Cennik prowadzenia profili social media

z kampaniami reklamowymi Facebook Ads

FacebookInstagramFacebook Ads

Bez umowy, sam wybierasz specjalistę

Pozyskuj nowe leady i popraw wizerunek

Wybierz sprawdzonego specjalistę na naszej platformie

Darmowa konsultacja

Zostaw numer - skontaktujemy się

Jak działa nasza platforma

FAQ

Wybierz pakiet w cenniku (kliknij np. “Wybierz Plus”), wypełnij dane firmy i zatwierdź. Otrzymasz na maila pierwszą pro formę do opłacenia i dane logowania do platformy. Po dokonaniu płatności, skontaktuje się z Tobą specjalista.

To kwota dodatkowo opłacana do Facebooka/Instagrama, która sprawia, że posty i reklamy docierają do szerokiego grona odbiorców. Jeśli Twój profil ma np. 500 fanów i opublikujesz post bez promowania, to zobaczy go zaledwie 20-70 osób. W przypadku promowania kwotą 100 zł, post może osiągnąć ok. 15 000 wyświetleń.

Tak.

Tak, na początku specjalista założy profil.

Co miesiąc nasz system przesyła automatycznie pro formę. Po jej opłaceniu, faktura VAT generuje i przesyła się automatycznie. Wszystkie dokumenty dostępne są też do pobrania w panelu klienta.

1 kampania reklamowa służy reklamie 1 elementu oferty (usługa, produkt, kategoria produktowa) za pomocą kilku reklam. Specjalista nieustannie testuje różne wersje reklam szukając takich, które przynoszą najlepsze efekty. Za pomocą większej ilości kompanii możesz promować więcej elementów oferty. Możesz też promować ten sam element oferty za pomocą większej ilości kampanii. Wówczas specjalista będzie stosował odmienne podejście do reklam każdej z kampanii. 

Tak, przez panel akceptujesz każdy post. Możesz też skomentować post, by przekazać ewentualne uwagi.

Dowolnego dnia.

Tak.

Wybrany specjalista poinformuje Cię krok po kroku w jaki sposób przekazać dostęp do Twoich profili, jeśli już je posiadasz. Jeśli posiadasz materiały, które mogą być przydatne, na podstronie “Pliki klienta” w panelu klienta wczytaj pliki/zdjęcia. Specjalista dodatkowo będzie używał zdjęć premium z banku Shutterstock.

Tak, w przypadku, gdy kupujesz jako polska firma, do podanych cen należy doliczyć 23% VAT. W przypadku firm zagranicznych faktura jest na kwotę netto, bez VAT.

Za pomocą intuicyjnego czatu w panelu klienta oraz rozmów Google Meet. W czasie Google Meet specjalista lub Ty możecie udostępnić ekran swojego pulpitu (ułatwia omawianie zagadnień) oraz widok z kamery co pozwala na prowadzenie wideokonferencji. Google Meet nie wymaga posiadania konta, ani logowania - działa przez przeglądarkę lub aplikację na telefonie.