Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Wyposażenie wnętrz
Brak ciekawego contentu
Polska
Promocja usług
12 miesięcy
Rezultat:
+ 232%
wzrost miesięcznego zasięgu
+ 26%
wzrost polubień profilu
+ 134%
wzrost zaangażowania
+ 6098%
wzrost wyświetleń
Rodzaj współpracy:
Prowadzenie głównego fanpage firmy na Facebooku.
Wyzwania:
- tworzenie 2 postów tygodniowo;
- przygotowanie angażujących konkursów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów;
- dbanie o autentyczną treść, atrakcyjną dla użytkownika nawet po dokonaniu zakupu;
- dzielenie się produktami, które spełniają wymagania odbiorców.
Realizacja:
Multilampy.pl to działający w branży e-commerce dystrybutor lamp: tych do domów, do biur, jak i do zadań specjalnych (oświetlenia szafkowe, ogrodowe, sterowane zdalnie). Ze względu na specyfikę tego typu produktów (zazwyczaj klient kupuje je raz na kilka lat) niezwykle istotne jest utrzymanie ciągłego zainteresowania oraz przyciąganie nowych użytkowników.
Z tego powodu zdecydowaliśmy się na posty produktowe, które pokazują najlepsze lub najwydajniejsze artykuły z perspektywy odbiorcy oraz na promocję usługi „lampy od ręki”, czyli wysyłki części asortymentu w ciągu 24 h. Skupiliśmy się przy tym na wydzieleniu kategorii w zależności od potrzeb Klientów – tu kluczową rolę odgrywała analiza grup odbiorców. By nie przesycić fanpage’a treściami reklamowymi, zrównoważyliśmy to postami okolicznościowymi oraz ciekawostkami.
Niezwykle użytecznym narzędziem okazały się konkursy, które generowały dużo polubień i cieszyły się wielką popularnością. Polegały na zwykłym napisaniu komentarza pod postem, ale świetnie spełniały swoje zadanie angażowania widzów.
Branża wnętrzarska opiera się przede wszystkim na estetyce. W postach nie ma miejsca na niedopracowane grafiki czy nieciekawe opisy. Z tego powodu wybieraliśmy najładniejsze projekty produktów i na nich opieraliśmy funkcjonowanie profilu.
Post konkursowy. Postawiliśmy na klasyczną formę i łatwe zadanie, w które łatwo się zaangażować odbiorcom profilu.
Naszym celem jest uczynienie z profilu bazy porad dotyczących wystroju wnętrz. Wybieraliśmy zatem konkretne, codzienne problemy użytkowników i dobieraliśmy do nich produkty.