Cennik prowadzenia kampanii Google Ads

Nowe leadyStała optymalizacjaSearch i Display

Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem

Umowa na czas nieokreślony

Miesięczne wypowiedzenie

Pozyskaj nowe leady z kampanii reklamowych

Zamów usługę Smart Google Ads ze stałą optymalizacją

Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] od 599 zł od 999 zł od 1 499 zł od 1 999 zł od 2 499 zł
Zobacz dostępnych marketerów
Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search
Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
500 1 000 2 500 5 000 7 500
Liczba promowanych usług 1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Optymalizacja metodą SKAG
Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Liczba słów kluczowych
do 45 do 75 do 125 do 175 do 225
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi
Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Zobacz dostępnych marketerów
Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] od 599 zł od 999 zł od 1 499 zł od 1 999 zł od 2 499 zł
Zobacz dostępnych marketerów
Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search
Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
500 1 000 2 500 5 000 7 500
Liczba promowanych usług 1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Optymalizacja metodą SKAG
Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Liczba słów kluczowych
do 45 do 75 do 125 do 175 do 225
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi
Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Zobacz dostępnych marketerów
Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] od 599 zł od 999 zł od 1 499 zł od 1 999 zł od 2 499 zł
Zobacz dostępnych marketerów
Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search
Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
500 1 000 2 500 5 000 7 500
Liczba promowanych usług 1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Optymalizacja metodą SKAG
Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Liczba słów kluczowych
do 45 do 75 do 125 do 175 do 225
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi
Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Zobacz dostępnych marketerów
Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów
Pakiet
MINI
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za pracę agencji [netto] od 599 zł od 999 zł od 1 499 zł od 1 999 zł od 2 499 zł
Zobacz dostępnych marketerów
Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów
Czas specjalisty PPC w ramach opłaty miesięcznej
Czas, który doświadczony specjalista PPC w ramach powyższej opłaty poświęca na obsługę klienta: kontakt, projektowanie, analiza, optymalizacja i wdrażanie zmian w kampaniach i reklamach, monitorowanie konta reklamowego itp.
4 h/mies. 7 h/mies. 10 h/mies. 13 h/mies. 17 h/mies.
Opłata początkowa
W pierwszych 30 dniach wymagany jest zwiększony nakład pracy związany z ilością dodatkowego kontaktu, ustaleń, wymiany materiałów, przekazaniem dostępów, zapoznaniem się z branżą i biznesem klienta, analizą briefa, przygotowaniem projektu kampanii, omówieniem go, wdożeniem uwag, wdrożeniem kampanii na koncie reklamowym itp. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna proporcjonalna do pozostałych dni miesiąca.
599 zł 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Czas specjalisty PPC w pierwszym miesiącu
Czas, który doświadczony specjalista PPC poświęci w pierwszym miesiącu na prace wyszczególnione w wierszu powyżej.
8 h/mies. 14 h/mies. 20 h/mies. 26 h/mies. 34 h/mies.
Dedykowany panel klienta
Otrzymasz dane logowania do panelu firmowego, w którym na bieżąco masz dostęp do tworzonych przez nas treści, możliwość ich komentowania, zgłaszania uwag, akceptacji, korespondencji ze specjalistami, wymiany plików, przeglądania raportów prac i wyników, wgląd do płatności, pro form, faktur, oceny pracy poszczególnych specjalistów oraz możliwość kontaktu z managerem.
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
1 000 zł 2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search
Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
500 1 000 2 500 5 000 7 500
Liczba promowanych usług 1 do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Optymalizacja metodą SKAG
Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Liczba słów kluczowych
do 45 do 75 do 125 do 175 do 225
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi
Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page.
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Zobacz dostępnych marketerów
Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów Zobacz marketerów
Usługi dodatkowe [netto]
Jednorazowy koszt projektu graficznego 20 banerów do remarketingu / display w GDN (banery responsywne w cenie powyższych pakietów) 500 zł
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) indywidualnie
Dodanie i optymalizacja dodatkowych 10 słów kluczowych 120 zł
Stworzenie dedykowanego landing page 1 299 zł
Dostosowanie landing page do kolejnej usługi 599 zł

FAQ

  • Pozyskanie danych do kont lub instrukcja założenia konta Google Ads
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Wygenerowanie, instalacja lub przesłanie kodu GTM, Analytics
  • Analiza dotychczasowego ruchu na stronie w Google Analytics
  • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem fraz i treści reklam
  • Analiza możliwych rozszerzeń do reklam, opisów, adresów docelowych
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Google Ads
  • Sprawdzenie i analiza słów kluczowych, które w kampaniach wykorzystuje konkurencja
  • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
  • Wyznaczenie fraz kluczowych do reklam
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Przygotowanie treści, nagłówków reklam
  • Przygotowanie banerów reklamowych
  • Przygotowanie wykluczeń słów kluczowych
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Integracja Google Ads z Google Analytics
  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Wdrożenie kampanii
  • Stworzenie harmonogramu wyświetlania
  • Wybranie odpowiednich dopasowań i analiza ich skuteczności (przybliżone, modyfikator, do wyrażenia, ścisłe)
  • Wyznaczanie i ciągła analiza wydajności wybranych słów kluczowych, wykluczających
  • Analiza wyszukiwanych haseł i powiązanych z nimi kliknięć
  • Usuwanie najgorzej konwertujących fraz z najniższym CTR, wybieranie w ich miejsce nowych
  • Wybór kierowania i analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, optymalizacja słów kluczowych pod kątem jej maksymalizacji
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji, testowanie ich wydajności
  • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
  • Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Podpięcie konta Google Analytics
  • Przygotowanie wykluczeń portali pod kątem reklam Display
  • Pośredniczenie w opłacaniu budżetu reklamowego do sieci (budżety reklamowe opłacane są bezpośrednio do Google)
  • Pośredniczenie w przesyłaniu faktur od Google (udostępniamy link, pod którym dostępne są do pobrania wszystkie wystawiane przez Google faktury)
  • Zakładanie konta reklamowego, konfiguracja profilu płatności (Konto reklamowe zakładane jest przez klienta, podpina on swoją metodę płatności (kartę) i opłaca bezpośrednio do Google budżet reklamowy. Klient daje nam dostęp administracyjny do konta.)