Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Wyposażenie wnętrz
Shoper
Mała sprzedaż z social media
PL
Maksymalizacja ROAS
2 miesiące
Rezultat:
621%
ROAS
518 €
miesięczne wydatki
3218 €
wygenerowana sprzedaż
103
liczba zakupów
Wstęp
Dla sklepu internetowego uruchomiliśmy kampanię remarketingu dynamicznego oraz kampanię sprzedaż produktów z katalogu.
Analiza sytuacji początkowej
Wcześniejsze działania na koncie reklamowym nie były ukierunkowane oraz w większości przypadków nie prowadziły do konwersji (zakupów). W sklepie nie był poprawnie skonfigurowany pixel, co uniemożliwiało dokładne śledzenia zdarzeń.
Działania
Rozpoczęliśmy od poprawnej konfiguracji pixela i zdarzeń:
- ViewContent
- AddToCart
- Purchase
Efekty
W drugim miesiącu działania kampania przyniosła ROAS na poziomie 621%. Za wydane 518 € wygenerowaliśmy 3218 € sprzedaży.
Źródło danych: Facebook Ads Manager