Facebook i Instagram Ads
Cennik kampanii Facebook i Instagram Ads dla stron
Umowy na wszystkie usługi podpisywane są na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem.
Zamów usługę Smart Facebook Ads, reklamuj się tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci!
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna [netto] prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Facebook i Instagram |
499 zł | 799 zł | 999 zł | 1 499 zł | ||
Zaprojektowanie kampanii - dodatkowa początkowa opłata propozycja targetowania, przygotowanie treści i grafik reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta |
1 x miesięczny abonament | |||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
1 200 zł | 3 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | ||
Przygotowanie strategii i projektu kampanii na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania |
||||||
Stała optymalizacja i monitoring |
5h prac, 4 razy w miesiącu | 8h prac, 4 razy w miesiącu | 10h prac, 4 razy w miesiącu | 15h prac, 4 razy w miesiącu | ||
Remarketing wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
||||||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
||||||
Liczba kampanii spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje. |
2 kampanie, każda po 2 reklamy | 4 kampanie, każda po 2 reklamy | 6 kampanii, każda po 2 reklamy | 8 kampanii, każda po 2 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet START |
|||
Opłata miesięczna [netto] prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej |
499 zł | ||
Jednorazowa dodatkowa opłata aktywacyjna stworzenie projektu kampanii, przygotowanie reklam (grafika, treści), targetowanie, przygotowanie testów A/B |
1 x miesięczny abonament | ||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
1 200 zł | ||
Przygotowanie strategii i projektu kampanii na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania |
|||
Stała optymalizacja i monitoring |
5h prac, 4 razy w miesięcu | ||
Remarketing wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
|||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
|||
Liczba kampanii spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje. |
2 kampanie, każda po 2 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet PLUS |
|||
Opłata miesięczna [netto] prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej |
799 zł | ||
Jednorazowa dodatkowa opłata aktywacyjna stworzenie projektu kampanii, przygotowanie reklam (grafika, treści), targetowanie, przygotowanie testów A/B |
1 x miesięczny abonament | ||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
3 000 zł | ||
Przygotowanie strategii i projektu kampanii na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania |
|||
Stała optymalizacja i monitoring |
8h prac, 4 razy w miesięcu | ||
Remarketing wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
|||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
|||
Liczba kampanii spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje. |
4 kampanie, każda po 2 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet ACTIVE |
|||
Opłata miesięczna [netto] prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej |
999 zł | ||
Jednorazowa dodatkowa opłata aktywacyjna stworzenie projektu kampanii, przygotowanie reklam (grafika, treści), targetowanie, przygotowanie testów A/B |
1 x miesięczny abonament | ||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
5 000 zł | ||
Przygotowanie strategii i projektu kampanii na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania |
|||
Stała optymalizacja i monitoring |
10h prac, 8 razy w miesięcu | ||
Remarketing wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
|||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
|||
Liczba kampanii spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje. |
6 kampanii, każda po 2 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna [netto] prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej |
1 299 zł | ||
Jednorazowa dodatkowa opłata aktywacyjna stworzenie projektu kampanii, przygotowanie reklam (grafika, treści), targetowanie, przygotowanie testów A/B |
1 x miesięczny abonament | ||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej |
10 000 zł | ||
Przygotowanie strategii i projektu kampanii na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania |
|||
Stała optymalizacja i monitoring |
15h prac, 8 razy w miesiącu | ||
Remarketing wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję |
|||
Konwersja badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę |
|||
Liczba kampanii spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz skajdów, relacje. |
8 kampanii, każda po 2 reklamy | ||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
Usługi dodatkowe [netto] | |||
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) | indywidualnie | ||
Stworzenie dedykowanego landing page | 799 zł |
Nie wiesz, który pakiet wybrać, masz dodatkowe pytania lub chcesz podjąć współpracę? Zostaw swoje dane, skontaktuje się z Tobą nasz doradca.
FAQ
- Zaprojektowanie materiałów reklamowych
- Konfiguracja Pixela Facebooka
- Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
- Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
- Analiza działalności i oferty klienta pod kątem treści reklam
- Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w
- Facebook/Instagram Ads
- Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
- Ustawienie targetowania reklam
- Przygotowanie treści reklam
- Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
- Wyznaczenie i ustawienie konwersji
- Wybór kierowania kampanii
- Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji
- Wdrożenie kampanii
- Analiza skuteczności zestawów reklam, rotowanie reklam, testowanie ich wydajności
- Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
- Tworzenie grup podobnych odbiorców
- Testy A/B
- Analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
- Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
- Analiza konwersji, wyciąganie wniosków, wprowadzanie ulepszeń
- Analiza realizacji celów biznesowych
- Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
- Analityka