Google, Facebook, LinkedIn

Kampanie reklamowe PPC

Pozyskaj nowych klientów już od
pierwszego dnia kampanii reklamowej

Specjalizujemy się w tworzeniu i obsłudze kampanii w sieciach reklamowych:

Google

Facebook

LinkedIn

Dobrze zaprojektowane i wdrożone kampanie mogą przynosić zadowalające efekty od pierwszego dnia działania. W przeciwieństwie do usług organicznych np. pozycjonowania w przypadku kampanii PPC mamy szansę pokazywać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania już w początkowej fazie działań.

Każda kampania wymaga ciągłej pracy - optymalizacji, dzięki której będziemy wydawać mniej pieniędzy na osiągnięcie oczekiwanego efektu.

ppc1
ppc3

Google Ads (dawniej Adwords)

Mamy do dyspozycji 4 podstawowe rodzaje kampanii:

Sieć wyszukiwania (Search) - reklamy tekstowe, wyświetlane w wynikach wyszukiwania

Sieć reklamowa (Display) - reklamy w postaci banerów graficznych, wyświetlane na wielu stronach

Zakupy - reklama produktowa, wyświetlana w wynikach wyszukiwania po wpisaniu nazwy konkretnego produktu

Wideo - spoty reklamowe w YouTube

Kluczowym elementem skutecznej kampanii jest odpowiednie jej zaprojektowanie. Wyznaczenie odpowiedniego targetu może być czynnikiem decydującym o zwrocie z inwestycji.

Możliwości targetowania są bardzo szerokie. Możemy kierować reklamy z uwzględnieniem takich parametrów jak: lokalizacja, język, urządzenie, wiek, płeć, status rodzicielski, zainteresowania, historia wyszukiwania, zatrudnienie, odwiedzanie witryn o określonej tematyce oraz możemy zawęzić wyświetlanie reklam do konkretnych portali.

Dostępnych jest także kilka sposobów rozliczeń: CPC czyli opłata za pojedyncze kliknięcie, CPM - opłata za 1000 wyświetleń, CPV - koszt pełnego wyświetlenia wideo, CPA - opłata pobierana tylko w przypadku, gdy użytkownik wykona porządaną przez nas akcję.

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii również w języku angielskim.

Facebook i Instagram Ads

Bez wątpienia jedną z najważniejszych zalet kampanii reklamowych na Facebooku jest ilość informacji, które portal posiada na temat swoich użytkowników i to w jaki sposób możemy je wykorzystać do targetowania naszych reklam.

Mamy do dyspozycji następujące formy reklam:

Reklama w formie obrazu - podstawowa reklama składająca się ze zdjęcia, opisu i przycisku wzywającego do działania

Wideo - reklamy w postaci filmu, można uzupełnić ją o napisy,

Karuzela - kilka kart, gdzie każda może być zdjęciem lub filmem - prezentacja wielu usług lub produktów

Kolekcje - mobilna reklama przeznaczona dla sklepów internetowych

Pokaz slajdów - kilka zdjęć zmieniających się automatycznie co określony czas

Materiał błyskawiczny - pełnoekranowe środowisko widoczne po kliknięciu ekranu, możemy umieścić tam np. formularz

Rozbudowane opcje targetowania uwzględniają takie paramentry jak: lokalizacja, wiek, płeć, język, zainteresowania, zachowania, polubienia, powiązanie ze stronami,

Bardzo skutecznym narzędziem jest też tworzenie grup podobnych odbiorców.

ppc5
ppc7 1

LinkedIn Ads

LinkedIn zrzesza użytkowników skupiających się w dużym stopniu na karierze zawodowej. Dbają oni o staranne wypełnianie profilii dodając wcześniejsze doświadczenie zawodowe, firmy, w których pracowali, zdobyte certyfikaty, ukończone kursy.

Profil osobowy na LinkedIn-ie przypomina CV. Dzięki temu mamy wystarczająco dużo informacji, aby precyzyjnie targetować reklamy klientów B2B.

Do dyspozycji mamy :

Sponsorowana treść - natywna treść promowana, publikowana w głównym kanale użytkownika

Reklamy dynamiczne - bloczek reklamowy po prawej stronie głównego feeda

Reklamy tekstowe - reklama tekstowa w bloczku po prawej stronie głównego feeda

Sponsorowane wiadomości InMail - wysyłanie prywatnych wiadomości do wybranych przez targetowanie osób

Mamy możliwość targetowania uwzględniając parametry: stanowisko, wielkość firmy, branża, nazwa firmy, obowiązki służbowe, uczelnia, kierunek studiów, tytył/stopień, umiejętności, płeć, wiek, lata doświadczenia, poziom w hierarchii.

Remarketing

Każda z wyżej wymienionych sieci reklamowych posiada opcję targetowania reklam bazowaną na osobach odwiedzających Twoją stronę internetową.

Możemy wyświetlać reklamy remarketingowe po integracji na stronie poniższych rozwiązań:

Google Remarketing Tag

Piksel Facebooka

LinkedIn Insight Tag

Reklamy remarketingowe możemy też bardziej precyzować. Możemy wyświetlać różne wersje w zależności od tego, jakie działanie użytkownik wykonał na stronie.

ppc10

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się z naszym specjalistą na niezobowiązującą 45-minutową wideokonferencję, podczas której:

wykonamy audyt Twojego marketingu,

pokażemy, jak wypadasz na tle Twojej konkurencji,

omówimy działania, które możesz podjąć oraz płynące z nich korzyści.