Kampanie reklamowe PPC - Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn - Freshview

KAMPANIE REKLAMOWE PPC

KAMPANIE GOOGLE ADS (ADWORDS)

Czy wiesz, że jest wiele firm, które generują dużą część przychodu poprzez kampanie Google Ads (AdWords)?  Czy wiesz, że reklama Google Ads (AdWords) już w dniu uruchomienia może dostarczyć Ci wartościowe leady i generować sprzedaż?

Naszym najważniejszym celem jest zwiększenie sprzedaży w Twojej firmie. Google dostarcza narzędzie, które doskonale się do tego nadaje i chętnie z niego korzystamy. Istotne jest stworzenie precyzyjnego komunikatu, który skieruje na stronę internetową osoby bliskie decyzji odnośnie skorzystania z Twoich usług. W Google Ads (AdWords) najczęściej opłatę ponosimy dopiero w momencie wejścia potencjalnego klienta na naszą witrynę z reklamy.

Oprócz znajomości narzędzi reklamowych kluczowe jest wyczucie biznesowe i prawidłowe określenie persony Twojego klienta - postawienie się na jego miejscu i próba odtworzenia jego zachowania w przeglądarce internetowej. Będąc w biznesie po stronie oferującego produkt czy usługę warto sięgnąć po spojrzenie osób z drugiej strony.

Dobrze prowadzone kampanie mogą zapewnić satysfakcjonujący zwrot z inwestycji. Optymalizacja, obsługa i analityka uruchomionej kampanii Ads (AdWords) wymaga stałego poświęcania czasu. Dzięki sumiennej pracy możemy osiągnąć znacznie lepsze efekty w postaci niższych kosztów kliknięć czy lepszych pozycji reklam. Dobre prowadzenie kampanii to także wykluczanie nieefektywnych słów kluczowych oraz stawianie na najlepiej konwertujące grupy demograficzne i najlepszy czas emisji.

Kampanie reklamowe Google Ads (AdWords) to również bardzo dobry sposób, aby z impetem rozpocząć sprzedaż usług na rynki zagraniczne. Mamy doświadczenie w kampaniach reklamowych na rynki anglojęzyczne oraz niemieckojęzyczne.

Prowadzimy następujące kampanie reklamowe Google Ads (AdWords):

  • Sieć wyszukiwania - reklamy tekstowe wyświetlające się w wyszukiwarce Google,
  • Remarketing – reklamy, które “śledzą” użytkowników,
  • Zakupy Google - reklamy z produktami dla sklepów internetowych. Wyświetlają się w Google po wpisaniu np. “Portfel męski brązowy skórzany”,
  • Reklama Video w YouTube - zaletą reklamy jest brak opłaty w przypadku pominięć,
  • Reklamy na urządzeniach mobilnych – kampanie reklamowe zoptymalizowane pod ekrany urządzeń mobilnych,
  • Reklama w sieci partnerów - reklamy banerowe wyświetlane na stronach znajdujących się w sieci partnerskiej Google.

KAMPANIE FACEBOOK ADS

Bez wątpienia jedną z najważniejszych zalet kampanii reklamowych na portalu Facebook jest sposób w jaki możemy dobierać odbiorców reklam. Użytkownicy korzystający z portalu tworzą pokaźną bazę danych na swój temat. Polubienia fanpage-ów o określonej tematyce związanej z Twoją branżą są często kluczową informacją przyczyniającą się do sukcesu kampanii. Bardzo ważnymi czynnikami, które pomagają w skutecznej reklamie są udostępniane przez użytkowników informacje np. stanowisko, miejsce zatrudnienia, miejsce zamieszkania, wiek i wykształcenie.


Za pomocą Facebook Ads możemy reklamować zarówno produkty, usługi, a także przeprowadzić kampanię mającą na celu budowanie świadomości marki. Możemy wykorzystać również reklamę video, która poprzez autoodtwarzanie na facebookowej tablicy łatwo skupia na sobie uwagę. Reklama na Facebook-u często okazuje się tańsza niż ta w Google. Prowadzenie efektywnych
kampanii na Facebook-u wymaga systematyczności oraz poświęcania czasu na obsługę, optymalizację i analizę zgromadzonych danych.

 

Dzięki zaimplementowaniu Pixela konwersji budujemy bazę odbiorców, którym możemy przypisać określone grup komunikatów reklamowych. W przypadku sklepów internetowych mamy możliwość wyświetlać określony przekaz reklamowy osobom, które np. trzymały produkty w koszyku i w niespodziewanym momencie opuściły sklep.

REKLAMA W LINKEDIN

Portal LinkedIn to serwis społecznościowy dla profesjonalistów. W grupach dyskusyjnych udzielają się tu fachowcy wyspecjalizowani w swoich branżach. Użytkownicy tego portalu dbają, aby starannie wypełnić profil: szczegółowo oznaczają doświadczenie zawodowe, lata pracy, zdobyte certyfikaty, ukończone kursy. Profil osobowy na LinkedIn-ie przypomina CV, dzięki czemu mamy bardzo dużo informacji by precyzyjnie targetować reklamy wśród profesjonalnych odbiorców. W innych portalach społecznościowych jest znacznie więcej treści niż na LinkedInie przez co nasze komunikaty są bardziej zauważalne.

 

Jeśli osobą decyzyjną o skorzystaniu z usług Twojej firmy jest przykładowo szef działu marketingu, możesz z reklamą dotrzeć bezpośrednio np. do szefów tego działu tylko w firmach z ponad 100 pracownikami.

 

Reklama dzieli się na tą wyświetlaną na tablicy, bocznej belce oraz tą wysyłaną w wiadomości inMail.

Możemy również zastosować remarketing - wstawiając na stronę internetową Insight Tag budujemy bazę odbiorców, aby później wyświetlać im spersonalizowany komunikat na portalu LinkedIn.

KAMPANIE REKLAMOWE YOUTUBE

Reklama w formie video składająca się z obrazu i dźwięku wywołuje znacznie większe emocje niż statyczne treści. Często wykorzystywana jest przy tworzeniu kampanii mających na celu budowanie świadomości marki, ponieważ bardzo szybko zapada w pamięci utrwalając skojarzenie danej kategorii produktów czy usług z Twoją firmą.

 

Promując się na YouTube płacisz tylko wtedy, gdy ktoś zareaguje na Twoją reklamę. Jeżeli widz ją pominie przed upływem 30 sekund (albo przed końcem), nie zapłacisz ani grosza. Dostępne formaty obejmują: reklamy TruView In-Stream, TrueView Discovery oraz reklamy w przerywniku.

 

Dzięki odpowiedniemu targetowaniu według wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań i innych video dotrze do odpowiedniego grona klientów. Możemy również wyświetlić video wcześniej przygotowanym osobom z listy remarketingowej. Dokładna analityka daje nam dane, które pomagają w udoskonalaniu grupy docelowej, tak aby uzyskiwać coraz większą skuteczność.

KAMPANIE REMARKETINGOWE

Kampanie remarketingowe zwane też reklamami śledzącymi pozwalają na ponowne dotarcie do klientów, którzy odwiedzili już Twoją stronę internetową lub sklep. Taka funkcja jest szczególnie przydatna w przypadku jeśli Twoje usługi lub produkty wymagają głębszego przemyślenia i decyzja o zakupie lub skorzystaniu z usług nie jest podejmowana od razu. Dzięki tego typu reklamie możemy utrwalić w pamięci odbiorcy przekaz reklamowy.

 

Reklamy remarketingowe trafiają do wyselekcjonowanych odbiorców tworzących budowaną przez nas bazę. Możemy dla przykładu zaprojektować konkretny baner reklamowy dla osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę i zatrzymały się dłużej na podstronie konkretnej usługi czy produktu. W przypadku sklepu internetowego mamy możliwość wyświetlania reklamy osobom, które np. opuściły w pewnym momencie proces zakupowy.