Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Fitness
Wordpress
Niska ilość pozyskiwanych kontaktów
PL
Zwiększenie ilości leadów
2 miesiące
Rezultat:
77
pozyskanych leadów
9268
zasięg
22 958
wyświetleń
670 zł
miesięczny budżet
Wstęp
Dla naszego klienta, trenera personalnego przygotowaliśmy kampanię Facebook Ads na pozyskiwanie kontaktów. Klient oferował kompleksowe doradztwo w zakresie prawidłowego odżywiania i aktywności fizycznej poprzez indywidualne konsultacje w wyspecjalizowanym studiu treningu personalnego.
Analiza sytuacji początkowej
Prowadzone dotąd działania marketingowe opierały się wyłącznie na pozyskiwaniu kontaktów z formularza Facebooka. Postanowiliśmy przygotować kampanię kierującą na landing page.
Działania
Przygotowano dwie kampanie pod kątem zbierania leadów.
Pierwszą kreacją był format karuzeli składający się z 3 grafik, prezentujący historię przemiany. Reklama kierowała na landing page. Klienci w zamian za pozostawione dane otrzymywali bezpłatnego ebooka.
W drugiej kampanii jako cel obrano pozyskiwanie kontaktów poprzez formularz Facebooka. W pojedynczych grafikach zostały użyte zdjęcia trenera pomagającego osobie ćwiczącej. Na grafice umieściliśmy również informację o 30 % zniżce na pierwsze 10 treningów, aby zachęcić do skorzystania z oferty.
Efekty
W efekcie pozyskano 67 kontaktów ze strony lądowania oraz 10 kontaktów z formularza na Facebooku.
Średni koszt pozyskania leada ze strony lądowania wyniósł 3,24 zł.