Case study: Facebook Ads – blokady alkoholowe

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Auto Watch - blokady alkoholowe

Wordpress

Słaba sprzedaż przez Facebook Ads

PL

Pozyskiwanie leadów

2 miesiące

Rezultat:

126

pozyskanych leadów

164 793

wyświetleń

3000 zł

miesięczne wydatki

12,85 zł

koszt jednego leada

Wstęp

Przygotowaliśmy reklamę dla firmy zajmującej się bardzo niszową tematyką związaną ze sprzedażą i wynajmem blokad alkoholowych do pojazdów mechanicznych. Blokady alkoholowe są produktem wyjątkowo interesującym dla osób, które straciły prawo jazdy za jazdę pod wpływem alkoholu. Po odbyciu połowy kary, blokada alkoholowa umożliwia przyspieszenie procesu odzyskania uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych.

Analiza

Problem z jakim zmagał się klient to mała ilość pozyskiwanych leadów w skali miesiąca. Produkt jest stosunkowo nowy, jeszcze mało znany, potrzebne było również budowanie świadomości marki.

Działania

Przygotowaliśmy kilka różnych reklam skierowanych na konwersje. Najważniejszym wskaźnikiem pomiaru skuteczności był koszt pozyskania jednego lead’a z formularza zamieszczonego na specjalnie przygotowanej podstronie typu Landing Page.

Nasze reklamy uruchomiliśmy na grupy odbiorców zdefiniowane po zainteresowaniach, a także wybrane reklamy skierowaliśmy na grupy niestandardowych odbiorców z naciskiem na odwiedzających podstronę Landing Page.

Najważniejsze optymalizacje, które przyczyniły się do sukcesu to regularna analiza treści reklamowych oraz ciągłe dążenie do zbudowania idealnego profilu odbiorcy.

Efekty

Już w drugim miesiącu od uruchomienia kampanii wygenerowaliśmy 126 nowych leadów.

Koszt pozyskania jednego leada wyniósł średnio ok. 13 zł co przy specyfice branży jest bardzo dobrym wynikiem.

Źródło danych: Facebook Ads Manager

Case study: Facebook Ads - blokady alkoholowe