Specjalista ds. sprzedaży usług social media
– drugi etap rekrutacji

Spodobała nam się wstępnie Twoja kandydatura. Abyśmy mogli podjąć decyzję, potrzebujemy więcej informacji. Prosimy wypełnij poniższy formularz, abyśmy dokładniej mogli ocenić poziom Twojej wiedzy i doświadczenia.

Z racji tego, że jednym z Twoich głównych narzędzi pracy na tym stanowisku jest rozmowa, abyśmy mogli ocenić Twoje kompetencje, niektóre pytania wymagają przesłania odpowiedzi głosowych.

Prosimy Cię o nagranie ich i wrzucenie pod pytaniem.

Uwaga: nie odświeżaj strony – utracisz wprowadzone dane.

 

Przedstawiamy też podsumowanie warunków pracy:

  • Godziny pracy: 9-17.
  • Łącznie 1h płatnych przerw na dzień pracy.
  • Umowa B2B – rozliczenie na podstawie faktury. Jeśli nie masz działaności, musisz ją założyć.
  • Wynagrodzenie = podstawa 3000 zł (na rękę) + prowizje + rekompensata ZUS i podatku dochodowego + 23% VAT (jeśli jesteś płatnikiem).
  • Prowizje to większa z kwot: 5% od sumy wszystkich faktur wystawionych poprzedniego miesiąca klientom pozyskanym przez Ciebie lub 20% od sumy pierwszych faktur wystawionych poprzedniego miesiąca klientom pozyskanym przez Ciebie. Do prowizji nie wliczają się budżety reklamowe.
  • Za każdy miesiąc pracy dostajesz 1,67 dnia roboczego płatnego urlopu.
  • Do kontynuowania współpracy konieczne jest wyrabianie minimalnych targetów.

 

  • (ten sam, który został podany w pierwszym zgłoszeniu)
  • Ogólne pytania

  • Od kiedy możesz zacząć pracę?
  • Prosimy opowiedzieć o swoim doświadczeniu zawodowym (rozwinięcie informacji z CV), szczególnie tym związanym z naszym zakresem usług.
  • Odpowiedzi głosowe

    Prosimy - nagraj u siebie odpowiedzi audio na poniższe pytania i wrzuć pod pytaniami pliki. Każda odpowiedź nie powinna być krótsza niż 30 sekund. Podczas nagrania zwracaj się, jakby była to rozmowa bezpośrednio z klientem.
  • Dostajesz zapytanie od potencjalnego klienta, który ma do wydania miesięczny budżet 2000 zł netto. Prowadzi 10 osobową firmę usługową, montaż klimatyzacji na terenie Warszawy. Pyta Cię o poradę - w jaki sposób najlepiej go wydać, aby osiągnąć jak najwięcej zapytań od potencjalnych klientów. Dobierz odpowiedni pakiet z naszego cennika i uzasadnij, dlaczego warto kupić naszą usługę.
  • Potencjalny klient, któremu chcesz sprzedać pakiet social media mówi, że słyszał od znajomych, że lepiej zainwestować w kampanie w wyszukiwarce - Google Ads. Przekonaj go to tego, że Facebook Ads to lepsza inwestycja.
  • W czasie rozmowy klient przedstawia obiekcje:
    1. Muszę to przemyśleć - odezwę się jak będę zainteresowany.
    2. Konkurencja ma tańszą ofertę.
    3. Nie jestem zainteresowany, zlecę kampanię freelancerowi.
    4. Nie mam czasu się tym zająć, proszę zadzwonić za 3 tygodnie.

    Odpowiedz po kolei na obiekcje i przekonaj klienta, żeby skorzystał z naszej oferty.
  • Social media

  • Z wrzucaniem treści do których sieci społecznościowych masz największe doświadczenie?
  • Czy samo wrzucanie postów do social mediów bez dodatkowego budżetu reklamowego ma sens? Jakie masz z tym doświadczenie (organiczna publikacja vs. promowanie postów)?
  • Które sieci społecznościowe według Ciebie nadają się do promowania jakich typów biznesów (np. w jakich sieciach powinien się promować się sklep internetowy, firma usługowa itp.)? Które kanały są lepsze dla B2C, a które dla B2B?
  • O czym warto tworzyć posty? (tzn. o czym - np. chwalenie się realizacjami w przypadku firmy usługowej, najlepiej sprzedające się produkty w przypadku sklepu itp.)
  • Facebook Ads

  • Jakie typy testów reklam są dostępne w Facebook Ads? Kiedy warto je stosować? Które najlepiej wykorzystywać? Które generują zazwyczaj największe zaangażowanie?
  • Czy lepiej wybrać automatyczne umiejscowienie reklam czy manualnie to wybrać? Jakie są wady i zalety?
  • Czym są grupy odbiorców podobnych i w jakim celu się je wykorzystuje?
  • Do czego wykorzystuje się Pixel? Dwa główne, najważniejsze zastosowania.
  • Czy lepiej skierować kampanię na stronę internetową, czy na jakieś działanie wewnątrz Facebooka?
  • Do jakich działań wewnątrz Facebooka może kampania namawiać? (w przypadku, kiedy nie kierujemy na stronę)
  • Co jest potrzebne do skonfigurowania remarketingu dynamicznego produktów w sklepie internetowym? Co po kolei należy skonfigurować?
  • Gdzie można sprawdzić, czy pixel jest poprawnie podpięty i rejestruje zdarzenia z witryny?
  • Jakie kroki należy podjąć (na Facebooku i na stronie), co ustawić i zintegrować, żeby mieć informację o kwocie wygenerowanej sprzedaży przez daną kampanię w sklepie internetowym?
  • W jaki sposób najlepiej pilnować, żebyśmy nie przekroczyli z góry ustalonego z klientem miesięcznego budżetu reklamowego? Czy można ustawić górny miesięczny limit wydatków w menedżerze reklam FB Ads?
  • Ogólne pytania

  • Jaki procent ogólnego budżetu powinno się przeznaczać na remarketing?
  • Czy lepiej kierować ruch na landing page, czy zbierać dane kontaktowe bezpośrednio w formularzu na Facebooku, Instagramie?
  • Jak powinna wyglądać skuteczna reklama graficzna? Jakie powinna zawierać elementy?
  • Warunki współpracy

  • Czy warunki współpracy przedstawione w emailu są dla Ciebie akceptowalne? Jakie masz odnośnie nich pytania?