info@freshview.pl | +48 531 682 028

Cennik prowadzenia kampanii Google Ads

Nowe leadyStała optymalizacjaSearch i Display

Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem

Umowa na czas nieokreślony

Miesięczne wypowiedzenie

Pozyskaj nowe leady z kampanii reklamowych

Zamów usługę Smart Google Ads ze stałą optymalizacją

Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za obsługę [netto] 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Opłata początkowa
Opłatę doliczymy wyłącznie do pierwszej faktury za dodatkowe godziny prac specjalistów w pierwszym miesiącu współpracy. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna w wysokości proporocjonalnej do pozostałych dni miesiąca. W kolejnych miesiącach pozostanie tylko opłata miesięczna.
999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search
Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
1 000 2 500 5 000 7 500
Liczba promowanych usług do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Optymalizacja metodą SKAG
Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Liczba słów kluczowych
do 75 do 125 do 175 do 225
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi
Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page.
Specjalista od reklamy PPC
Czas, który poświęci doświadczony specjalista PPC na monitorowanie konta reklamowego, optymalizację reklam, analizę i zmiany w uruchomionych kampaniach.
4,6 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
7 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
9,3 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
11,6 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Dedykowany opiekun klienta
Czas, który poświęci osoba koordynująca działania na kontakt pomiędzy Tobą i naszymi specjalistami.
2 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
3 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
4 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
5 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za obsługę [netto] 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Opłata początkowa
Opłatę doliczymy wyłącznie do pierwszej faktury za dodatkowe godziny prac specjalistów w pierwszym miesiącu współpracy. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna w wysokości proporocjonalnej do pozostałych dni miesiąca. W kolejnych miesiącach pozostanie tylko opłata miesięczna.
999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search
Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
1 000 2 500 5 000 7 500
Liczba promowanych usług do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Optymalizacja metodą SKAG
Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Liczba słów kluczowych
do 75 do 125 do 175 do 225
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi
Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page.
Specjalista od reklamy PPC
Czas, który poświęci doświadczony specjalista PPC na monitorowanie konta reklamowego, optymalizację reklam, analizę i zmiany w uruchomionych kampaniach.
4,6 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
7 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
9,3 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
11,6 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Dedykowany opiekun klienta
Czas, który poświęci osoba koordynująca działania na kontakt pomiędzy Tobą i naszymi specjalistami.
2 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
3 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
4 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
5 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za obsługę [netto] 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Opłata początkowa
Opłatę doliczymy wyłącznie do pierwszej faktury za dodatkowe godziny prac specjalistów w pierwszym miesiącu współpracy. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna w wysokości proporocjonalnej do pozostałych dni miesiąca. W kolejnych miesiącach pozostanie tylko opłata miesięczna.
999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search
Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
1 000 2 500 5 000 7 500
Liczba promowanych usług do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Optymalizacja metodą SKAG
Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Liczba słów kluczowych
do 75 do 125 do 175 do 225
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi
Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page.
Specjalista od reklamy PPC
Czas, który poświęci doświadczony specjalista PPC na monitorowanie konta reklamowego, optymalizację reklam, analizę i zmiany w uruchomionych kampaniach.
4,6 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
7 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
9,3 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
11,6 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Dedykowany opiekun klienta
Czas, który poświęci osoba koordynująca działania na kontakt pomiędzy Tobą i naszymi specjalistami.
2 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
3 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
4 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
5 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna za obsługę [netto] 999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Opłata początkowa
Opłatę doliczymy wyłącznie do pierwszej faktury za dodatkowe godziny prac specjalistów w pierwszym miesiącu współpracy. Na pierwszą fakturę składa się opłata początkowa i opłata miesięczna w wysokości proporocjonalnej do pozostałych dni miesiąca. W kolejnych miesiącach pozostanie tylko opłata miesięczna.
999 zł 1 499 zł 1 999 zł 2 499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
Comiesięczna kwota, którą będziesz przelewać do Google (poinstruujemy jak to robić i gdzie pobierać faktury) za wyświetlanie reklam. Przeznaczymy ok. 90% budżetu reklamowego na kampanię search (tekstową) i ok. 10% na display (remarketing).
2 000 zł 5 000 zł 10 000 zł 15 000 zł
Szacunkowa liczba unikalnych wejść z kampanii search
Przewidywana liczba kliknięć w ramach sugerowanego budżetu reklamowego (dane szacunkowe, dokładne wyniki zależne są od branży).
1 000 2 500 5 000 7 500
Liczba promowanych usług do 3 do 5 do 7 do 9
Opracowanie strategii
Zbriefujemy Cię, zapoznamy się z działalnością Twojej frmy, przeanalizujemy konkurencję, przygotujemy projekt kampanii (treści i nagłówki reklam, słowa kluczowe), wprowadzimy poprawki do projektu, wdrożymy kampanię.
Lead magnet
Będziemy prowadzić kampanię w oparciu o lead magnet (np. szybka oferta, darmowa konsultacja, kod rabatowy, 2 usługi w cenie 1 itd.).
Optymalizacja metodą SKAG
Każde słowo kluczowe będzie posiadało dedykowaną reklamę. Dzięki SKAG skuteczniej skontrolujemy wyniki, reklamy będą chętniej klikane (wyższy CTR), obniżymy koszty za kliknięcia i konwersje (niższy koszt za lead), osiągniemy lepsze wyniki jakości (reklamy będą lepiej dopasowane do słów kluczowych w porównaniu z konkurencją). W ramach optymalizacji usuniemy mniej konwertujące frazy, nagłówki reklam i zastąpimy je nowymi.

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu

W każdym tygodniu
Kampania na landing page lub formularz
Reklamę skierujemy na landing page lub formularz bezpośrednio w Google. Osoba, która kliknie w reklamę nie musi wpisywać danych kontaktowych, Google automatycznie je pobierze i wyświetli w polach formularza.
Optymalizacja landing page
Będziemy wprowadzać ulepszenia do stron landing page, na które kierujemy kampanię (koszt stworzenia landing page nie jest wliczony w cenę usługi).
Konwersja
Zbadamy ilość leadów wygenerowanych z naszych kampanii.
Analiza jakości leadów
Skonsultujemy z Tobą jakości leadów, wprowadzimy ulepszenia do kampnii w oparciu o przekazane informacje.
Liczba słów kluczowych
do 75 do 125 do 175 do 225
Remarketing z responsywnymi banerami dedykowanymi do każdej usługi
Przygotujemy banery remarketingowe z najlepiej konwertującymi call to action, które bądą kierowały na landing page. Wyświetlimy reklamy graficzne osobom, które odwiedziły landing page.
Specjalista od reklamy PPC
Czas, który poświęci doświadczony specjalista PPC na monitorowanie konta reklamowego, optymalizację reklam, analizę i zmiany w uruchomionych kampaniach.
4,6 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
7 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
9,3 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
11,6 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Dedykowany opiekun klienta
Czas, który poświęci osoba koordynująca działania na kontakt pomiędzy Tobą i naszymi specjalistami.
2 h/mies.
(+ 3,3 h w pierwszym miesiącu)
3 h/mies.
(+ 5 h w pierwszym miesiącu)
4 h/mies.
(+ 6,7 h w pierwszym miesiącu)
5 h/mies.
(+ 8,3 h w pierwszym miesiącu)
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Usługi dodatkowe [netto]
Jednorazowy koszt projektu graficznego 20 banerów do remarketingu / display w GDN (banery responsywne w cenie powyższych pakietów) 500 zł
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) indywidualnie
Dodanie i optymalizacja dodatkowych 10 słów kluczowych 120 zł
Stworzenie dedykowanego landing page 1 299 zł
Dostosowanie landing page do kolejnej usługi 599 zł

Nie wiesz, który pakiet wybrać, masz dodatkowe pytania lub chcesz podjąć współpracę? Zostaw swoje dane, skontaktuje się z Tobą nasz doradca.

FAQ

Jakie prace wykonywane są na początku współpracy?

  • Pozyskanie danych do kont lub instrukcja założenia konta Google Ads
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Wygenerowanie, instalacja lub przesłanie kodu GTM, Analytics
  • Analiza dotychczasowego ruchu na stronie w Google Analytics
  • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem fraz i treści reklam
  • Analiza możliwych rozszerzeń do reklam, opisów, adresów docelowych
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Google Ads
  • Sprawdzenie i analiza słów kluczowych, które w kampaniach wykorzystuje konkurencja
  • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
  • Wyznaczenie fraz kluczowych do reklam
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Przygotowanie treści, nagłówków reklam
  • Przygotowanie banerów reklamowych
  • Przygotowanie wykluczeń słów kluczowych
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Integracja Google Ads z Google Analytics
  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Wdrożenie kampanii
  • Stworzenie harmonogramu wyświetlania

Co wchodzi w skład optymalizacji kampanii?

  • Wybranie odpowiednich dopasowań i analiza ich skuteczności (przybliżone, modyfikator, do wyrażenia, ścisłe)
  • Wyznaczanie i ciągła analiza wydajności wybranych słów kluczowych, wykluczających
  • Analiza wyszukiwanych haseł i powiązanych z nimi kliknięć
  • Usuwanie najgorzej konwertujących fraz z najniższym CTR, wybieranie w ich miejsce nowych
  • Wybór kierowania i analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, optymalizacja słów kluczowych pod kątem jej maksymalizacji
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji, testowanie ich wydajności
  • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
  • Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Podpięcie konta Google Analytics
  • Przygotowanie wykluczeń portali pod kątem reklam Display