Cennik pozycjonowania stron internetowych
Prowadzenie BlogaArtykuły sponsorowaneRaport widoczności
Umowa na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem
Umowa na czas nieokreślony
Miesięczne wypowiedzenie
Pozyskuj ruch z organicznych wyników w Google
Zamów transparentne SEO z monitoringiem nawet do 1000 fraz
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
Pakiet PREMIUM |
|||
Opłata miesięczna [netto] | od 759 zł | od 1 359 zł | od 2 099 zł | od 2 999 zł | od 4 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych tematycznych portalach o wysokich wskaźnikach |
1 | 3 | 5 | 8 | 12 | ||
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki |
5 | 5 | 10 | 10 | 15 | ||
Tworzenie i redagowanie treści, optymalizacja [podstron/mies.] teksty na podstrony (do 3 tys. zzs/podstrona), nagłówki h1, h2, title, meta description, obrazki, analiza unikalności |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
Artykuły na blog [szt./mies.] wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć |
1 | 1 | 2 | 2 | 4 | ||
Dzienny monitoring pozycji w raporcie otrzymasz dzienny wykaz pozycji lokalnych lub ogólnopolskich fraz |
|||||||
Widoczność strony wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie |
|||||||
Google Analytics, Search Console konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie |
|||||||
Czas specjalisty SEO zawarty w pakiecie [h/mies.] kontakt z klientem, wytyczne, optymalizacja, publikacja treści |
3 | 5 | 8 | 12 | 18 | ||
Miesięczny raport comiesięczne podsumowanie prac i wyników, lista wykonanych optymalizacji on-site, lista pozyskanych linków |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
Pakiet PREMIUM |
|||
Opłata miesięczna [netto] | od 759 zł | od 1 359 zł | od 2 099 zł | od 2 999 zł | od 4 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych tematycznych portalach o wysokich wskaźnikach |
1 | 3 | 5 | 8 | 12 | ||
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki |
5 | 5 | 10 | 10 | 15 | ||
Tworzenie i redagowanie treści, optymalizacja [podstron/mies.] teksty na podstrony (do 3 tys. zzs/podstrona), nagłówki h1, h2, title, meta description, obrazki, analiza unikalności |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
Artykuły na blog [szt./mies.] wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć |
1 | 1 | 2 | 2 | 4 | ||
Dzienny monitoring pozycji w raporcie otrzymasz dzienny wykaz pozycji lokalnych lub ogólnopolskich fraz |
|||||||
Widoczność strony wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie |
|||||||
Google Analytics, Search Console konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie |
|||||||
Czas specjalisty SEO zawarty w pakiecie [h/mies.] kontakt z klientem, wytyczne, optymalizacja, publikacja treści |
3 | 5 | 8 | 12 | 18 | ||
Miesięczny raport comiesięczne podsumowanie prac i wyników, lista wykonanych optymalizacji on-site, lista pozyskanych linków |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
Pakiet PREMIUM |
|||
Opłata miesięczna [netto] | od 759 zł | od 1 359 zł | od 2 099 zł | od 2 999 zł | od 4 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych tematycznych portalach o wysokich wskaźnikach |
1 | 3 | 5 | 8 | 12 | ||
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki |
5 | 5 | 10 | 10 | 15 | ||
Tworzenie i redagowanie treści, optymalizacja [podstron/mies.] teksty na podstrony (do 3 tys. zzs/podstrona), nagłówki h1, h2, title, meta description, obrazki, analiza unikalności |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
Artykuły na blog [szt./mies.] wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć |
1 | 1 | 2 | 2 | 4 | ||
Dzienny monitoring pozycji w raporcie otrzymasz dzienny wykaz pozycji lokalnych lub ogólnopolskich fraz |
|||||||
Widoczność strony wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie |
|||||||
Google Analytics, Search Console konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie |
|||||||
Czas specjalisty SEO zawarty w pakiecie [h/mies.] kontakt z klientem, wytyczne, optymalizacja, publikacja treści |
3 | 5 | 8 | 12 | 18 | ||
Miesięczny raport comiesięczne podsumowanie prac i wyników, lista wykonanych optymalizacji on-site, lista pozyskanych linków |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
Pakiet PREMIUM |
|||
Opłata miesięczna [netto] | od 759 zł | od 1 359 zł | od 2 099 zł | od 2 999 zł | od 4 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych tematycznych portalach o wysokich wskaźnikach |
1 | 3 | 5 | 8 | 12 | ||
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki |
5 | 5 | 10 | 10 | 15 | ||
Tworzenie i redagowanie treści, optymalizacja [podstron/mies.] teksty na podstrony (do 3 tys. zzs/podstrona), nagłówki h1, h2, title, meta description, obrazki, analiza unikalności |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
Artykuły na blog [szt./mies.] wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć |
1 | 1 | 2 | 2 | 4 | ||
Dzienny monitoring pozycji w raporcie otrzymasz dzienny wykaz pozycji lokalnych lub ogólnopolskich fraz |
|||||||
Widoczność strony wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie |
|||||||
Google Analytics, Search Console konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie |
|||||||
Czas specjalisty SEO zawarty w pakiecie [h/mies.] kontakt z klientem, wytyczne, optymalizacja, publikacja treści |
3 | 5 | 8 | 12 | 18 | ||
Miesięczny raport comiesięczne podsumowanie prac i wyników, lista wykonanych optymalizacji on-site, lista pozyskanych linków |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Pakiet START |
Pakiet PLUS |
Pakiet ACTIVE |
Pakiet PRO |
Pakiet PREMIUM |
|||
Opłata miesięczna [netto] | od 759 zł | od 1 359 zł | od 2 099 zł | od 2 999 zł | od 4 499 zł | ||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | |||||
Link building - artykuły sponsorowane DR 20+ [szt./mies.]
na zewnętrznych tematycznych portalach o wysokich wskaźnikach |
1 | 3 | 5 | 8 | 12 | ||
Link building - dodatkowe odnośniki [szt./mies.]
pozyskiwanie linków z różnych domen: wpisy, wizytówki |
5 | 5 | 10 | 10 | 15 | ||
Tworzenie i redagowanie treści, optymalizacja [podstron/mies.] teksty na podstrony (do 3 tys. zzs/podstrona), nagłówki h1, h2, title, meta description, obrazki, analiza unikalności |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
Artykuły na blog [szt./mies.] wyznaczanie popularnych tematów z dużą liczbą wyszukiwań, pisanie unikatowych artykułów (min. 2500 zzs), dobranie zdjęcia z banku zdjęć |
1 | 1 | 2 | 2 | 4 | ||
Dzienny monitoring pozycji w raporcie otrzymasz dzienny wykaz pozycji lokalnych lub ogólnopolskich fraz |
|||||||
Widoczność strony wykres ilości fraz w TOP10 i TOP50 w miesięcznym raporcie |
|||||||
Google Analytics, Search Console konfiguracja, analiza danych, najważniejsze statystyki w raporcie |
|||||||
Czas specjalisty SEO zawarty w pakiecie [h/mies.] kontakt z klientem, wytyczne, optymalizacja, publikacja treści |
3 | 5 | 8 | 12 | 18 | ||
Miesięczny raport comiesięczne podsumowanie prac i wyników, lista wykonanych optymalizacji on-site, lista pozyskanych linków |
|||||||
Zobacz dostępnych marketerów | |||||||
Zobacz marketerów | Zobacz marketerów | Zobacz marketerów |
Usługi dodatkowe [netto] | |||
Przygotowanie i publikacja dodatkowego artykułu sponsorowanego | 300 zł | ||
Przygotowanie dodatkowych treści na podstronę (3 tys. zzs) | 150 zł |
Przygotowanie i publikacja dodatkowego artykułu na blog | 150 zł | ||
Przygotowanie pełnego, dogłębnego audytu SEO strony na początku współpracy | 999 zł |
FAQ
- Konfiguracja Google Search Console
- Konfiguracja Google Analytics
- Wyznaczenie celów biorąc pod uwagę ofertę; ustalenie pozycjonowanych podstron i fraz,
- Analiza obecnych pozycji podstron; wyznaczenie najlepiej rokujących
- Dobór podstron do linkowania
- Analiza dotychczasowego ruchu na stronie
- Analiza możliwych słów kluczowych long tail
- Analiza stron firm konkurencyjnych i prowadzonych przez nie działań z zakresu pozycjonowania
- Analiza stron z top10 wyników na wybrane frazy
- Sprawdzenie i analiza słów kluczowych, które wykorzystuje konkurencja
- Wyznaczenie fraz kluczowych
- Organizacja dostępów do CMS, FTP
- Zapoznanie się z CMS
- Optymalizacja najważniejszych podstron; strony głównej; stopki
- Dedykowany koordynator działań marketingowych
- Dzienny monitoring wszystkich wybranych fraz
- Regularny link building - pozyskiwanie linków z artykułów sponsorowanych, wpisów na forach, wizytówek firmowych, zaplecz, komentarzy, sygnatur, profili (artykuły sponsorowane nie są publikowane w celach wizerunkowych, nie opisują wprost oferty klienta, ich treść nie jest przesyłana do wcześniejszej akceptacji) (wizytówki firmowe zawierają dane teleadresowe, link do strony bez opisu firmy)
- Monitoring widoczności domeny (uwzględnione wszystkie zaindeksowane frazy - nie tylko te wybrane)
- Pełne dane z Analytics i Search Console w miesięcznym raporcie (liczba wejść na stronę, dane o użytkownikach)
- Analiza i przygotowanie treści atrybutów Title - sprawdzenie treści, długości, unikalności i tego, czy są w nich zawarte słowa kluczowe
- Sprawdzenie i przygotowanie treści Meta Description - analiza unikalności, długości, treści
- Analiza i przygotowanie treści nagłówków H1, H2, H3
- Zawarcie wybranych fraz kluczowych na odpowiednich podstronach w nagłówkach H1 i H2
- Sprawdzenie odpowiednich przekierowań wersji domeny (http/https, www/bez www)
- Sprawdzenie stanu indeksacji domeny w wyszukiwarce
- Sprawdzenie, czy nie są zaindeksowane strony, które nie istnieją i zwracają 404
- Przygotowanie odpowiednich przekierowań 301 dla stron, które są zaindeksowane i nie istnieją
- Sprawdzenie czy strona poprawnie wyświetla się na wszystkich urządzeniach (responsywność)
- Przygotowanie mapy strony - sitemap XML
- Dodanie, konfiguracja i weryfikacja domeny w Google Search Console
- Przesłanie aktualnej mapy strony do Google Search Console
- Sprawdzenie stanu domeny w Search Console - informacje o błędach
- Analiza linków przychodzących według Search Console
- Stworzenie i przesłanie do Search Console pliku disavow z niechcianymi linkami przychodzącymi
- Analiza błędów widoczności na urządzeniach mobilnych - np. za mała czcionka, elementy klikalne zbyt blisko siebie, treść szersza niż ekran
- Sprawdzenie czy robot Google poprawnie widzi wszystkie elementy i treści na stronie
- Sprawdzenie czy plik Robots.txt istnieje, jeśli nie - stworzenie go i poprawne uzupełnienie
- Zablokowanie botów, które generują niepotrzebny ruch na stronie
- Stworzenie konta i dodanie do strony Google Analytics
- Analiza struktury adresów URL - sprawdzenie czy są przyjazne dla wyszukiwarki
- Sprawdzenie czy strona nie wykorzystuje technologii nieprzyjaznych SEO np. flash, cloaking, keyword stuffing, automatycznie generowany content
- Integracja na stronie istniejących kanałów Social Media - dodanie linków
- Analiza wszystkich linków wychodzących z domeny - sprawdzenie czy są dofollow czy nofollow
- Wdrożenie danych strukturalnych zgodnych ze Schema.org - rich snippets
- Analiza stopki (footer) - dostosowanie jej tak, aby była SEO friendly
- Dokładna analiza wszystkich treści na stronie, sprawdzenie ich pod kątem sprzedażowym i merytorycznym
- Analiza tekstów narzędziem premium wyszukującym duplikaty treści - sprawdzenie czy teksty są unikalne
- Analiza tekstów pod kątem SEO - występowanie słów kluczowych, tematyczność, poziom rozbudowania
- Stworzenie nowych tekstów na podstrony, gdzie ich ilość jest niewystarczająca (poniżej 3 tys. zzs.) lub jakość jest za niska
- Wdrożenie protokołu Open Graph
- Analiza wszystkich obrazków na stronie - sprawdzenie czy posiadają poprawne atrybuty alt, nazwy
- Przygotowanie treści i uzupełnienie brakujących atrybutów alt
- Sprawdzenie czy strona nie wczytuje za dużych obrazów
- Kompresja wczytywanych obrazków, które są za duże
- Przeformatowanie obrazków do formatów nowszej generacji w celu poprawy kompresji
- Wdrożenie nawigacji breadcrumbs
- Ustawienie odpowiedniego wyglądu podstrony 404
- Sprawdzenie czy na stronie jest osadzenie iframe z mapą i czy wyświetla się poprawnie
- Analiza plików CSS i JS, które strona wczytuje - sprawdzenie, czy nie jest ich za dużo i czy można je zminifikować
- Sprawdzenie czy strona nie wczytuje niepotrzebnych zasobów - np. zbędnego kodu CSS
- Wdrożenie Lazy Load - wyznaczenie plików, które powinny być wczytywane z opóźnieniem
- Analiza poprawności kodu strony - sprawdzenie czy kod HTML nie zawiera błędów
- Sprawdzenie czy strona posiada blog i czy są dodawane regularnie nowe treści
- Sprawdzenie czy strona posiada ważny i poprawnie skonfigurowany certyfikat SSL
- W przypadku jego braku - pomoc w jego zakupie i konfiguracja - zmiana linków z http na https
- Sprawdzenie czy favicon jest poprawnie dodany - jeśli nie - stworzenie i dodanie go
- Sprawdzenie czy strona nie ma nałożonych kar od Google - czy na stronę nie został nałożony filtr
- Analiza prędkości strony - Google PageSpeed Insights
- Analiza zaleceń narzędzia PageSpeed Insights i ich wdrożenie
- Analiza struktury linkowania wewnętrznego i wdrożenie odpowiedniej
- Analiza kanibalizacji podstron - w przypadku jej wykrycia wprowadzenie zmian, które ją wyeliminują
- Sprawdzenie czy tag cannonical jest wykorzystywany i czy jest dodany poprawnie
- Sprawdzenie czy cała treść strony jest dostępna dla wszystkich użytkowników na wszystkich urządzeniach i przeglądarkach
- Analiza tego, czy design, UX, grafika i odbiór strony jest przyjemny i łatwy dla wszystkich użytkowników
- Optymalizacja wyglądu podstrony wpisu na blogu - wygląd, meta dane - m.in data publikacji
- Dodanie funkcjonalności bloga do strony - w sytuacji, kiedy jej nie ma i nie da się publikować artykułów
- Dodanie funkcjonalności generowania mapy strony
- Modyfikacje funkcjonalności CMS i zaprogramowanie nowych
W przypadku braku wymaganych funkcjonalności możesz zlecić ich dodanie autorowi strony lub za dodatkową opłatą nam.