BLOG
Reklama na platformach społecznościowych musi składać się z dwóch rzeczy: grafiki, która przyciągnie uwagę, oraz tekstu, który zatrzyma odbiorcę na dłużej! Te dwa elementy są komplementarne i powinny ze sobą…
Czytaj więcejE-commerce oznacza szeroko pojętą sprzedaż internetową. Jedną z jej najprężniej rozwijających się gałęzi jest social commerce, czyli działania prowadzone za pośrednictwem platform społecznościowych. Eksperci prognozują, że wartość tej dziedziny rynku…
Czytaj więcej1,96 miliarda – tyle użytkowników przegląda Facebooka każdego dnia (Statista). To prawdziwa kopalnia złota dla przedsiębiorców, którzy chcą dotrzeć do nowych Klientów. Ale aby kogoś przyciągnąć, nasz fanpage musi stać…
Czytaj więcejTargetowanie reklam to w zasadzie najważniejszy krok podczas tworzenia kampanii na portalach społecznościowych: jeśli wykonamy go dobrze, to nasze treści trafią do osób, które mogą być rzeczywiście zainteresowane produktami lub…
Czytaj więcejMarketing internetowy to dynamiczna gałąź reklamy. Odbywa się on za pomocą konkretnych platform, na przykład Google i Facebooka, a to oznacza, że właściciele tych firm mogą nieustannie zmieniać zasady gry.…
Czytaj więcejFacebook powstał w 2004 roku, a dzisiaj nie wyobrażamy sobie już bez niego rzeczywistości. Także dla biznesu okazał się być prawdziwą rewolucją, która umożliwiła skuteczny rozwój małym firmom oraz pojedynczym…
Czytaj więcej- « Poprzednie
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 44
- Następne »