kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

Case study: FB ADS
E-commerce

Branża:

CMS:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Wyposażenie wnętrz

Shoper

Mała sprzedaż z social media

PL

Maksymalizacja ROAS

2 miesiące

Rezultat:

621%

ROAS

518 €

miesięczne wydatki

3218 €

wygenerowana sprzedaż

103

liczba zakupów

Wstęp

Dla sklepu internetowego uruchomiliśmy kampanię remarketingu dynamicznego oraz kampanię sprzedaż produktów z katalogu.

Analiza sytuacji początkowej

Wcześniejsze działania na koncie reklamowym nie były ukierunkowane oraz w większości przypadków nie prowadziły do konwersji (zakupów). W sklepie nie był poprawnie skonfigurowany pixel, co uniemożliwiało dokładne śledzenia zdarzeń.

Działania

Rozpoczęliśmy od poprawnej konfiguracji pixela i zdarzeń:

  • ViewContent
  • AddToCart
  • Purchase

Efekty

W drugim miesiącu działania kampania przyniosła ROAS na poziomie 621%. Za wydane 518 € wygenerowaliśmy 3218 € sprzedaży.

Źródło danych: Facebook Ads Manager

Case study: FB ADS E-commerce