Case Study: Facebook Ads – trener personalny

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Fitness

Wordpress

Niska ilość pozyskiwanych kontaktów

PL

Zwiększenie ilości leadów

2 miesiące

Rezultat:

77

pozyskanych leadów

9268

zasięg

22 958

wyświetleń

670 zł

miesięczny budżet

Wstęp

Dla naszego klienta, trenera personalnego przygotowaliśmy kampanię Facebook Ads na pozyskiwanie kontaktów. Klient oferował kompleksowe doradztwo w zakresie prawidłowego odżywiania i aktywności fizycznej poprzez indywidualne konsultacje w wyspecjalizowanym studiu treningu personalnego.

Analiza sytuacji początkowej

Prowadzone dotąd działania marketingowe opierały się wyłącznie na pozyskiwaniu kontaktów z formularza Facebooka. Postanowiliśmy przygotować kampanię kierującą na landing page.

Działania

Przygotowano dwie kampanie pod kątem zbierania leadów. 

Pierwszą kreacją był format karuzeli składający się z 3 grafik, prezentujący historię przemiany. Reklama kierowała na landing page. Klienci w zamian za pozostawione dane otrzymywali bezpłatnego ebooka.

W drugiej kampanii jako cel obrano pozyskiwanie kontaktów poprzez formularz Facebooka. W pojedynczych grafikach zostały użyte zdjęcia trenera pomagającego osobie ćwiczącej. Na grafice umieściliśmy również informację o 30 % zniżce na pierwsze 10 treningów, aby zachęcić do skorzystania z oferty.

Efekty

W efekcie pozyskano 67 kontaktów ze strony lądowania oraz 10 kontaktów z formularza na Facebooku.
Średni koszt pozyskania leada ze strony lądowania wyniósł 3,24 zł. 

Case Study: Facebook Ads – trener personalny