info@freshview.pl | +48 531 682 028

Cennik prowadzenia kampanii LinkedIn Ads

Nowe leadyStała optymalizacjaB2B

Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem

Umowa na czas nieokreślony

Miesięczne wypowiedzenie

Pozyskaj nowe leady z kampanii reklamowych

Zamów usługę Smart LinkedIn Ads ze stałą optymalizacją

Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za obsługę [netto] 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Opłata początkowa
Opłatę doliczymy wyłącznie do pierwszej faktury za dodatowe godziny prac specjalistów w pierwszym miesiącu współpracy. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna w wysokości proporocjonalnej do pozostałych dni miesiąca. W kolejnych miesiącach pozostanie tylko opłata miesięczna.
999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewał do LinkedIn (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam.
2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowe wyniki
Przewidywane dane w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
130 kliknięć,
26 000 wyświetleń
330 kliknięć,
66 000 wyświetleń
660 kliknięć,
130 000 wyświetleń
1000 kliknięć,
200 000 wyświelteń
Liczba kampanii
Spośród: tekstowe, InMail, reklama treści w feed, wideo, karuzela, Lead Gen, Spotlight, pozyskiwanie obserwujących
1 kampania,
3 reklamy
2 kampanie,
każda po 3 reklamy
3 kampanie,
każda po 3 reklamy
4 kampanie,
każda po 3 reklamy
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stały monitoring i optymalizacja A/B
Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grupy odbiorców reklam. Sprawdzimy, które reklamy przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastępimy je całkiem nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio na LinkedIn. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, LinkedIn automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Skonfigurujemy LinkedIn Insight Tag, wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Specjalista od reklamy PPC
Czas, który poświęci doświadczony specjalista PPC na monitorowanie konta reklamowego, optymalizację reklam, analizę i zmiany w uruchomionych kampaniach.
4,6 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
7 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
9,3 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
11,6 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Dedykowany opiekun klienta
Czas, który poświęci osoba koordynująca działania na kontakt pomiędzy Tobą i naszymi specjalistami.
2 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
3 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
4 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
5 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za obsługę [netto] 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Opłata początkowa
Opłatę doliczymy wyłącznie do pierwszej faktury za dodatowe godziny prac specjalistów w pierwszym miesiącu współpracy. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna w wysokości proporocjonalnej do pozostałych dni miesiąca. W kolejnych miesiącach pozostanie tylko opłata miesięczna.
999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewał do LinkedIn (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam.
2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowe wyniki
Przewidywane dane w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
130 kliknięć,
26 000 wyświetleń
330 kliknięć,
66 000 wyświetleń
660 kliknięć,
130 000 wyświetleń
1000 kliknięć,
200 000 wyświelteń
Liczba kampanii
Spośród: tekstowe, InMail, reklama treści w feed, wideo, karuzela, Lead Gen, Spotlight, pozyskiwanie obserwujących
1 kampania,
3 reklamy
2 kampanie,
każda po 3 reklamy
3 kampanie,
każda po 3 reklamy
4 kampanie,
każda po 3 reklamy
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stały monitoring i optymalizacja A/B
Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grupy odbiorców reklam. Sprawdzimy, które reklamy przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastępimy je całkiem nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio na LinkedIn. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, LinkedIn automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Skonfigurujemy LinkedIn Insight Tag, wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Specjalista od reklamy PPC
Czas, który poświęci doświadczony specjalista PPC na monitorowanie konta reklamowego, optymalizację reklam, analizę i zmiany w uruchomionych kampaniach.
4,6 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
7 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
9,3 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
11,6 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Dedykowany opiekun klienta
Czas, który poświęci osoba koordynująca działania na kontakt pomiędzy Tobą i naszymi specjalistami.
2 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
3 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
4 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
5 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za obsługę [netto] 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Opłata początkowa
Opłatę doliczymy wyłącznie do pierwszej faktury za dodatowe godziny prac specjalistów w pierwszym miesiącu współpracy. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna w wysokości proporocjonalnej do pozostałych dni miesiąca. W kolejnych miesiącach pozostanie tylko opłata miesięczna.
999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewał do LinkedIn (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam.
2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowe wyniki
Przewidywane dane w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
130 kliknięć,
26 000 wyświetleń
330 kliknięć,
66 000 wyświetleń
660 kliknięć,
130 000 wyświetleń
1000 kliknięć,
200 000 wyświelteń
Liczba kampanii
Spośród: tekstowe, InMail, reklama treści w feed, wideo, karuzela, Lead Gen, Spotlight, pozyskiwanie obserwujących
1 kampania,
3 reklamy
2 kampanie,
każda po 3 reklamy
3 kampanie,
każda po 3 reklamy
4 kampanie,
każda po 3 reklamy
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stały monitoring i optymalizacja A/B
Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grupy odbiorców reklam. Sprawdzimy, które reklamy przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastępimy je całkiem nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio na LinkedIn. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, LinkedIn automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Skonfigurujemy LinkedIn Insight Tag, wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Specjalista od reklamy PPC
Czas, który poświęci doświadczony specjalista PPC na monitorowanie konta reklamowego, optymalizację reklam, analizę i zmiany w uruchomionych kampaniach.
4,6 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
7 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
9,3 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
11,6 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Dedykowany opiekun klienta
Czas, który poświęci osoba koordynująca działania na kontakt pomiędzy Tobą i naszymi specjalistami.
2 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
3 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
4 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
5 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za obsługę [netto] 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Opłata początkowa
Opłatę doliczymy wyłącznie do pierwszej faktury za dodatowe godziny prac specjalistów w pierwszym miesiącu współpracy. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna w wysokości proporocjonalnej do pozostałych dni miesiąca. W kolejnych miesiącach pozostanie tylko opłata miesięczna.
999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewał do LinkedIn (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam.
2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowe wyniki
Przewidywane dane w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
130 kliknięć,
26 000 wyświetleń
330 kliknięć,
66 000 wyświetleń
660 kliknięć,
130 000 wyświetleń
1000 kliknięć,
200 000 wyświelteń
Liczba kampanii
Spośród: tekstowe, InMail, reklama treści w feed, wideo, karuzela, Lead Gen, Spotlight, pozyskiwanie obserwujących
1 kampania,
3 reklamy
2 kampanie,
każda po 3 reklamy
3 kampanie,
każda po 3 reklamy
4 kampanie,
każda po 3 reklamy
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stały monitoring i optymalizacja A/B
Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grupy odbiorców reklam. Sprawdzimy, które reklamy przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastępimy je całkiem nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio na LinkedIn. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, LinkedIn automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Skonfigurujemy LinkedIn Insight Tag, wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Specjalista od reklamy PPC
Czas, który poświęci doświadczony specjalista PPC na monitorowanie konta reklamowego, optymalizację reklam, analizę i zmiany w uruchomionych kampaniach.
4,6 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
7 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
9,3 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
11,6 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Dedykowany opiekun klienta
Czas, który poświęci osoba koordynująca działania na kontakt pomiędzy Tobą i naszymi specjalistami.
2 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
3 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
4 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
5 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Usługi dodatkowe [netto]
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) indywidualnie
Stworzenie dedykowanego landing page 1 299 zł
Dostosowanie landing page do kolejnej usługi 599 zł

Nie wiesz, który pakiet wybrać, masz dodatkowe pytania lub chcesz podjąć współpracę? Zostaw swoje dane, skontaktuje się z Tobą nasz doradca.

FAQ

Jakie prace wykonywane są na początku współpracy?

  • Instalacja, konfiguracja LinkedIn Insight Tag
  • Zaprojektowanie materiałów reklamowych
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań LinkedIn
  • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Przygotowanie treści reklam
  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Wyznaczenie i ustawienie konwersji
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
  • Wdrożenie kampanii

Co wchodzi w skład optymalizacji kampanii?

  • Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
  • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
  • Tworzenie grup podobnych odbiorców
  • Testy A/B
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Analityka