Cennik prowadzenia kampanii YouTube Ads

Reklama videoStała optymalizacjaRemarketing

Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem

Umowa na czas nieokreślony

Miesięczne wypowiedzenie

Pozyskaj nowe leady za pomocą reklamy video

Zamów Smart YouTube Ads z remarketingiem

Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] 599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy
Przewidywana liczba wyświetleń w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
36 000 60 000 150 000 300 000 450 000
Liczba promowanych elementów oferty 1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Przygotowanie materiału wideo
Przygotujemy materiał wideo dedykowany dla każdego promowanego elementu oferty w formie krótkiej animacji składającej się z 3-4 slajdów z tekstem, muzyką, zdjęciami/video. W przypadku video - klient dostarcza własne lub za dodatkową opłatą wykupujemy klipy z shutterstock (ok. 200 zł/szt.).
Obsługiwane formaty reklamowe Youtube Ads
TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stała optymalizacja i monitoring

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Wyświetlimy reklamy na Youtube osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] 599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy
Przewidywana liczba wyświetleń w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
36 000 60 000 150 000 300 000 450 000
Liczba promowanych elementów oferty 1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Przygotowanie materiału wideo
Przygotujemy materiał wideo dedykowany dla każdego promowanego elementu oferty w formie krótkiej animacji składającej się z 3-4 slajdów z tekstem, muzyką, zdjęciami/video. W przypadku video - klient dostarcza własne lub za dodatkową opłatą wykupujemy klipy z shutterstock (ok. 200 zł/szt.).
Obsługiwane formaty reklamowe Youtube Ads
TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stała optymalizacja i monitoring

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Wyświetlimy reklamy na Youtube osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] 599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy
Przewidywana liczba wyświetleń w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
36 000 60 000 150 000 300 000 450 000
Liczba promowanych elementów oferty 1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Przygotowanie materiału wideo
Przygotujemy materiał wideo dedykowany dla każdego promowanego elementu oferty w formie krótkiej animacji składającej się z 3-4 slajdów z tekstem, muzyką, zdjęciami/video. W przypadku video - klient dostarcza własne lub za dodatkową opłatą wykupujemy klipy z shutterstock (ok. 200 zł/szt.).
Obsługiwane formaty reklamowe Youtube Ads
TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stała optymalizacja i monitoring

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Wyświetlimy reklamy na Youtube osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] 599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba wyświetleń reklamy
Przewidywana liczba wyświetleń w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
36 000 60 000 150 000 300 000 450 000
Liczba promowanych elementów oferty 1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii, wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Przygotowanie materiału wideo
Przygotujemy materiał wideo dedykowany dla każdego promowanego elementu oferty w formie krótkiej animacji składającej się z 3-4 slajdów z tekstem, muzyką, zdjęciami/video. W przypadku video - klient dostarcza własne lub za dodatkową opłatą wykupujemy klipy z shutterstock (ok. 200 zł/szt.).
Obsługiwane formaty reklamowe Youtube Ads
TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe TrueView In-Stream, TrueView Discovery, Bumpery reklamowe
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Stała optymalizacja i monitoring

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Remarketing
Wyświetlimy reklamy na Youtube osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet Kup pakiet

TrueView In-Stream - reklamy wideo (pomijalne lub niepomijalne) wyświetlające się przed filmem, w jego trakcie lub po nim.

TrueView Discovery - miniatura z tekstem przekierowująca do filmu. Pojawia się w propozycjach filmów oraz wynikach wyszukiwania.

Bumpery reklamowe - 6 sekundowe, niepomijalne reklamy przed filmem, w jego trakcie lub po nim.

Usługi dodatkowe [netto]
Stworzenie materiału reklamowego wideo indywidualnie

FAQ

  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Pozyskanie danych do kont lub instrukcja założenia konta Google Ads
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Wygenerowanie, instalacja lub przesłanie kodu GTM, Analytics
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Integracja Google Ads z Google Analytics
  • Wdrożenie kampanii
  • Stworzenie harmonogramu wyświetlania
  • Wyznaczanie i ciągła analiza wydajności kampanii
  • Wybór kierowania i analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobilne, desktop
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, optymalizacja pod kątem jej maksymalizacji
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji, testowanie ich wydajności, usuwanie najgorszych i zastępowanie ich nowymi
  • Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Pośredniczenie w opłacaniu budżetu reklamowego do sieci (budżety reklamowe opłacane są bezpośrednio do Google)
  • Pośredniczenie w przesyłaniu faktur od Google (udostępniamy link, pod którym dostępne są do pobrania wszystkie wystawiane przez Google faktury)
  • Zakładanie konta reklamowego, konfiguracja profilu płatności (Konto reklamowe zakładane jest przez klienta, podpina on swoją metodę płatności (kartę) i opłaca bezpośrednio do Google budżet reklamowy. Klient daje nam dostęp administracyjny do konta.)