LinkedIn Ads
Cennik prowadzenia kampanii reklamowych LinkedIn Ads
Umowy na wszystkie usługi podpisywane są na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem.
Zamów usługę LinkedIn Ads, pokaż Twoją firmę osobom na określonych stanowiskach w danych branżach! To doskonała metoda na zwiększenie sprzedaży B2B.
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna [netto] obsługa agencyjna kampanii w sieci reklamowej LinkedIn |
599 zł | 899 zł | 1 099 zł | 1 599 zł | ||
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta |
1 x miesięczny abonament | |||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
1 500 zł | 3 500 zł | 6 000 zł | 12 000 zł | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
6h prac, 4 razy w miesiącu | 9h prac, 4 razy w miesiącu | 11h prac, 4 razy w miesiącu | 16h prac, 4 razy w miesiącu | ||
Remarketing konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
||||||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
||||||
Zakres prac | 1 kampania, 3 reklamy | 2 kampanie, każda po 3 reklamy | 4 kampanie, każda po 3 reklamy | 6 kampanii, każda po 3 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet START |
|||
Opłata miesięczna [netto] obsługa agencyjna kampanii w sieci reklamowej LinkedIn |
599 zł | ||
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta |
1 x miesięczny abonament | ||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
1 500 zł | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
6h prac, 4 razy w miesięcu | ||
Remarketing konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
|||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
|||
Zakres prac | 1 kampania, 3 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet PLUS |
|||
Opłata miesięczna [netto] obsługa agencyjna kampanii w sieci reklamowej LinkedIn |
899 zł | ||
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta |
1 x miesięczny abonament | ||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
3 500 zł | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
9h prac, 4 razy w miesięcu | ||
Remarketing konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
|||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
|||
Zakres prac | 2 kampanie, każda po 3 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet ACTIVE |
|||
Opłata miesięczna [netto] obsługa agencyjna kampanii w sieci reklamowej LinkedIn |
1 099 zł | ||
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta |
1 x miesięczny abonament | ||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
6 000 zł | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
11h prac, 4 razy w miesięcu | ||
Remarketing konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
|||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
|||
Zakres prac | 4 kampanie, każda po 3 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna [netto] prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej |
1 599 zł | ||
Jednorazowa, dodatkowa opłata początkowa rekompensata zwiększonego nakładu pracy na początkowym etapie współpracy, m.in. propozycja targetowania, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta |
1 x miesięczny abonament | ||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
12 000 zł | ||
Stała optymalizacja i monitoring |
16h prac, 4 razy w miesięcu | ||
Remarketing konfiguracja LinkedIn Insight Tag, wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
|||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
|||
Zakres prac | 6 kampanii, każda po 3 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Usługi dodatkowe [netto] | |||
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) | indywidualnie | ||
Stworzenie dedykowanego landing page | 1 299 zł |
Nie wiesz, który pakiet wybrać, masz dodatkowe pytania lub chcesz podjąć współpracę? Zostaw swoje dane, skontaktuje się z Tobą nasz doradca.
FAQ
- Instalacja, konfiguracja LinkedIn Insight Tag
- Zaprojektowanie materiałów reklamowych
- Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
- Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
- Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
- Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań LinkedIn
- Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
- Ustawienie targetowania reklam
- Przygotowanie treści reklam
- Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
- Wyznaczenie i ustawienie konwersji
- Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
- Wdrożenie kampanii
- Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
- Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
- Tworzenie grup podobnych odbiorców
- Testy A/B
- Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
- Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
- Analiza realizacji celów biznesowych
- Analityka