Jak połączyć konto na Facebooku z instagramem? Konto biznesowe i prywatne
Z każdym rokiem wpływ Social Mediów na nasze życie odciska coraz większe piętno. Wielu z nas posiada jednocześnie konta na różnych serwisach społecznościowych. Jest to po pierwsze podyktowane faktem, iż różnego rodzaju treści pojawiają się w różnych serwisach. Po drugie natomiast firmy, które właściwie kierunkują swoje kampanie reklamowe, powinny dywersyfikować kanały marketingowe właśnie na różne Social Media. Czasem odrębne prowadzenie kilku kont jednocześnie zabiera nam dużo czasu i energii, jednak w momencie, kiedy Facebook z Markiem Zuckerbergiem w 2012 roku kupił prawa do Instagrama, istnieje możliwość łatwego i szybkiego połączenia obu profili, co znacznie ułatwi nam zarządzanie publikowanymi treściami.
Połączenie prywatnego konta
By je powiązać, musimy wejść na Instagram, a następnie, po kliknięciu na ikonę ustawień (wygląda różnie w zależności od systemu operacyjnego telefonu), na samym dole paska znajdziemy opcję o nazwie “Powiązane konta”. Potem należy kliknąć ikonę “Facebook” oraz wpisać swój login i hasło. Po pomyślnym zapisaniu danych, oba konta są powiązane z sukcesem. Dzięki temu z poziomu Instagrama mamy możliwość publikowania postów, które jednocześnie pojawiają się również na Facebooku. Jest to duże usprawnienie dla użytkowników, którzy wcześniej przygotowywali dwa osobne wpisy z bardzo podobną treścią oraz zdjęciem.
Połączenie firmowego konta
W przypadku, gdy tworzymy stronę na Facebooku, również istnieje możliwość powiązania firmowego profilu z Instagramem. Podstawowym warunkiem dokonania procesu połączenia jest jednak to, że musimy być administratorem obu stron. Jeśli nim jesteśmy, wystarczy w aplikacji fotograficznej udać się do Ustawień, przejść do zakładki “Powiązane konta”, a następnie kliknąć w kafelek o nazwie “Facebook”. Strona poprosi nas o wpisanie loginu oraz hasła i w przypadku prawidłowych danych, oba nasze konta zostaną połączone. Tego typu zabieg na profilu firmowym może pozwolić na zwiększenie zasięgu reklamy. Wiele potencjalnych klientów korzysta jedynie z Facebooka, inni natomiast mogą preferować treści publikowane na Instagramie. Dzięki połączeniu będziemy w stanie trafić w gusta obu użytkowników, co ułatwi nam komunikację z nimi bez względu na preferowany serwis społecznościowy. Dzięki temu rozwiązaniu nasze akcje marketingowe nabiorą też odpowiedniej spójności, co na pewno zostanie odpowiednio docenione.