Obsługa marketingowa sklepów internetowych
kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

E-commerce

Obsługa marketingowa sklepów internetowych

Kompleksowo zadbamy o marketing
Twojego sklepu internetowego

Nasza oferta skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych, którzy poprzez skutecznie prowadzony marketing chcą zwiększyć sprzedaż swoich produktów.

Specjalizujemy się w marketingu całościowym: zwiększamy widoczność sklepu poprzez pozycjonowanie, prowadzimy kampanie reklamowe w Google i na Facebooku, tworzymy content w postaci artykułów na bloga oraz dbamy o systematyczne prowadzenie kanałów social media.

Wszystkie działania wykonywane są z myślą o budowie wizerunku i zwiększeniu sprzedaży.

ecommercegraphic
sklepyintermark2

W jaki sposób pomagamy zwiększyć sprzedaż?

Pozycjonowanie - wykonujemy audyt techiczny i UX Twojego sklepu, przygotowujemy wytyczne do wprowadzenia zmian; prowadzimy działania link buildingowe - pozyskujemy wartościowe linki przychodzące.

Social media - tworzymy ciekawy i angażujący content, opisujemy w zachęcający sposób produkty z Twojej oferty, organizujemy cykliczne konkursy, które mocno angażują fanów.

Kampanie reklamowe Google - tworzymy i prowadzimy kampanie produktowe Google Shopping, dzięki którym możesz sprowadzić na swoją stronę nowych klientów zainteresowanych konkretnymi produktami.

Kampanie reklamowe Facebook Ads - promujemy Twój sklep i produkty na Facebooku i Instagramie, korzystamy też z remarketingu.

Blog - regularnie piszemy unikatowe i ciekawe treści na blog Twojego sklepu, wybieramy tematy, które cieszą się dużą popularnością, dzięki czemu generujemy dodatkowy ruch organiczny.

Do kogo kierujemy naszą ofertę?

do właścicieli sklepów, którzy ze względu na brak czasu chcą zlecić prowadzenie działań marketingowych zewnętrznej firmie,

do sklepów internetowych, które obecnie korzystają z reklamy, ale nie przynosi ona oczekiwanych korzyści,

do sklepów internetowych, które nie mają wewnętrznego działu marketingu, a chcą skorzystać z wiedzy zespołu specjalistów w cenie mniejszej niż koszt 1 pracownika,

do sklepów internetowych, które mają działu marketingu, ale chcą skutecznie go wesprzeć w okreśonych obszarach.

ppc1