Cennik prowadzenia kampanii Google Ads
Nowe leadyStała optymalizacjaSearch i Display
Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem
Umowa na czas nieokreślony
Miesięczne wypowiedzenie
Pozyskaj nowe leady z kampanii reklamowych
Zamów usługę Smart Google Ads ze stałą optymalizacją
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | od 599 zł | od 999 zł | od 1 499 zł | od 1 999 zł | od 2 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
500 | 1 000 | 2 500 | 5 000 | 7 500 | ||
Liczba promowanych usług | 1 | do 3 | do 5 | do 7 | do 9 | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Optymalizacja metodą SKAG Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi. |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Kampania na landing page lub formularz Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza. |
|||||||
Optymalizacja landing page Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi). |
|||||||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Liczba słów kluczowych |
do 45 | do 75 | do 125 | do 175 | do 225 | ||
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | od 599 zł | od 999 zł | od 1 499 zł | od 1 999 zł | od 2 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
500 | 1 000 | 2 500 | 5 000 | 7 500 | ||
Liczba promowanych usług | 1 | do 3 | do 5 | do 7 | do 9 | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Optymalizacja metodą SKAG Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi. |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Kampania na landing page lub formularz Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza. |
|||||||
Optymalizacja landing page Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi). |
|||||||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Liczba słów kluczowych |
do 45 | do 75 | do 125 | do 175 | do 225 | ||
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | od 599 zł | od 999 zł | od 1 499 zł | od 1 999 zł | od 2 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
500 | 1 000 | 2 500 | 5 000 | 7 500 | ||
Liczba promowanych usług | 1 | do 3 | do 5 | do 7 | do 9 | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Optymalizacja metodą SKAG Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi. |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Kampania na landing page lub formularz Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza. |
|||||||
Optymalizacja landing page Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi). |
|||||||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Liczba słów kluczowych |
do 45 | do 75 | do 125 | do 175 | do 225 | ||
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | od 599 zł | od 999 zł | od 1 499 zł | od 1 999 zł | od 2 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
500 | 1 000 | 2 500 | 5 000 | 7 500 | ||
Liczba promowanych usług | 1 | do 3 | do 5 | do 7 | do 9 | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Optymalizacja metodą SKAG Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi. |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Kampania na landing page lub formularz Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza. |
|||||||
Optymalizacja landing page Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi). |
|||||||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Liczba słów kluczowych |
do 45 | do 75 | do 125 | do 175 | do 225 | ||
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Usługi dodatkowe [netto] | |||
Jednorazowy koszt projektu graficznego 20 banerów do remarketingu / display w GDN (banery responsywne w cenie powyższych pakietów) | 500 zł | ||
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) | indywidualnie | ||
Dodanie i optymalizacja dodatkowych 10 słów kluczowych | 120 zł | ||
Stworzenie dedykowanego landing page | 1 299 zł | ||
Dostosowanie landing page do kolejnej usługi | 599 zł |
FAQ
- Pozyskanie danych do kont lub instrukcja założenia konta Google Ads
- Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
- Wygenerowanie, instalacja lub przesłanie kodu GTM, Analytics
- Analiza dotychczasowego ruchu na stronie w Google Analytics
- Analiza działalności i oferty klienta pod kątem fraz i treści reklam
- Analiza możliwych rozszerzeń do reklam, opisów, adresów docelowych
- Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Google Ads
- Sprawdzenie i analiza słów kluczowych, które w kampaniach wykorzystuje konkurencja
- Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
- Wyznaczenie fraz kluczowych do reklam
- Ustawienie targetowania reklam
- Przygotowanie treści, nagłówków reklam
- Przygotowanie banerów reklamowych
- Przygotowanie wykluczeń słów kluczowych
- Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
- Integracja Google Ads z Google Analytics
- Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
- Wdrożenie kampanii
- Stworzenie harmonogramu wyświetlania
- Wybranie odpowiednich dopasowań i analiza ich skuteczności (przybliżone, modyfikator, do wyrażenia, ścisłe)
- Wyznaczanie i ciągła analiza wydajności wybranych słów kluczowych, wykluczających
- Analiza wyszukiwanych haseł i powiązanych z nimi kliknięć
- Usuwanie najgorzej konwertujących fraz z najniższym CTR, wybieranie w ich miejsce nowych
- Wybór kierowania i analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
- Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
- Analiza konwersji, optymalizacja słów kluczowych pod kątem jej maksymalizacji
- Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji, testowanie ich wydajności
- Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
- Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
- Analiza realizacji celów biznesowych
- Podpięcie konta Google Analytics
- Przygotowanie wykluczeń portali pod kątem reklam Display
- Pośredniczenie w opłacaniu budżetu reklamowego do sieci (budżety reklamowe opłacane są bezpośrednio do Google)
- Pośredniczenie w przesyłaniu faktur od Google (udostępniamy link, pod którym dostępne są do pobrania wszystkie wystawiane przez Google faktury)
- Zakładanie konta reklamowego, konfiguracja profilu płatności (Konto reklamowe zakładane jest przez klienta, podpina on swoją metodę płatności (kartę) i opłaca bezpośrednio do Google budżet reklamowy. Klient daje nam dostęp administracyjny do konta.)