Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Medycyna
Brak contentu w social media
Polska
Promocja usług
8 miesięcy
Rezultat:
+ 113%
wzrost organicznego zasięgu
+ 25%
organiczne wyświetlenia
+ 12%
organiczne zaangażowanie
+10%
organicznych polubień
Rodzaj współpracy:
Prowadzenie głównego fanpage firmy na Facebooku.
Wyzwania:
- tworzenie jednego posta tygodniowo, dodatkowo stories na Facebooku;
- prowadzenie autentycznej narracji marki;
- promocja zdrowego trybu życia odbiorców.
Realizacja:
Tworzenie fanpage’a placówki medycznej – to samo w sobie brzmi jak wyzwanie. Primamedica to centrum świadczące usługi medyczne i stomatologiczne. Naszym zadaniem było tworzenie contentu, który pozytywnie dopełni wizerunek marki i przekona odbiorcę do skorzystania z usług.
Postawiliśmy zatem na promocję usług, ale nie chcieliśmy robić tego w nachalny sposób. Zostaliśmy poproszeni o skupienie się na części stomatologicznej placówki, co zdecydowanie zawężało rodzaj prezentowanych treści. Dlatego wśród naszego contentu znalazły się posty z poradami zdrowotnymi, które miały przypominać o regularnych badaniach i wizytach, jak również stanowić praktyczne wskazówki dla klienta indywidualnego.
Naszemu klientowi zależało najbardziej na promocji centrum stomatologicznego, w związku z czym nasze działania skupiły się właśnie na tym polu jego działalności. Postanowiliśmy zaadresować codzienne problemy pacjentów w naszej bieżącej komunikacji.
Przejrzystość i zaufanie są najważniejsze w branży medycznej. Chcieliśmy być blisko pacjenta, dlatego prowadziliśmy akcję z poszerzania wiedzy na temat najnowszych sposobów leczenia – aby to, co dzieje się za drzwiami gabinetu, nie było zagadką.