Cennik kompleksowej obsługi marketingowej

PozycjonowanieFacebookInstagramLinkedInGoogle AdsFacebook AdsInstagram Ads

PozycjonowanieFacebookInstagramLinkedIn
Google AdsFacebook AdsInstagram Ads

Zamów usługę kompleksowego marketingu internetowego MarketingCloud+ i bądź widoczny wszędzie!

Umowy na usługi kompleksowej obsługi marketingowej podpisywane są na 12 miesięcy.

Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Opłata miesięczna [netto]
umowa na 12 miesięcy
999 zł 1 499 zł 1 999 zł
Dodatkowy sugerowany budżet reklamowy
kwota przeznaczana na wyświetlanie reklam w Google Ads, Facebook Ads
400-1000 zł 800-1500 zł 1200-2500 zł
Dedykowany opiekun klienta
osoba koordynująca działania i kontakt
Miesięczny raport
comiesięczne podsumowanie prac i wyników
Pozycjonowanie
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych portalach o wysokich wskaźnikach
1 2 3
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki
2 2 2
Optymalizacja: techniczna, tekstowa on-site [h/mies.]
tytuły, opisy, grafiki, prędkość wczytywania, linki wewnętrzne, drobne zmiany na stronie etc.
Artykuły na blog [szt./mies.]
wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć
1 1 1
Dzienny + szeroki monitoring pozycji
dzienny wybranych fraz, szeroki do 1000 fraz
Widoczność strony
wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie
Google Analytics, Search Console
konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie
Facebook, Instagram, LinkedIn
Projekty graficzne, stworzenie strategii komunikacji
przygotowanie: szablonów grafik postów, covera; analiza marki, określenie grupy docelowej, sposobu oceny efektów
Liczba postów w tygodniu
każdy ok. 500 zzs., wpisy o produktach, poradach, ciekawostkach. Posty publikowane w 3 sieciach społecznościowych.
1 2 3
Relacje/Stories w tygodniu 1 1 2
Dostęp do zdjęć premium
z banku zdjęć shutterstock
Interakcja z fanami
odpowiadanie na komentarze i zapytania: 9-17 w dni robocze [h/mies.]
1 1 1
Kampanie reklamowe Facebook Ads i Google Ads
Google Ads
typy kampanii obsługiwanych w pakiecie
1 x Search (20 słów kluczowych) 2 x Search (20 słów kluczowych) 2 x Search (20 słów kluczowych),
1 x Display
Facebook Ads
typy kampanii obsługiwanych w pakiecie,
w standardzie kierowanie do grup podobnych odbiorców
Nowi fani, Remarketing Nowi fani, Remarketing Nowi fani, Remarketing, Ruch na stronę
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę
Konwersja
procent osób, które wykonały pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Optymalizacja, monitoring
wprowadzanie zmian, ulepszanie kampanii
Usługi dodatkowe [netto]
Tłumaczenie postów na angielski, dwujęzyczna publikacja 120 zł 240 zł 360 zł
Organizacja konkursu w social media 150 zł 150 zł 150 zł
Dodatkowa godzina interakcji z fanami 80 zł 80 zł 80 zł
Pakiet
START
Opłata miesięczna [netto]
umowa na 12 miesięcy
999 zł
Dodatkowy sugerowany budżet reklamowy
kwota przeznaczana na wyświetlanie reklam w Google Ads, Facebook Ads
400-1000 zł
Dedykowany opiekun klienta
osoba koordynująca działania i kontakt
Miesięczny raport
comiesięczne podsumowanie prac i wyników
Pozycjonowanie
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych portalach o wysokich wskaźnikach
1
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki
2
Optymalizacja: techniczna, tekstowa on-site [h/mies.]
tytuły, opisy, grafiki, prędkość wczytywania, linki wewnętrzne, drobne zmiany na stronie etc.
Artykuły na blog [szt./mies.]
wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć
1
Dzienny + szeroki monitoring pozycji
dzienny wybranych fraz, szeroki do 1000 fraz
Widoczność strony
wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie
Google Analytics, Search Console
konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie
Facebook, Instagram, LinkedIn
Projekty graficzne, stworzenie strategii komunikacji
przygotowanie: szablonów grafik postów, covera; analiza marki, określenie grupy docelowej, sposobu oceny efektów
Liczba postów w tygodniu
każdy ok. 500 zzs., wpisy o produktach, poradach, ciekawostkach. Posty publikowane w 3 sieciach społecznościowych.
1
Relacje/Stories w tygodniu 1
Dostęp do zdjęć premium
z banku zdjęć shutterstock
Interakcja z fanami
odpowiadanie na komentarze i zapytania: 9-17 w dni robocze [h/mies.]
1
Kampanie reklamowe Facebook Ads i Google Ads
Google Ads
typy kampanii obsługiwanych w pakiecie
1 x Search (20 słów kluczowych)
Facebook Ads
typy kampanii obsługiwanych w pakiecie,
w standardzie kierowanie do grup podobnych odbiorców
Nowi fani, Remarketing
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę
Konwersja
procent osób, które wykonały pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Optymalizacja, monitoring
wprowadzanie zmian, ulepszanie kampanii
Pakiet
PLUS
Opłata miesięczna [netto]
umowa na 12 miesięcy
1 499 zł
Dodatkowy sugerowany budżet reklamowy
kwota przeznaczana na wyświetlanie reklam w Google Ads, Facebook Ads
800-1500 zł
Dedykowany opiekun klienta
osoba koordynująca działania i kontakt
Miesięczny raport
comiesięczne podsumowanie prac i wyników
Pozycjonowanie
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych portalach o wysokich wskaźnikach
2
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki
2
Optymalizacja: techniczna, tekstowa on-site [h/mies.]
tytuły, opisy, grafiki, prędkość wczytywania, linki wewnętrzne, drobne zmiany na stronie etc.
Artykuły na blog [szt./mies.]
wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć
1
Dzienny + szeroki monitoring pozycji
dzienny wybranych fraz, szeroki do 1000 fraz
Widoczność strony
wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie
Google Analytics, Search Console
konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie
Facebook, Instagram, LinkedIn
Projekty graficzne, stworzenie strategii komunikacji
przygotowanie: szablonów grafik postów, covera; analiza marki, określenie grupy docelowej, sposobu oceny efektów
Liczba postów w tygodniu
każdy ok. 500 zzs., wpisy o produktach, poradach, ciekawostkach. Posty publikowane w 3 sieciach społecznościowych.
2
Relacje/Stories w tygodniu 1
Dostęp do zdjęć premium
z banku zdjęć shutterstock
Interakcja z fanami
odpowiadanie na komentarze i zapytania: 9-17 w dni robocze [h/mies.]
1
Kampanie reklamowe Facebook Ads i Google Ads
Google Ads
typy kampanii obsługiwanych w pakiecie
2 x Search (20 słów kluczowych)
Facebook Ads
typy kampanii obsługiwanych w pakiecie,
w standardzie kierowanie do grup podobnych odbiorców
Nowi fani, Remarketing
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę
Konwersja
procent osób, które wykonały pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Optymalizacja, monitoring
wprowadzanie zmian, ulepszanie kampanii
Pakiet
PLUS
Opłata miesięczna [netto]
umowa na 12 miesięcy
1 999 zł
Dodatkowy sugerowany budżet reklamowy
kwota przeznaczana na wyświetlanie reklam w Google Ads, Facebook Ads
1200-2500 zł
Dedykowany opiekun klienta
osoba koordynująca działania i kontakt
Miesięczny raport
comiesięczne podsumowanie prac i wyników
Pozycjonowanie
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych portalach o wysokich wskaźnikach
3
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki
2
Optymalizacja: techniczna, tekstowa on-site [h/mies.]
tytuły, opisy, grafiki, prędkość wczytywania, linki wewnętrzne, drobne zmiany na stronie etc.
Artykuły na blog [szt./mies.]
wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć
1
Dzienny + szeroki monitoring pozycji
dzienny wybranych fraz, szeroki do 1000 fraz
Widoczność strony
wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie
Google Analytics, Search Console
konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie
Facebook, Instagram, LinkedIn
Projekty graficzne, stworzenie strategii komunikacji
przygotowanie: szablonów grafik postów, covera; analiza marki, określenie grupy docelowej, sposobu oceny efektów
Liczba postów w tygodniu
każdy ok. 500 zzs., wpisy o produktach, poradach, ciekawostkach. Posty publikowane w 3 sieciach społecznościowych.
3
Relacje/Stories w tygodniu 2
Dostęp do zdjęć premium
z banku zdjęć shutterstock
Interakcja z fanami
odpowiadanie na komentarze i zapytania: 9-17 w dni robocze [h/mies.]
1
Kampanie reklamowe Facebook Ads i Google Ads
Google Ads
typy kampanii obsługiwanych w pakiecie
2 x Search (20 słów kluczowych), 1 x Display
Facebook Ads
typy kampanii obsługiwanych w pakiecie,
w standardzie kierowanie do grup podobnych odbiorców
Nowi fani, Remarketing, Ruch na stronę
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę
Konwersja
procent osób, które wykonały pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Optymalizacja, monitoring
wprowadzanie zmian, ulepszanie kampanii

FAQ

Wybierz pakiet w cenniku (kliknij np. “Wybierz Plus”), wypełnij dane firmy i zatwierdź. Otrzymasz na maila pierwszą pro formę do opłacenia i dane logowania do platformy. Po dokonaniu płatności, skontaktuje się z Tobą specjalista.

To kwota dodatkowo opłacana do Facebooka/Instagrama, która sprawia, że posty i reklamy docierają do szerokiego grona odbiorców. Jeśli Twój profil ma np. 500 fanów i opublikujesz post bez promowania, to zobaczy go zaledwie 20-70 osób. W przypadku promowania kwotą 100 zł, post może osiągnąć ok. 15 000 wyświetleń.

Tak.

Tak, na początku specjalista założy profil.

Co miesiąc nasz system przesyła automatycznie pro formę. Po jej opłaceniu, faktura VAT generuje i przesyła się automatycznie. Wszystkie dokumenty dostępne są też do pobrania w panelu klienta.

1 kampania reklamowa służy reklamie 1 elementu oferty (usługa, produkt, kategoria produktowa) za pomocą kilku reklam. Specjalista nieustannie testuje różne wersje reklam szukając takich, które przynoszą najlepsze efekty. Za pomocą większej ilości kompanii możesz promować więcej elementów oferty. Możesz też promować ten sam element oferty za pomocą większej ilości kampanii. Wówczas specjalista będzie stosował odmienne podejście do reklam każdej z kampanii. 

Tak, przez panel akceptujesz każdy post. Możesz też skomentować post, by przekazać ewentualne uwagi.

Dowolnego dnia.

Tak.

Wybrany specjalista poinformuje Cię krok po kroku w jaki sposób przekazać dostęp do Twoich profili, jeśli już je posiadasz. Jeśli posiadasz materiały, które mogą być przydatne, na podstronie “Pliki klienta” w panelu klienta wczytaj pliki/zdjęcia. Specjalista dodatkowo będzie używał zdjęć premium z banku Shutterstock.

Tak, w przypadku, gdy kupujesz jako polska firma, do podanych cen należy doliczyć 23% VAT. W przypadku firm zagranicznych faktura jest na kwotę netto, bez VAT.

Za pomocą intuicyjnego czatu w panelu klienta oraz rozmów Google Meet. W czasie Google Meet specjalista lub Ty możecie udostępnić ekran swojego pulpitu (ułatwia omawianie zagadnień) oraz widok z kamery co pozwala na prowadzenie wideokonferencji. Google Meet nie wymaga posiadania konta, ani logowania - działa przez przeglądarkę lub aplikację na telefonie.