Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Sklep z zegarkami
Prestashop
Brak sprzedaży przez Facebook Ads
PL
Maksymalizacja ROAS
6 miesięcy
Rezultat:
734%
ROAS
5000 zł
miesięczne wydatki
36 698 zł
wygenerowana sprzedaż
62
liczba zakupów
Wstęp
Dla sklepu internetowego z zegarkami uruchomiliśmy kampanię sprzedaż produktów z katalogu z wybranymi przez nas produktami o różnym pułapie cenowym oraz kampanię remarketingu dynamicznego.
Analiza sytuacji początkowej
Działania w Facebook Ads nie były prowadzone. Klient sprzedawał dotychczas tylko w Google Shopping. W sklepie nie był skonfigurowany pixel, co uniemożliwiało dokładne śledzenia zdarzeń.
Działania
Rozpoczęliśmy od poprawnej konfiguracji pixela i zdarzeń:
- ViewContent
- AddToCart
- Purchase
Efekty
W szóstym miesiącu działania kampania przyniosła ROAS na poziomie 730%. Za wydane ok. 5000 zł wygenerowaliśmy 36 698 zł sprzedaży.
Źródło danych: Facebook Ads Manager