kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

LinkedIn Ads

Cennik prowadzenia kampanii reklamowych LinkedIn Ads

Umowy na wszystkie usługi podpisywane są na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem.

Zamów usługę LinkedIn Ads, pokaż Twoją firmę osobom na określonych stanowiskach w danych branżach! To doskonała metoda na zwiększenie sprzedaży B2B.

Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna [netto]
obsługa agencyjna kampanii w sieci reklamowej LinkedIn
599 zł 899 zł 1 099 zł 1 599 zł
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa
rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
1 500 zł 3 500 zł 6 000 zł 12 000 zł
Stała optymalizacja i monitoring
6h prac, 4 razy w miesiącu 9h prac, 4 razy w miesiącu 11h prac, 4 razy w miesiącu 16h prac, 4 razy w miesiącu
Remarketing
konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 1 kampania, 3 reklamy 2 kampanie, każda po 3 reklamy 4 kampanie, każda po 3 reklamy 6 kampanii, każda po 3 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Opłata miesięczna [netto]
obsługa agencyjna kampanii w sieci reklamowej LinkedIn
599 zł
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa
rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
1 500 zł
Stała optymalizacja i monitoring
6h prac, 4 razy w miesięcu
Remarketing
konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 1 kampania, 3 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
PLUS
Opłata miesięczna [netto]
obsługa agencyjna kampanii w sieci reklamowej LinkedIn
899 zł
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa
rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
3 500 zł
Stała optymalizacja i monitoring
9h prac, 4 razy w miesięcu
Remarketing
konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 2 kampanie, każda po 3 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
ACTIVE
Opłata miesięczna [netto]
obsługa agencyjna kampanii w sieci reklamowej LinkedIn
1 099 zł
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa
rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
6 000 zł
Stała optymalizacja i monitoring
11h prac, 4 razy w miesięcu
Remarketing
konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 4 kampanie, każda po 3 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
1 599 zł
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa
rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
12 000 zł
Stała optymalizacja i monitoring
16h prac, 4 razy w miesięcu
Remarketing
konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 6 kampanii, każda po 3 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Usługi dodatkowe [netto]
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) indywidualnie
Stworzenie dedykowanego landing page 1 299 zł
Dostosowanie landing page do kolejnej usługi 599 zł

Nie wiesz, który pakiet wybrać, masz dodatkowe pytania lub chcesz podjąć współpracę? Zostaw swoje dane, skontaktuje się z Tobą nasz doradca.

FAQ

Jakie prace wykonywane są w ramach dodatkowej początkowej opłaty?

  • Instalacja, konfiguracja LinkedIn Insight Tag
  • Zaprojektowanie materiałów reklamowych
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań LinkedIn
  • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Przygotowanie treści reklam
  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Wyznaczenie i ustawienie konwersji
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
  • Wdrożenie kampanii

Co wchodzi w skład optymalizacji kampanii?

  • Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
  • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
  • Tworzenie grup podobnych odbiorców
  • Testy A/B
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Analityka