info@freshview.pl | +48 531 682 028

Case study – BHP

Branża:

Technologia:

Problem:

Rynek:

Cel:

Czas:

Sklep z odzieżą ochronną

Wordpress

Mała widoczność i ruch

PL

Zwiększenie ruchu organicznego

6 miesięcy

Rezultat:

+110%

wzrost widoczności TOP3

+63%

wzrost widoczności TOP10

+77%

Wzrost widoczności w TOP20

+61%

Wzrost widoczności w TOP50

Wstęp

BHP to sklep internetowy oferujący odzież roboczą i ochronną oraz obuwie i artykuły BHP. Współpracę rozpoczęliśmy w styczniu 2021.

Analiza sytuacji początkowej

W pierwszym etapie przeanalizowaliśmy treści witryny. Strona była bardzo uboga w unikalne teksty oraz nie była zoptymalizowana pod konkretne frazy kluczowe. Atrybuty title, meta description, nagłówki H1 i H2 nie były odpowiednio uzupełnione.

Działania

  • Przeanalizowaliśmy stronę pod kątem dopasowania do niej fraz kluczowych.
  • Zaczęliśmy regularnie tworzyć treści SEO pod konkretne słowa kluczowe.
  • Zaczęliśmy regularnie prowadzić bloga.
  • Sukcesywnie optymalizowaliśmy kolejne kategorie produktów m.in. poprzez optymalizację meta title i meta description, uzupełnienie nagłówków H1 i H2, odpowiednie linkowanie wewnętrzne.
  • Dodawaliśmy do strony linki zewnętrzne z różnych źródeł.

Efekty

  • Wzrost widoczności w TOP3 z 20 na 42 o 110%
  • Wzrost widoczności w TOP10 z 153 na 249 o 63%
  • Wzrost widoczności w TOP20 z 355 na 628 o 77%
  • Wzrost widoczności w TOP50 z 1018 na 1636 o 61%