BLOG

Instagramowe rolki nowym hitem marketingowym?

Instagramowe rolki nowym hitem marketingowym?

27 września 2022

Czy wiesz, skąd wziął się sukces TikToka? Portal ten oferuje wyjątkowy format: kilkusekundowe klipy w formie wideo, najczęściej z podkładem muzycznym. Tiktokerzy nagrywają zabawne sceny, filmiki instruktażowe i inne popularne…

Czytaj więcej
Reklama na Facebooku, która przynosi zysk. 3 wskazówki dla copywriterów

Reklama na Facebooku, która przynosi zysk. 3 wskazówki dla copywriterów

20 września 2022

Reklama na platformach społecznościowych musi składać się z dwóch rzeczy: grafiki, która przyciągnie uwagę, oraz tekstu, który zatrzyma odbiorcę na dłużej! Te dwa elementy są komplementarne i powinny ze sobą…

Czytaj więcej
Social commerce - trendy na najbliższe lata

Social commerce – trendy na najbliższe lata

13 września 2022

E-commerce oznacza szeroko pojętą sprzedaż internetową. Jedną z jej najprężniej rozwijających się gałęzi jest social commerce, czyli działania prowadzone za pośrednictwem platform społecznościowych. Eksperci prognozują, że wartość tej dziedziny rynku…

Czytaj więcej
Jak stworzyć profil biznesowy na Facebooku (łatwo)

Jak stworzyć profil biznesowy na Facebooku (łatwo)

7 września 2022

1,96 miliarda – tyle użytkowników przegląda Facebooka każdego dnia (Statista). To prawdziwa kopalnia złota dla przedsiębiorców, którzy chcą dotrzeć do nowych Klientów. Ale aby kogoś przyciągnąć, nasz fanpage musi stać…

Czytaj więcej
Targetowanie reklam na Facebooku: 3 pułapki

Targetowanie reklam na Facebooku: 3 pułapki

27 sierpnia 2022

Targetowanie reklam to w zasadzie najważniejszy krok podczas tworzenia kampanii na portalach społecznościowych: jeśli wykonamy go dobrze, to nasze treści trafią do osób, które mogą być rzeczywiście zainteresowane produktami lub…

Czytaj więcej
Reklama się zmienia, zmieniaj się razem z nią - 3 wskazówki

Reklama się zmienia, zmieniaj się razem z nią!

19 sierpnia 2022

Marketing internetowy to dynamiczna gałąź reklamy. Odbywa się on za pomocą konkretnych platform, na przykład Google i Facebooka, a to oznacza, że właściciele tych firm mogą nieustannie zmieniać zasady gry.…

Czytaj więcej