Case Study: Primamedica

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Medycyna

Facebook

Brak contentu w social media

Polska

Promocja usług

8 miesięcy

Rezultat:

+ 113%

wzrost organicznego zasięgu

+ 25%

organiczne wyświetlenia

+ 12%

organiczne zaangażowanie

+10%

organicznych polubień

Rodzaj współpracy:

Prowadzenie głównego fanpage firmy na Facebooku.

Wyzwania:

  • tworzenie jednego posta tygodniowo, dodatkowo stories na Facebooku;
  • prowadzenie autentycznej narracji marki;
  • promocja zdrowego trybu życia odbiorców.

Realizacja:

Tworzenie fanpage’a placówki medycznej – to samo w sobie brzmi jak wyzwanie. Primamedica to centrum świadczące usługi medyczne i stomatologiczne. Naszym zadaniem było tworzenie contentu, który pozytywnie dopełni wizerunek marki i przekona odbiorcę do skorzystania z usług.

Postawiliśmy zatem na promocję usług, ale nie chcieliśmy robić tego w nachalny sposób. Zostaliśmy poproszeni o skupienie się na części stomatologicznej placówki, co zdecydowanie zawężało rodzaj prezentowanych treści. Dlatego wśród naszego contentu znalazły się posty z poradami zdrowotnymi, które miały przypominać o regularnych badaniach i wizytach, jak również stanowić praktyczne wskazówki dla klienta indywidualnego.

Case Study: Primamedica

Naszemu klientowi zależało najbardziej na promocji centrum stomatologicznego, w związku z czym nasze działania skupiły się właśnie na tym polu jego działalności. Postanowiliśmy zaadresować codzienne problemy pacjentów w naszej bieżącej komunikacji.

Case Study: Primamedica

Przejrzystość i zaufanie są najważniejsze w branży medycznej. Chcieliśmy być blisko pacjenta, dlatego prowadziliśmy akcję z poszerzania wiedzy na temat najnowszych sposobów leczenia – aby to, co dzieje się za drzwiami gabinetu, nie było zagadką.