Branża:
Technologia:
Problem:
Rynek:
Cel:
Czas:
Akcesoria Motocyklowe
beCMS
Mała widoczność i ruch
PL
Zwiększenie ruchu organicznego
5 miesięcy
Rezultat:
+ 68%
wzrost ruchu organicznego
+ 99%
wzrost widoczności TOP10
+ 90%
wzrost widoczności TOP50
+ 29%
wzrost widoczności TOP3
Wstęp
Motosati to sklep internetowy z częściami i akcesoriami motocyklowymi.
Współpracę rozpoczęliśmy w sierpniu 2019 r.
Analiza sytuacji początkowej
- Większość podstron kategorii posiadało za mało tekstów
- Atrybuty Title, meta description nie były poprawnie uzupełnione
- Brak odpowiednich nagłówków H1, H2
- Dużo obrazków nie miało uzupełnionych atrybutów alt
Działania
Rozpoczęliśmy od ogólnego audytu technicznego i wdrożenia jego zaleceń.
Sukcesywnie sprawdzaliśmy unikalność istniejących tekstów, tam gdzie ich brakowało – tworzyliśmy dodatkowe.
Na każdej optymalizowanej podstronie tworzyliśmy treści atrybutów title, meta description.
Dbaliśmy o to, aby przygotowane treści i występujące w nich nagłówki w odpowiedni sposób opisywały wyznaczone frazy.
Od pierwszego miesiąca rozpoczęliśmy regularny link building.
Regularnie tworzyliśmy artykuły na blog.
Efekty
W ciągu 5 miesięcy ruch organiczny wzrósł o 67,65%.
Widoczność TOP10 (wszystkie frazy, na które strona jest widoczna w pierwszych 10 organicznych wynikach wyszukiwania) wzrosła z 80 do 266:
Źródło danych: Semstorm
Widoczność TOP50 wzrosła z 2 340 do 4 443: