info@freshview.pl | +48 531 682 028

Cennik prowadzenia kampanii Facebook Ads

Nowe leadyStała optymalizacjaSearch i Display

Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem

Umowa na czas nieokreślony

Miesięczne wypowiedzenie

Pozyskaj nowe leady z kampanii w social media

Zamów usługę Smart Facebook Ads ze stałą optymalizacją

Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] 599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Facebooka (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam.
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy
Przewidywany zasięg reklam w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne od profilu i grupy docelowej).
150 000 300 000 750 000 1 500 000 2 250 000
Liczba promowanych usług
Do każdej z usług zaprojektujemy 2 różne reklamy. Kampanie możliwe do wdrożenia w sieciach Facebook, Instagram i Messenger
1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stały monitoring i optymalizacja A/B
Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grup odbiorców reklam. Sprawdzimy, które kreacje reklam przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastąpimy je całkiem nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na formularz
Reklamę skierujemy na formularz bezpośrednio na Facebooku i Instagramie. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych. Facebook automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampanii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] 599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Facebooka (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam.
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy
Przewidywany zasięg reklam w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne od profilu i grupy docelowej).
150 000 300 000 750 000 1 500 000 2 250 000
Liczba promowanych usług
Do każdej z usług zaprojektujemy 2 różne reklamy. Kampanie możliwe do wdrożenia w sieciach Facebook, Instagram i Messenger
1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stały monitoring i optymalizacja A/B
Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grup odbiorców reklam. Sprawdzimy, które kreacje reklam przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastąpimy je całkiem nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na formularz
Reklamę skierujemy na formularz bezpośrednio na Facebooku i Instagramie. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych. Facebook automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampanii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] 599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Facebooka (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam.
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy
Przewidywany zasięg reklam w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne od profilu i grupy docelowej).
150 000 300 000 750 000 1 500 000 2 250 000
Liczba promowanych usług
Do każdej z usług zaprojektujemy 2 różne reklamy. Kampanie możliwe do wdrożenia w sieciach Facebook, Instagram i Messenger
1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stały monitoring i optymalizacja A/B
Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grup odbiorców reklam. Sprawdzimy, które kreacje reklam przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastąpimy je całkiem nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na formularz
Reklamę skierujemy na formularz bezpośrednio na Facebooku i Instagramie. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych. Facebook automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampanii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] 599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Facebooka (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam.
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy
Przewidywany zasięg reklam w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne od profilu i grupy docelowej).
150 000 300 000 750 000 1 500 000 2 250 000
Liczba promowanych usług
Do każdej z usług zaprojektujemy 2 różne reklamy. Kampanie możliwe do wdrożenia w sieciach Facebook, Instagram i Messenger
1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stały monitoring i optymalizacja A/B
Będziemy w sposób ciągły prowadzili testy A/B i szukali najlepszych grup odbiorców reklam. Sprawdzimy, które kreacje reklam przyniosą najlepsze wyniki i w nie zainwestujemy budżet reklamowy. Reklamy, które osiągną mniejsze wyniki na bieżąco będziemy poprawiali lub zastąpimy je całkiem nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na formularz
Reklamę skierujemy na formularz bezpośrednio na Facebooku i Instagramie. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych. Facebook automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampanii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Wyświetlimy ponownie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Usługi dodatkowe [netto]
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) indywidualnie
Stworzenie dedykowanego landing page 1 299 zł
Dostosowanie landing page do kolejnej usługi 599 zł

FAQ

Jakie prace wykonywane są na początku współpracy?

  • Zaprojektowanie materiałów reklamowych
  • Konfiguracja Pixela Facebooka
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Facebook/Instagram Ads
  • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Przygotowanie treści reklam
  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Wyznaczenie i ustawienie konwersji
  • Wybór kierowania kampanii
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
  • Wdrożenie kampanii

Co wchodzi w skład optymalizacji kampanii?

  • Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
  • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
  • Tworzenie grup podobnych odbiorców
  • Testy A/B
  • Analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
  • Analityka

Jakie prace nie są zawarte w cenie pakietu?

  • Prowadzenie profilu na Facebooku, publikacja postów
  • Pośredniczenie w opłacaniu budżetu reklamowego do sieci (budżety reklamowe opłacane są bezpośrednio do Facebooka)
  • Pośredniczenie w przesyłaniu faktur od Facebooka (udostępniamy link, pod którym dostępne są do pobrania wszystkie wystawiane przez Facebooka faktury)
  • Zakładanie konta reklamowego, konfiguracja profilu płatności (Konto reklamowe zakładane jest przez klienta, podpina on swoją metodę płatności (kartę) i opłaca bezpośrednio do Facebooka budżet reklamowy. Klient daje nam dostęp administracyjny do konta.)
  • Zakładanie menedżera firmowego (udostępniamy instrukcję oraz pomoc przy jego tworzeniu)