kontakt@freshview.pl | +48 533 577 781

Google Ads

Cennik prowadzenia kampanii reklamowych Google Ads dla stron

Umowy na wszystkie usługi podpisywane są na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem.

Pakiet
START
Pakiet
PLUS
Pakiet
ACTIVE
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
499 zł 799 zł 999 zł 1 499 zł
Zaprojektowanie kampanii - dodatkowa początkowa opłata
propozycja targetowania, lista słów kluczowych z CPC, przygotowanie treści reklam, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta
1 x miesięczny abonament
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
1 200 zł 3 000 zł 5 000 zł 10 000 zł
Obsługa kampanii Search, Display Search, Display Search, Display Search, Display
Stała optymalizacja i monitoring
5h prac, 4 razy w miesięcu 8h prac, 4 razy w miesięcu 10h prac, 4 razy w miesiącu 15h prac, 4 razy w miesiącu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 2 kampanie, każda po 2 zestawy reklam, 20 słów kluczowych 4 kampanie, każda po: 4 zestawy reklam i 25 słów kluczowych 6 kampanii, każda po: 4 zestawy reklam i 25 słów kluczowych 8 kampanii, każda po: 4 zestawy reklam i 30 słów kluczowych
Reklama display
banery responsywne
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
START
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
499 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
1 000 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Search, Display
Stała optymalizacja i monitoring
4x w miesięcu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 4 kampanie, każda
po: 4 zestawy reklam
i 20 słów kluczowych
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
PLUS
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
799 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
3 000 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Search, Display
Stała optymalizacja i monitoring
4x w miesięcu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 6 kampanii, każda
po: 4 zestawy reklam
i 25 słów kluczowych
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
ACTIVE
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
999 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
5 000 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Search, Display
Stała optymalizacja i monitoring
8x w miesięcu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 10 kampanii, każda
po: 4 zestawy reklam
i 25 słów kluczowych
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Pakiet
PRO
Opłata miesięczna [netto]
prowadzenie kampanii w jednej sieci reklamowej
1 299 zł
Sugerowany budżet reklamowy [netto]
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej
10 000 zł
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku, wybranie najlepszego targetowania
Search, Display
Stała optymalizacja i monitoring
8x w miesięcu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę, wykonały jakąś akcję
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Zakres prac 12 kampanii, każda
po: 4 zestawy reklam
i 30 słów kluczowych
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Usługi dodatkowe [netto]
Jednorazowy koszt projektu graficznego 20 banerów do remarketingu / display w GDN (banery responsywne w cenie powyższych pakietów) 500 zł
Tłumaczenie kampanii na język obcy (angielski, niemiecki) indywidualnie
Dodanie i optymalizacja dodatkowych 10 słów kluczowych 120 zł
Stworzenie dedykowanego landing page od 1500 zł

Jakie prace wykonywane są w ramach dodatkowej początkowej opłaty?

  • Pozyskanie danych do kont lub instrukcja założenia konta Google Ads
  • Wyznaczenie celów, oczekiwań, analiza dotychczasowych działań
  • Wygenerowanie, instalacja lub przesłanie kodu GTM, Analytics
  • Analiza dotychczasowego ruchu na stronie w Google Analytics
  • Analiza działalności i oferty klienta pod kątem fraz i treści reklam
  • Analiza możliwych rozszerzeń do reklam, opisów, adresów docelowych
  • Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań w Google Ads
  • Sprawdzenie i analiza słów kluczowych, które w kampaniach wykorzystuje konkurencja
  • Analiza treści reklam firm konkurencyjnych
  • Wyznaczenie fraz kluczowych do reklam
  • Ustawienie targetowania reklam
  • Przygotowanie treści, nagłówków reklam
  • Przygotowanie banerów reklamowych
  • Przygotowanie wykluczeń słów kluczowych
  • Ustalenie sposobu badania konwersji, konfiguracja potrzebnej analityki
  • Integracja Google Ads z Google Analytics
  • Przygotowanie strategii kampanii, opisanie jej i przesłanie propozycji do klienta
  • Wdrożenie kampanii
  • Stworzenie harmonogramu wyświetlania

Co wchodzi w skład optymalizacji kampanii?

  • Wybranie odpowiednich dopasowań i analiza ich skuteczności (przybliżone, modyfikator, do wyrażenia, ścisłe)
  • Wyznaczanie i ciągła analiza wydajności wybranych słów kluczowych, wykluczających
  • Wybranie odpowiednich dopasowań i analiza ich skuteczności
  • Analiza wyszukiwanych haseł i powiązanych z nimi kliknięć
  • Usuwanie najgorzej konwertujących fraz z najniższym CTR, wybieranie w ich miejsce nowych
  • Wybór kierowania i analiza kampanii ze względu na typ urządzenia: mobile, desktop
  • Zawężenie wyświetlania reklam do danych lokalizacji
  • Analiza konwersji, optymalizacja słów kluczowych pod kątem jej maksymalizacji
  • Stworzenie kilku zestawów reklam, ustawienie rotacji, testowanie ich wydajności
  • Usuwanie najgorszych reklam i zastępowanie ich nowymi
  • Optymalizacja harmonogramu wyświetlania
  • Analiza realizacji celów biznesowych
  • Podpięcie konta Google Analytics
  • Przygotowanie wykluczeń portali pod kątem reklam Display

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Umów się z naszym specjalistą na niezobowiązującą 45-minutową wideokonferencję, podczas której:

wykonamy audyt Twojego marketingu,

pokażemy, jak wypadasz na tle Twojej konkurencji,

omówimy działania, które możesz podjąć oraz płynące z nich korzyści.