Case study: Google Ads
E-commerce – oświetlenie

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Sklep z oświetleniem

Wordpress Woocommerce

Niezadowolenie z obsługi poprzednich agencji

PL

Maksymalizacja ROAS

4 miesiące

Rezultat:

646%

ROAS

10 000 zł

miesięczne wydatki

64 591 zł

wygenerowana sprzedaż

320

liczba zakupów

Wstęp

Dla sklepu internetowego z wyposażeniem wnętrz uruchomiliśmy kampanię Google Shopping z wybranymi przez nas produktami. Produkty dobraliśmy na podstawie analizy kampanii prowadzonych przez poprzednią firmę.

Analiza sytuacji początkowej

Działania w Google Ads były prowadzone. Problem polegał w dużej mierze na skierowaniu działań na nieodpowiednie elementy oferty. Zbyt duży budżet był też przeznaczony na kampanię search. Brakowało remarketingu dynamicznego.

Działania

Prace rozpoczęliśmy od solidnej analizy dotychczasowej kampanii. Wyciągnęliśmy z niej informacje, które pozwoliły nam nie powielać popełnianych już błędów. Postawiliśmy na wybrane elementy oferty, które w naszej opinii mogły okazać się gorącym towarem.

Efekty

Nasze założenia okazały się trafne. Z każdym miesiącem dzięki wprowadzaniu bieżących zmian ROAS się poprawiał, doszedł do poziomu 640% już w 4 miesiącu. W tym miesiącu za zainwestowane ok. 10 000 zł budżetu reklamowego oraz obsługę naszej firmy na poziomie 1799 zł wygenerowaliśmy 64 591 zł przychodu.

Źródło danych: Google Ads