kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

Facebook i Instagram Ads

Cennik kampanii Facebook i Instagram Ads dla stron

Umowy na wszystkie usługi podpisywane są na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem.

Zamów usługę Smart Facebook Ads, reklamuj się tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci!

Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Facebook i Instagram
499 zł 799 zł 999 zł 1 499 zł
Zaprojektowanie kampanii - dodatkowa początkowa opłata
propozycja targetowania, przygotowanie treści i grafik reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
1 200 zł 3 000 zł 5 000 zł 10 000 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Stała optymalizacja i monitoring
5h prac, 4 razy w miesiącu 8h prac, 4 razy w miesiącu 10h prac, 4 razy w miesiącu 15h prac, 4 razy w miesiącu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Liczba kampanii
spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje.
2 kampanie, każda po 2 reklamy 4 kampanie, każda po 2 reklamy 6 kampanii, każda po 2 reklamy 8 kampanii, każda po 2 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
499 zł
Jednorazowa dodatkowa opłata aktywacyjna
stworzenie projektu kampanii, przygotowanie reklam (grafika, treści), targetowanie, przygotowanie testów A/B
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
1 200 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Stała optymalizacja i monitoring
5h prac, 4 razy w miesięcu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Liczba kampanii
spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje.
2 kampanie, każda po 2 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
PLUS
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
799 zł
Jednorazowa dodatkowa opłata aktywacyjna
stworzenie projektu kampanii, przygotowanie reklam (grafika, treści), targetowanie, przygotowanie testów A/B
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
3 000 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Stała optymalizacja i monitoring
8h prac, 4 razy w miesięcu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Liczba kampanii
spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje.
4 kampanie, każda po 2 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
ACTIVE
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
999 zł
Jednorazowa dodatkowa opłata aktywacyjna
stworzenie projektu kampanii, przygotowanie reklam (grafika, treści), targetowanie, przygotowanie testów A/B
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
5 000 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Stała optymalizacja i monitoring
10h prac, 8 razy w miesięcu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Liczba kampanii
spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje.
6 kampanii, każda po 2 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
1 299 zł
Jednorazowa dodatkowa opłata aktywacyjna
stworzenie projektu kampanii, przygotowanie reklam (grafika, treści), targetowanie, przygotowanie testów A/B
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
10 000 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Stała optymalizacja i monitoring
15h prac, 8 razy w miesiącu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Liczba kampanii
spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje.
8 kampanii, każda po 2 reklamy
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Usługi dodatkowe [netto]
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) indywidualnie
Stworzenie dedykowanego landing page 799 zł

Nie wiesz, który pakiet wybrać, masz dodatkowe pytania lub chcesz podjąć współpracę? Zostaw swoje dane, skontaktuje się z Tobą nasz doradca.

FAQ

Jakie prace wykonywane są w ramach dodatkowej początkowej opłaty?

  • Zaprojektowanie materiałów reklamowych
  • Konfiguracja Pixela Facebooka
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w
  • Facebook/Instagram Ads
  • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Przygotowanie treści reklam
  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Wyznaczenie i ustawienie konwersji
  • Wybór kierowania kampanii
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
  • Wdrożenie kampanii

Co wchodzi w skład optymalizacji kampanii?

  • Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
  • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
  • Tworzenie grup podobnych odbiorców
  • Testy A/B
  • Analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
  • Analityka