Case study: FB ADS
E-commerce – zegarki

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Sklep z zegarkami

Prestashop

Brak sprzedaży przez Facebook Ads

PL

Maksymalizacja ROAS

6 miesięcy

Rezultat:

734%

ROAS

5000 zł

miesięczne wydatki

36 698 zł

wygenerowana sprzedaż

62

liczba zakupów

Wstęp

Dla sklepu internetowego z zegarkami uruchomiliśmy kampanię sprzedaż produktów z katalogu z wybranymi przez nas produktami o różnym pułapie cenowym oraz kampanię remarketingu dynamicznego.

Analiza sytuacji początkowej

Działania w Facebook Ads nie były prowadzone. Klient sprzedawał dotychczas tylko w Google Shopping. W sklepie nie był skonfigurowany pixel, co uniemożliwiało dokładne śledzenia zdarzeń.

Działania

Rozpoczęliśmy od poprawnej konfiguracji pixela i zdarzeń:

  • ViewContent
  • AddToCart
  • Purchase

Efekty

W szóstym miesiącu działania kampania przyniosła ROAS na poziomie 730%. Za wydane ok. 5000 zł wygenerowaliśmy 36 698 zł sprzedaży.

Źródło danych: Facebook Ads Manager