Case Study: NZOZ Evita

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Medycyna

Facebook

Małe zaangażowanie

Polska

Promocja usług

8 miesięcy

Rezultat:

+ 132%

wzrost polubień profilu

+ 4657%

wzrost miesięcznego zasięgu

+ 1188%

wzrost zaangażowania

+11274%

wzrost wyświetleń

Rodzaj współpracy:

Prowadzenie głównego fanpage firmy na Facebooku, kampanii Facebook Ads.

Wyzwania:

  • tworzenie dwóch postów tygodniowo;
  • tworzenie stories;
  • prowadzenie autentycznej narracji marki;
  • prezentacja usług w sposób interesujący dla odbiorcy.

Realizacja:

Promocja usług medycznych zawsze stanowi wyzwanie – kluczem tutaj jest autentyczność. NZOZ Evita to wiele przychodni specjalistycznych zorientowanych na przyjmowanie osób indywidualnych również na NFZ.

Zdecydowaliśmy się na content, który w nienachalny sposób ma przypominać odbiorcy o konieczności regularnych badań i wizyt u lekarza. Dodatkowo uruchomiliśmy serię z poradami zdrowotnymi oraz aktualnościami dotyczącymi życia publicznego – na bieżąco informowaliśmy o wszelkich zmianach w strukturze NZOZ. Chcieliśmy, aby pacjenci czuli się zaopiekowani nawet po wyjściu z przychodni.

Równolegle prowadziliśmy też kampanię Facebook Ads.

Case Study: NZOZ Evita

Post z zakresu bieżącej komunikacji z obserwującymi. W branży medycznej ważne jest pełne zaufanie i ukierunkowanie na człowieka – dlatego rzetelne informacje, szczególnie w dobie kryzysu, są nieodzowne.

Case Study: NZOZ Evita

Naszym celem jest stworzenie profilu, który będzie przyjazny dla pacjenta. Stąd decyzja o krótkich, ale ważnych postach omawiających istotne kwestie medyczne i zdrowotne.

Case Study: NZOZ Evita

Staraliśmy się omawiać w naszych postach nie tylko ogólne informacje, ale także te istotne z punktu widzenia danej specjalizacji.