Cennik prowadzenia profili social media
z kampaniami reklamowymi Facebook Ads
FacebookInstagramFacebook Ads
Bez umowy, sam wybierasz specjalistę
Pozyskuj nowe leady i popraw wizerunek
Wybierz sprawdzonego specjalistę na naszej platformie
Darmowa konsultacja
Zostaw numer - skontaktujemy się
Plan PODSTAWOWY |
Plan STANDARDOWY |
Plan PREMIUM |
|||||
Miesięczna opłata za pracę specjalisty [netto] |
od 579 zł | od 1 149 zł | od 1 719 zł | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Liczba postów w miesiącu [szt.] Posty kreatywne i angażujące (zachęcające do polubienia, komentowania); głosowania za pomocą reakcji (like, love itp.); nawiązujące do oferty, porady, ciekawostki branżowe, promocje, konkursy, quizy, okolicznościowe. Wykorzystujemy zdjęcia premium. Tworzenie video. |
4 posty / mies. Facebook+Instagram |
8 postów / mies. Facebook+Instagram |
12 postów / mies. Facebook+Instagram |
||||
Stories w miesiącu [szt.] Dodawanie reklacji w formie video lub grafiki. Angażowanie fanów, zachęcanie do reakcji. |
4 relacje / mies. Facebook+Instagram |
8 relacji / mies. Facebook+Instagram |
12 relacji / mies. Facebook+Instagram |
||||
Kampanie reklamowe Facebook Ads Każda kampania zawiera do kilku reklam. Cel: pozyskiwanie klientów/leadów (formularz), sprzedaż lub budowa wizerunku. Integracja piksela konwersji, remarketing. Testy A/B, szukanie reklam z najmniejszym kosztem za lead/konwersję. |
1 kampania, Facebook + Instagram |
2 kampanie, Facebook + Instagram |
3 kampanie, Facebook + Instagram |
||||
Sugerowany budżet reklamowy (dodatkowo płatny) Dodatkowa kwota przekazywana do Facebooka na promowanie każdego publikowanego posta, wyświetlanie reklam. |
>300 zł | >600 zł | >900 zł | ||||
Panel klienta Czat, wideorozmowy, posty, reklamy, zgłaszanie uwag, upload materiałów, raporty dzienne, faktury, ocenianie specjalistów, kontakt z managerem. |
|||||||
Zadbanie o wygląd profilu, moderacja Zdjęcie profilowe, cover, podstawowe informacje, zakładki. Odpowiadanie na komentarze pod postami i reklamami [9-17], interakcja z użytkownikami. | |||||||
Czas pracy specjalisty social media Dostępny czas specjalisty w ramach planu. Kontakt z klientem, tworzenie treści, grafik/animacji, obsługa profilu i konta reklamowego, interakcja z fanami, odpowiadanie na komentarze. |
8 h/mies. | 16 h/mies. | 24 h/mies. | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Plan PODSTAWOWY |
Plan STANDARDOWY |
Plan PREMIUM |
|||||
Miesięczna opłata za pracę specjalisty [netto] |
od 579 zł | od 1 149 zł | od 1 719 zł | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Liczba postów w miesiącu [szt.] Posty kreatywne i angażujące (zachęcające do polubienia, komentowania); głosowania za pomocą reakcji (like, love itp.); nawiązujące do oferty, porady, ciekawostki branżowe, promocje, konkursy, quizy, okolicznościowe. Wykorzystujemy zdjęcia premium. Tworzenie video. |
4 posty / mies. Facebook+Instagram |
8 postów / mies. Facebook+Instagram |
12 postów / mies. Facebook+Instagram |
||||
Stories w miesiącu [szt.] Dodawanie reklacji w formie video lub grafiki. Angażowanie fanów, zachęcanie do reakcji. |
4 relacje / mies. Facebook+Instagram |
8 relacji / mies. Facebook+Instagram |
12 relacji / mies. Facebook+Instagram |
||||
Kampanie reklamowe Facebook Ads Każda kampania zawiera do kilku reklam. Cel: pozyskiwanie klientów/leadów (formularz), sprzedaż lub budowa wizerunku. Integracja piksela konwersji, remarketing. Testy A/B, szukanie reklam z najmniejszym kosztem za lead/konwersję. |
1 kampania, Facebook + Instagram |
2 kampanie, Facebook + Instagram |
3 kampanie, Facebook + Instagram |
||||
Sugerowany budżet reklamowy (dodatkowo płatny) Dodatkowa kwota przekazywana do Facebooka na promowanie każdego publikowanego posta, wyświetlanie reklam. |
>300 zł | >600 zł | >900 zł | ||||
Panel klienta Czat, wideorozmowy, posty, reklamy, zgłaszanie uwag, upload materiałów, raporty dzienne, faktury, ocenianie specjalistów, kontakt z managerem. |
|||||||
Zadbanie o wygląd profilu, moderacja Zdjęcie profilowe, cover, podstawowe informacje, zakładki. Odpowiadanie na komentarze pod postami i reklamami [9-17], interakcja z użytkownikami. | |||||||
Czas pracy specjalisty social media Dostępny czas specjalisty w ramach planu. Kontakt z klientem, tworzenie treści, grafik/animacji, obsługa profilu i konta reklamowego, interakcja z fanami, odpowiadanie na komentarze. |
8 h/mies. | 16 h/mies. | 24 h/mies. | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Plan PODSTAWOWY |
Plan STANDARDOWY |
Plan PREMIUM |
|||||
Miesięczna opłata za pracę specjalisty [netto] |
od 579 zł | od 1 149 zł | od 1 719 zł | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Liczba postów w miesiącu [szt.] Posty kreatywne i angażujące (zachęcające do polubienia, komentowania); głosowania za pomocą reakcji (like, love itp.); nawiązujące do oferty, porady, ciekawostki branżowe, promocje, konkursy, quizy, okolicznościowe. Wykorzystujemy zdjęcia premium. Tworzenie video. |
4 posty / mies. Facebook+Instagram |
8 postów / mies. Facebook+Instagram |
12 postów / mies. Facebook+Instagram |
||||
Stories w miesiącu [szt.] Dodawanie reklacji w formie video lub grafiki. Angażowanie fanów, zachęcanie do reakcji. |
4 relacje / mies. Facebook+Instagram |
8 relacji / mies. Facebook+Instagram |
12 relacji / mies. Facebook+Instagram |
||||
Kampanie reklamowe Facebook Ads Każda kampania zawiera do kilku reklam. Cel: pozyskiwanie klientów/leadów (formularz), sprzedaż lub budowa wizerunku. Integracja piksela konwersji, remarketing. Testy A/B, szukanie reklam z najmniejszym kosztem za lead/konwersję. |
1 kampania, Facebook + Instagram |
2 kampanie, Facebook + Instagram |
3 kampanie, Facebook + Instagram |
||||
Sugerowany budżet reklamowy (dodatkowo płatny) Dodatkowa kwota przekazywana do Facebooka na promowanie każdego publikowanego posta, wyświetlanie reklam. |
>300 zł | >600 zł | >900 zł | ||||
Panel klienta Czat, wideorozmowy, posty, reklamy, zgłaszanie uwag, upload materiałów, raporty dzienne, faktury, ocenianie specjalistów, kontakt z managerem. |
|||||||
Zadbanie o wygląd profilu, moderacja Zdjęcie profilowe, cover, podstawowe informacje, zakładki. Odpowiadanie na komentarze pod postami i reklamami [9-17], interakcja z użytkownikami. | |||||||
Czas pracy specjalisty social media Dostępny czas specjalisty w ramach planu. Kontakt z klientem, tworzenie treści, grafik/animacji, obsługa profilu i konta reklamowego, interakcja z fanami, odpowiadanie na komentarze. |
8 h/mies. | 16 h/mies. | 24 h/mies. | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Plan PODSTAWOWY |
Plan STANDARDOWY |
Plan PREMIUM |
|||||
Miesięczna opłata za pracę specjalisty [netto] |
od 579 zł | od 1 149 zł | od 1 719 zł | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Liczba postów w miesiącu [szt.] Posty kreatywne i angażujące (zachęcające do polubienia, komentowania); głosowania za pomocą reakcji (like, love itp.); nawiązujące do oferty, porady, ciekawostki branżowe, promocje, konkursy, quizy, okolicznościowe. Wykorzystujemy zdjęcia premium. Tworzenie video. |
4 posty / mies. Facebook+Instagram |
8 postów / mies. Facebook+Instagram |
12 postów / mies. Facebook+Instagram |
||||
Stories w miesiącu [szt.] Dodawanie reklacji w formie video lub grafiki. Angażowanie fanów, zachęcanie do reakcji. |
4 relacje / mies. Facebook+Instagram |
8 relacji / mies. Facebook+Instagram |
12 relacji / mies. Facebook+Instagram |
||||
Kampanie reklamowe Facebook Ads Każda kampania zawiera do kilku reklam. Cel: pozyskiwanie klientów/leadów (formularz), sprzedaż lub budowa wizerunku. Integracja piksela konwersji, remarketing. Testy A/B, szukanie reklam z najmniejszym kosztem za lead/konwersję. |
1 kampania, Facebook + Instagram |
2 kampanie, Facebook + Instagram |
3 kampanie, Facebook + Instagram |
||||
Sugerowany budżet reklamowy (dodatkowo płatny) Dodatkowa kwota przekazywana do Facebooka na promowanie każdego publikowanego posta, wyświetlanie reklam. |
>300 zł | >600 zł | >900 zł | ||||
Panel klienta Czat, wideorozmowy, posty, reklamy, zgłaszanie uwag, upload materiałów, raporty dzienne, faktury, ocenianie specjalistów, kontakt z managerem. |
|||||||
Zadbanie o wygląd profilu, moderacja Zdjęcie profilowe, cover, podstawowe informacje, zakładki. Odpowiadanie na komentarze pod postami i reklamami [9-17], interakcja z użytkownikami. | |||||||
Czas pracy specjalisty social media Dostępny czas specjalisty w ramach planu. Kontakt z klientem, tworzenie treści, grafik/animacji, obsługa profilu i konta reklamowego, interakcja z fanami, odpowiadanie na komentarze. |
8 h/mies. | 16 h/mies. | 24 h/mies. | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Plan PODSTAWOWY |
Plan STANDARDOWY |
Plan PREMIUM |
|||||
Miesięczna opłata za pracę specjalisty [netto] |
od 579 zł | od 1 149 zł | od 1 719 zł | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Liczba postów w miesiącu [szt.] Posty kreatywne i angażujące (zachęcające do polubienia, komentowania); głosowania za pomocą reakcji (like, love itp.); nawiązujące do oferty, porady, ciekawostki branżowe, promocje, konkursy, quizy, okolicznościowe. Wykorzystujemy zdjęcia premium. Tworzenie video. |
4 posty / mies. Facebook+Instagram |
8 postów / mies. Facebook+Instagram |
12 postów / mies. Facebook+Instagram |
||||
Stories w miesiącu [szt.] Dodawanie reklacji w formie video lub grafiki. Angażowanie fanów, zachęcanie do reakcji. |
4 relacje / mies. Facebook+Instagram |
8 relacji / mies. Facebook+Instagram |
12 relacji / mies. Facebook+Instagram |
||||
Kampanie reklamowe Facebook Ads Każda kampania zawiera do kilku reklam. Cel: pozyskiwanie klientów/leadów (formularz), sprzedaż lub budowa wizerunku. Integracja piksela konwersji, remarketing. Testy A/B, szukanie reklam z najmniejszym kosztem za lead/konwersję. |
1 kampania, Facebook + Instagram |
2 kampanie, Facebook + Instagram |
3 kampanie, Facebook + Instagram |
||||
Sugerowany budżet reklamowy (dodatkowo płatny) Dodatkowa kwota przekazywana do Facebooka na promowanie każdego publikowanego posta, wyświetlanie reklam. |
>300 zł | >600 zł | >900 zł | ||||
Panel klienta Czat, wideorozmowy, posty, reklamy, zgłaszanie uwag, upload materiałów, raporty dzienne, faktury, ocenianie specjalistów, kontakt z managerem. |
|||||||
Zadbanie o wygląd profilu, moderacja Zdjęcie profilowe, cover, podstawowe informacje, zakładki. Odpowiadanie na komentarze pod postami i reklamami [9-17], interakcja z użytkownikami. | |||||||
Czas pracy specjalisty social media Dostępny czas specjalisty w ramach planu. Kontakt z klientem, tworzenie treści, grafik/animacji, obsługa profilu i konta reklamowego, interakcja z fanami, odpowiadanie na komentarze. |
8 h/mies. | 16 h/mies. | 24 h/mies. | ||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Jak działa nasza platforma
Sprawdź portfolio
FAQ
Jak rozpocząć współpracę?
Wybierz pakiet w cenniku (kliknij np. “Wybierz Plus”), wypełnij dane firmy i zatwierdź. Otrzymasz na maila pierwszą pro formę do opłacenia i dane logowania do platformy. Po dokonaniu płatności, skontaktuje się z Tobą specjalista.
Czym jest budżet reklamowy?
To kwota dodatkowo opłacana do Facebooka/Instagrama, która sprawia, że posty i reklamy docierają do szerokiego grona odbiorców. Jeśli Twój profil ma np. 500 fanów i opublikujesz post bez promowania, to zobaczy go zaledwie 20-70 osób. W przypadku promowania kwotą 100 zł, post może osiągnąć ok. 15 000 wyświetleń.
Czy budżet reklamowy opłacam samodzielnie do Facebooka?
Tak.
Nie posiadam profili mojej firmy w social mediach. Czy specjalista pomoże w założeniu?
Tak, na początku specjalista założy profil.
W jaki sposób opłacam usługę?
Co miesiąc nasz system przesyła automatycznie pro formę. Po jej opłaceniu, faktura VAT generuje i przesyła się automatycznie. Wszystkie dokumenty dostępne są też do pobrania w panelu klienta.
Czym jest 'kampania reklamowa' w powyższym kontekście?
1 kampania reklamowa służy reklamie 1 elementu oferty (usługa, produkt, kategoria produktowa) za pomocą kilku reklam. Specjalista nieustannie testuje różne wersje reklam szukając takich, które przynoszą najlepsze efekty. Za pomocą większej ilości kompanii możesz promować więcej elementów oferty. Możesz też promować ten sam element oferty za pomocą większej ilości kampanii. Wówczas specjalista będzie stosował odmienne podejście do reklam każdej z kampanii.
Czy akceptuję posty przed publikacją?
Tak, przez panel akceptujesz każdy post. Możesz też skomentować post, by przekazać ewentualne uwagi.
Czy mogę zacząć współpracę w dowolnego dnia czy muszę z równym miesiącem?
Dowolnego dnia.
Czy w czasie trwania współpracy mogę zmienić pakiet?
Tak.
Co muszę dostarczyć do rozpoczęcia współpracy?
Wybrany specjalista poinformuje Cię krok po kroku w jaki sposób przekazać dostęp do Twoich profili, jeśli już je posiadasz. Jeśli posiadasz materiały, które mogą być przydatne, na podstronie “Pliki klienta” w panelu klienta wczytaj pliki/zdjęcia. Specjalista dodatkowo będzie używał zdjęć premium z banku Shutterstock.
Czy do podanych cen doliczany jest VAT?
Tak, w przypadku, gdy kupujesz jako polska firma, do podanych cen należy doliczyć 23% VAT. W przypadku firm zagranicznych faktura jest na kwotę netto, bez VAT.