Case study: Motosati
kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

Case study: Motosati

Branża:

CMS:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Akcesoria Motocyklowe

beCMS

Mała widoczność i ruch

PL

Zwiększenie ruchu organicznego

5 miesięcy

Rezultat:

+ 68%

wzrost ruchu organicznego

+ 99%

wzrost widoczności TOP10

+ 90%

wzrost widoczności TOP50

+ 29%

wzrost widoczności TOP3

Wstęp

Motosati to sklep internetowy z częściami i akcesoriami motocyklowymi.

Współpracę rozpoczęliśmy w sierpniu 2019 r.

Analiza sytuacji początkowej

  • Większość podstron kategorii posiadało za mało tekstów
  • Atrybuty Title, meta description nie były poprawnie uzupełnione
  • Brak odpowiednich nagłówków H1, H2
  • Dużo obrazków nie miało uzupełnionych atrybutów alt

Działania

Rozpoczęliśmy od ogólnego audytu technicznego i wdrożenia jego zaleceń.

Sukcesywnie sprawdzaliśmy unikalność istniejących tekstów, tam gdzie ich brakowało – tworzyliśmy dodatkowe.

Na każdej optymalizowanej podstronie tworzyliśmy treści atrybutów title, meta description.

Dbaliśmy o to, aby przygotowane treści i występujące w nich nagłówki w odpowiedni sposób opisywały wyznaczone frazy.

Od pierwszego miesiąca rozpoczęliśmy regularny link building.

Regularnie tworzyliśmy artykuły na blog.

Efekty

W ciągu 5 miesięcy ruch organiczny wzrósł o 67,65%.

Widoczność TOP10 (wszystkie frazy, na które strona jest widoczna w pierwszych 10 organicznych wynikach wyszukiwania) wzrosła z 80 do 266:

Źródło danych: Semstorm

mot top10a

 

Widoczność TOP50 wzrosła z 2 340 do 4 443:

mot top50a