Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Auto Watch - blokady alkoholowe
Wordpress
Słaba sprzedaż przez Facebook Ads
PL
Pozyskiwanie leadów
2 miesiące
Rezultat:
126
pozyskanych leadów
164 793
wyświetleń
3000 zł
miesięczne wydatki
12,85 zł
koszt jednego leada
Wstęp
Przygotowaliśmy reklamę dla firmy zajmującej się bardzo niszową tematyką związaną ze sprzedażą i wynajmem blokad alkoholowych do pojazdów mechanicznych. Blokady alkoholowe są produktem wyjątkowo interesującym dla osób, które straciły prawo jazdy za jazdę pod wpływem alkoholu. Po odbyciu połowy kary, blokada alkoholowa umożliwia przyspieszenie procesu odzyskania uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych.
Analiza
Problem z jakim zmagał się klient to mała ilość pozyskiwanych leadów w skali miesiąca. Produkt jest stosunkowo nowy, jeszcze mało znany, potrzebne było również budowanie świadomości marki.
Działania
Przygotowaliśmy kilka różnych reklam skierowanych na konwersje. Najważniejszym wskaźnikiem pomiaru skuteczności był koszt pozyskania jednego lead’a z formularza zamieszczonego na specjalnie przygotowanej podstronie typu Landing Page.
Nasze reklamy uruchomiliśmy na grupy odbiorców zdefiniowane po zainteresowaniach, a także wybrane reklamy skierowaliśmy na grupy niestandardowych odbiorców z naciskiem na odwiedzających podstronę Landing Page.
Najważniejsze optymalizacje, które przyczyniły się do sukcesu to regularna analiza treści reklamowych oraz ciągłe dążenie do zbudowania idealnego profilu odbiorcy.
Efekty
Już w drugim miesiącu od uruchomienia kampanii wygenerowaliśmy 126 nowych leadów.
Koszt pozyskania jednego leada wyniósł średnio ok. 13 zł co przy specyfice branży jest bardzo dobrym wynikiem.
Źródło danych: Facebook Ads Manager