Cennik prowadzenia kampanii YouTube Ads
Reklama videoStała optymalizacjaRemarketing
Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem
Umowa na czas nieokreślony
Miesięczne wypowiedzenie
Pozyskaj nowe leady za pomocą reklamy video
Zamów Smart YouTube Ads z remarketingiem
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy Przewidywana liczba wyświetleń w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
36 000 | 60 000 | 150 000 | 300 000 | 450 000 | ||
Liczba promowanych elementów oferty | 1 | do 3 | do 5 | do 7 | do 9 | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Przygotowanie materiału wideo Przygotujemy materiał wideo dedykowany dla każdego promowanego elementu oferty w formie krótkiej animacji składającej się z 3-4 slajdów z tekstem, muzyką, zdjęciami/video. W przypadku video - klient dostarcza własne lub za dodatkową opłatą wykupujemy klipy z shutterstock (ok. 200 zł/szt.). |
|||||||
Obsługiwane formaty reklamowe Youtube Ads |
TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | ||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Stała optymalizacja i monitoring |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Remarketing Wyświetlimy reklamy na Youtube osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy Przewidywana liczba wyświetleń w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
36 000 | 60 000 | 150 000 | 300 000 | 450 000 | ||
Liczba promowanych elementów oferty | 1 | do 3 | do 5 | do 7 | do 9 | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Przygotowanie materiału wideo Przygotujemy materiał wideo dedykowany dla każdego promowanego elementu oferty w formie krótkiej animacji składającej się z 3-4 slajdów z tekstem, muzyką, zdjęciami/video. W przypadku video - klient dostarcza własne lub za dodatkową opłatą wykupujemy klipy z shutterstock (ok. 200 zł/szt.). |
|||||||
Obsługiwane formaty reklamowe Youtube Ads |
TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | ||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Stała optymalizacja i monitoring |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Remarketing Wyświetlimy reklamy na Youtube osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy Przewidywana liczba wyświetleń w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
36 000 | 60 000 | 150 000 | 300 000 | 450 000 | ||
Liczba promowanych elementów oferty | 1 | do 3 | do 5 | do 7 | do 9 | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Przygotowanie materiału wideo Przygotujemy materiał wideo dedykowany dla każdego promowanego elementu oferty w formie krótkiej animacji składającej się z 3-4 slajdów z tekstem, muzyką, zdjęciami/video. W przypadku video - klient dostarcza własne lub za dodatkową opłatą wykupujemy klipy z shutterstock (ok. 200 zł/szt.). |
|||||||
Obsługiwane formaty reklamowe Youtube Ads |
TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | ||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Stała optymalizacja i monitoring |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Remarketing Wyświetlimy reklamy na Youtube osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet |
Pakiet MINI |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
|||
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] | 599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | |||
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp. |
4 h/mies. | 7 h/mies. | 10 h/mies. | 13 h/mies. | 17 h/mies. | ||
Opłata początkowa W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca. |
599 zł | 999 zł | 1 499 zł | 1 999 zł | 2 499 zł | ||
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej. |
8 h/mies. | 14 h/mies. | 20 h/mies. | 26 h/mies. | 34 h/mies. | ||
Dedykowany panel klienta Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem. |
|||||||
Sugerowany budżet reklamowy [netto] Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing). |
1 000 zł | 2 000 zł | 5 000 zł | 10 000 zł | 15 000 zł | ||
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy Przewidywana liczba wyświetleń w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży). |
36 000 | 60 000 | 150 000 | 300 000 | 450 000 | ||
Liczba promowanych elementów oferty | 1 | do 3 | do 5 | do 7 | do 9 | ||
Opracowanie strategii Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię. |
|||||||
Przygotowanie materiału wideo Przygotujemy materiał wideo dedykowany dla każdego promowanego elementu oferty w formie krótkiej animacji składającej się z 3-4 slajdów z tekstem, muzyką, zdjęciami/video. W przypadku video - klient dostarcza własne lub za dodatkową opłatą wykupujemy klipy z shutterstock (ok. 200 zł/szt.). |
|||||||
Obsługiwane formaty reklamowe Youtube Ads |
TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe | ||
Lead magnet Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.). |
|||||||
Stała optymalizacja i monitoring |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
W każdym tygodniu |
||
Konwersja Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii. |
|||||||
Analiza jakości leadów Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje. |
|||||||
Remarketing Wyświetlimy reklamy na Youtube osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję. |
|||||||
Miesięczny raport podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii |
|||||||
Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet | Kup pakiet |
TrueView In-Stream - reklamy wideo (pomijalne lub niepomijalne) wyświetlające się przed filmem, w jego trakcie lub po nim.
TrueView Discovery - miniatura z tekstem przekierowująca do filmu. Pojawia się w propozycjach filmów oraz wynikach wyszukiwania.
Bumpery reklamowe - 6 sekundowe, niepomijalne reklamy przed filmem, w jego trakcie lub po nim.
Usługi dodatkowe [netto] | |||
Stworzenie materiału reklamowego wideo | indywidualnie |
FAQ
- Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
- Pozyskanie danych do kont lub instrukcja założenia konta Google Ads
- Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
- Wygenerowanie, instalacja lub przesłanie kodu GTM, Analytics
- Ustawienie targetowania reklam
- Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
- Integracja Google Ads z Google Analytics
- Wdrożenie kampanii
- Stworzenie harmonogramu wyświetlania
- Wyznaczanie i ciągła analiza wydajności kampanii
- Wybór kierowania i analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobilne, desktop
- Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
- Analiza konwersji, optymalizacja pod kątem jej maksymalizacji
- Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji, testowanie ich wydajności, usuwanie najgorszych i zastępowanie ich nowymi
- Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
- Analiza realizacji celów biznesowych
- Pośredniczenie w opłacaniu budżetu reklamowego do sieci (budżety reklamowe opłacane są bezpośrednio do Google)
- Pośredniczenie w przesyłaniu faktur od Google (udostępniamy link, pod którym dostępne są do pobrania wszystkie wystawiane przez Google faktury)
- Zakładanie konta reklamowego, konfiguracja profilu płatności (Konto reklamowe zakładane jest przez klienta, podpina on swoją metodę płatności (kartę) i opłaca bezpośrednio do Google budżet reklamowy. Klient daje nam dostęp administracyjny do konta.)