Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Medycyna
Małe zaangażowanie
Polska
Promocja usług
8 miesięcy
Rezultat:
+ 132%
wzrost polubień profilu
+ 4657%
wzrost miesięcznego zasięgu
+ 1188%
wzrost zaangażowania
+11274%
wzrost wyświetleń
Rodzaj współpracy:
Prowadzenie głównego fanpage firmy na Facebooku, kampanii Facebook Ads.
Wyzwania:
- tworzenie dwóch postów tygodniowo;
- tworzenie stories;
- prowadzenie autentycznej narracji marki;
- prezentacja usług w sposób interesujący dla odbiorcy.
Realizacja:
Promocja usług medycznych zawsze stanowi wyzwanie – kluczem tutaj jest autentyczność. NZOZ Evita to wiele przychodni specjalistycznych zorientowanych na przyjmowanie osób indywidualnych również na NFZ.
Zdecydowaliśmy się na content, który w nienachalny sposób ma przypominać odbiorcy o konieczności regularnych badań i wizyt u lekarza. Dodatkowo uruchomiliśmy serię z poradami zdrowotnymi oraz aktualnościami dotyczącymi życia publicznego – na bieżąco informowaliśmy o wszelkich zmianach w strukturze NZOZ. Chcieliśmy, aby pacjenci czuli się zaopiekowani nawet po wyjściu z przychodni.
Równolegle prowadziliśmy też kampanię Facebook Ads.
Post z zakresu bieżącej komunikacji z obserwującymi. W branży medycznej ważne jest pełne zaufanie i ukierunkowanie na człowieka – dlatego rzetelne informacje, szczególnie w dobie kryzysu, są nieodzowne.
Naszym celem jest stworzenie profilu, który będzie przyjazny dla pacjenta. Stąd decyzja o krótkich, ale ważnych postach omawiających istotne kwestie medyczne i zdrowotne.
Staraliśmy się omawiać w naszych postach nie tylko ogólne informacje, ale także te istotne z punktu widzenia danej specjalizacji.