieć, że grupę docelową stories można dowolnie dopasowywać. Każdorazowo przy wstawianiu relacji wystarczy odznaczyć grono osób, dla których nie jest przeznaczona wstawiana relacja.

Stories to nie tylko luźne dzielenie się zdjęciami, ale również znaczne źródło wiedzy, z której warto korzystać. Instastories dają możliwość sprawdzenia jaka liczba osób zapoznała się z naszą relacją i jak wygląda dokładne zestawienie followersów.

Followersi – czego oczekują?

Naturalne stories to z pewnością patent na rosnącą liczbę followersów. Kiedy połączymy dobre, niewymuszone zdjęcie wraz z trafnym tytułem – liczba wyświetleń poszybuje w nieoczekiwany sposób. Warto jednak wiedzieć czego oczekują fani. W innym przypadku –  trudno o zbudowanie silnej marki czy rozwój biznesu, ponieważ w dobie powszechnej dostępności – nasz profil może być równie szybko „unfollowed”. Warto więc znać algorytm działania mediów społecznościach i w sposób przemyślany poszerzać krąg followersów właśnie za pomocą tak prostego z pozoru narzędzia jak Instastory.

Advert hiSTORY

Obecnie smartfon to jedno z podstawowych urządzeń, bez którego nie wyobrażamy sobie spędzenia choćby jednego dnia. Nic więc dziwnego, że właśnie za pośrednictwem smartfonów i mediów społecznościach najczęściej zdobywa się fanów i klientów. Z pewnością jednym z narzędzi, które w ostatnich miesiącach znacznie poszerzyły grono odbiorców jest właśnie Instastory. I to z jego pomocą, przy zastosowaniu fachowej wiedzy, nowocześnie zarządzane marki – zdobywają swoich followersów.